donderdag 12 september 2024

Kerstkaart week 37/52 WTC

 Vandaag voor 52WTC ook een kaart met een gnome op mijn blog, ik had dit knipvel vorig jaar op Paper Passion* gekocht en expres apart gehouden rondom de verhuizing, vanwege deze uitdaging. Ik combineerde het met papier uit een oude iDEE&post, dat tijdens het uitpakken van een doos ineens tevoorschijn kwam. Geen kerstlijn, maar de kleurtjes pasten goed bij mijn plaatje vond ik. Het is het eerste kaartje dat ik in het nieuwe huis maakte.
En de binnenkant:
Ik maakte vlak voor de verhuizing een paar felicitatiekaartjes met dit pakketje, vandaar dat het "bovenop" lag 😀

groen en wit papier, dp en brads My mind's eye "on trend" uit iDEE&post mei/juni 2015, afbeeldingen van knipvel Cuties 17 Hobbyvoordelig

Mijn hobbykamer heeft helaas nog wel wat werk nodig voor het allemaal naar mijn zin een plek gevonden heeft, dus echt ontspannen hobbyen is er nog niet bij, helaas.

Doe je weer mee met 52WTC? Met de wekelijkse kerstkaart, of de uitdaging met gnomes. Elke week een kerstkaart scheelt stress in november en december 😀èn er komt altijd een DT-lid bij je kijken, heel gezellig!


Fijne (donder)dag!

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is cute je kaart met deze leuke gnoom! Toch maar mooi gedaan Jantine zo kort na de verhuizing.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en het schattige plaatje en de leuke details
groetjes ellen

Trudy zei

Schattig en leuk kaartje!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Lieve kerstkaart met dit mooie plaatje. Groeten Trijntje

marian zei

Fijn dat het alweer gelukt is om in je nieuwe huis een kaartje te maken . Hij is toch ook al heel goed gelukt ondanks dat alles nog niet zijn gewenste plekje heeft. Veel succes gewenst.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Mooi zo , ook de binnenkant past er perfect bij !
groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat komt vast wel goed om alles een plekje te geven, het is weer goed weer om binnen te zijn. Leuke kerstkaart met een vrolijke afbeelding Jantine.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een leuke kaart! En wat fijn dat je alweer aan de knutsel kon, ook al is nog niet alles op zijn definitieve plek. Succes daarmee!

joke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met je gevonden plaatje. Het knutselen komt wel weer.
Groetjes Joke

Suzan zei

Superleuke kerstkaart Jantine!
Groetjes Suzan

Rina zei

heel leuk kaartje met dat gnoompje.
Groetjes Rina

Eri zei

Het begin van kaarten maken in je nieuwe huis is er met deze leuke gnome kaart.
Groetjes, Eri

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een superleuk gnoompje heb je op je superleuke kaart. Dankjewel voor de reactie op mijn blog. Ik ga dat van jou ook maar eens volgen.