donderdag 24 mei 2018

Kerstkaart week 21/52 WTC

Ook op donderdag diertjes van Eline, op de wekelijkse kerstkaart voor 52 WTC, maar dan niet van malletjes, maar uit knipvellen :-) (#use-your-stuff!)
Ik koos deze week voor een accordeon-model kaart:
Ik vergat de achterkant van de kaart te fotograferen (en ik zet dit kaartje klaar, het is woensdagavond en al schemerig), maar aan een kant heb ik ook dessinpapier en aan de andere kant wit, om op te schrijven.

donker blauw/groen papier, dessinpapier Eline's Scandinavian Winter, knipvel(len) Eline's Christmas owls 1 en 2, stempeltje van Action, Sizzix Accordion Flip Die

* 52 WTC

22 opmerkingen:

marion zei

heel goed plan, use your stuff, vaak vind je nog de leukste dingen net als deze uiltjes

Irene zei

Al weer een enige kaart in een heel gaaf modelletje jantine, je hebt de smaak te pakken en die uitjes zijn en blijven schattig!

XxIrene

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Jantine, leuk dat je oude spulletjes weer voorbij ziet komen. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingriid

gerrie zei

Heel leuk kerstkaartje, mooi model ook.
Groetjes, Gerrie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart Jantine en laat ik nu helemaal niet aan die diertjes gedacht hebben ;P Ik heb ook nog van die leuke knipvellen. Leuk is dit model ook én mooi uitgewerkt.
Lieve groetjes Miranda

Veerle zei

Schattig die uiltjes Jantine.
Groetjes, Veerle

Trudy zei

Mooi kerstkaartje en een leuk model! De plaatjes van Eline blijven leuk
groetjes Trudy

Enny zei

Een heel mooie kerstkaart, schattig met die uiltjes ! Groetjes, Enny

Sylvia zei

Hele mooie kaart,Jantien.Het zijn schattige uiltjes en een mooi model.Fijne avond.

Groetjes,Sylvia.

Ans Gilbert zei

Schattige kerstkaart met de uiltjes en een heel mooi model,
Ansx

!neke zei

Hoe schattig met deze uiltjes !!!!
Leuk model !

groeten Ineke
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

wat een gezellige kaart
bedankt om er weer bij te zijn deze week !
grtjs, Martina 52 DT WTC
x

Margreet zei

Tof model kaart met mooie plaatjes erop!
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

super leuk kaartje Jantine, die uiltjes blijven het ook goed doen.
Gezellig dat je er weer bij bent van de week Annemarie en merit DT52WTC

Suzan zei

Superleuk kaartje heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

SylS creaties zei

Prachtige kaart, model ken ik niet. Zal het eens opzoeken.
groetjes,
Syl

GerJanne zei

Heel leuk kaartje met de uiltjes uit het knipvel. Wat zijn (waren) ze leuk he??
Groetjes,
GerJanne

Unknown zei

Leuk modelletje Jantine ,leuk met de uiltjes erop, handwerk
Een mal door de machine halen vind ik ook zo makkelijk !
Alvast een fijn weekeinde hoor
Groetjes van Epie ....

Marfien zei

Van de uiltjes heb ik er nog maar eentje over, van de uil met de kerstmuts heb ik een verjaardagskaart gemaakt en de uil een feesthoed gegeven, ziet er leuk uit zo samen op één mooie kaart

Nancy Soetaert zei

mooi om met een bloemetjesrand te werken! Toffe kerstkaart!
Groetjes
Nancy DT52WTC

Ans S. zei

Schitterende kerstkaart, super leuk model is dit.

Groetjes Ans

Durvina zei

Wat een leuke kerstkaart, zo grappig om te zien met deze warme temperature buiten...

groetjes, Durvina