woensdag 24 april 2019

Kleurenkaartteam 4e schakel 2019: perzikoranje en fel geel

Op deze kleurenkaartwoensdag van Martina kleurt blogland perzikoranje met fel geel. Een pittige combinatie, die ik nota bene zelf koos, het geel bij het perzik oranje van Sarah!
Ik maakte er wel maar liefst 5 kaarten mee (en nog 2 minikaartjes), dus eenmaal op dreef ging het lekker.
Ik begon met het maken van achtergrondjes, eentje met 2 inkten van Stampin'Up! "Peekaboo Peach" en "Daffodil Delight":
 
Twee minikaartjes:
 
 

En eentje met acrylic spray paint van  Action, die viel eigenlijk te roze uit naar mijn zin, maar heb het toch gebruikt:
 
Aan de binnenkant nog een strookje:
 
Aan de binnenkant 2 strookjes: 
Ik ben heel benieuwd naar de andere creaties in deze kleuren. Ik zit echter lang in de trein vandaag, geen idee hoe de internetverbinding zal zijn, dus of het lukt om bij iedereen langs te komen...? Zo niet vandaag, dan toch morgen of later deze week!

Benieuwd naar de andere creaties, bij Martina vind je de lijst met deelnemers!
Fijne woensdag!

wit papier, aquarelpapier, SU inkt: Peekaboo Peach en Daffodil Delight, Action Acrylic Spray paint, stempel MD KJ1710, SU stempels Perfect Blend, Hello en Petit Petals, stempel pluizenbol ?, Gorjuss meisje op boeken, boekenstempel AliExpress, rhinestones uit voorraad

* Martina's kleurenkaartteam 

20 opmerkingen:

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een hoop kaarten in deze kleurencombi, leuk! Groetjes, Linda

Annemarie en Merit zei

wat een hele seriekaartjes heb je gemaakt in deze vrolijke kleurtjes, wij werden heel blij van deze frisse combinatie.

Liefs Annemarie en merit

Mariken zei

Wat heb je veel gemaakt, en allemaal zo leuk! Lekker fris en vrolijk, echt lente!

Nelleke zei

Ja, je maakte het ons wel moeilijk hoor, maar des te meer is het dan een uitdaging.
Je maakte een super reeks mooie kaarten, en het uitproberen is natuurlijk ook zo leuk. Groet, Nelleke

Marfien zei

Een superleuke uitdaging, ik moest even omdenken maar het effect is geweldig, zo zonnig. En dat zijn jouw kaartjes ook geworden, vrolijk frisse en zonnige kaartjes

Linda zei

Wat een ontzettend leuke reeks met perzik en geel tinten.
Groetjes, lindaT

Petra-loves-paper zei

ach ja... je bedenkt wel eens spontaan een kleurencombinatie en dan moet je zelf ook nog aan de slag met deze pittige combi. Nou je hebt je prima van je taak gekweten, wat heb jij een hoop leuke kaarten gemaakt. Stuk voor stuk beauties, groetjes Petra

Creatiels zei

fijn oom te lezen dat je zelf de combinatie niet zo makkelijk vond, maar toch ben je erin geslaagd om er een hele leuke reeks kaartjes mee te maken. knap werkd
groetjes
Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh jij hebt ook al een gave serie gemaakt Jantine. Leuk zoals je met die spray-paint op de achtergrond hebt gewerkt. Ik vind dat je een mooie warme kleurencombinatie hebt gekozen :)
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

je koos een prachtige kleurencombinatie, je kaartjes zijn allemaal heel tof!
Ik kan niet beloven dat ik volgende maand met mijn kleurtjes zoveel kaartjes bijeenkrijg hoor!
Groetjes
nancy

martina's kaartjes zei

ja hoor, je hebt het ons zeker niet makkelijk gemaakt ! grappig dat jij het ook niet zo eenvoudig vond hahaha ! in ieder geval, je hebt je lekker uitgeleefd met je sprays, leuke resultaten
fijn dat je van de partij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Ans S. zei

Leuke serie kaartjes heb je gemaakt in deze kleurencombinatie, ik vond het een echte uitdaging.

Groetjes Ans

Femminde zei

Bedankt voor het kiezen van de kleurtjes, het was even een uitdaging maar als het dan lukt is het extra leuk. Jij hebt echt een super leuke serie gemaakt. Tof!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Wat een productie en wat zijn ze leuk! Stuk voor stuk. Je hebt voor een vrolijke kleurencombinatie gezorgd! En het jezelf lastig gemaakt, hihi.

Nancy zei

Hey Jantine,

Super leuke kleurencombo koos je uit! Geen gemakkelijke om het perzikoranje juist te bepalen, maar ook niet alle perzikken zijn hetzelfde van kleur hé?
Leuke set maakte je! Ik hou het meest van de eerste, ben nogal een theeleut...

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Inderdaad niet de makkelijkste combinatie. Maar je hebt er geweldig leuke kaartjes mee gemaakt! Bij mij kwam er met pijn en moeite 1 uit mijn handen...

Sarah zei

Wat een collectie! Het zijn inderdaad leuke kleuren om mee te spelen!
Goed gedaan en bedankt voor je keuze!

Nicole Parmentier zei

Jhee jij bent lekker aan de gang geweest! Prachtige serie!! Ik vond het helemaal niet zo een moeilijke combinatie. Lekker fris en fruitig, ik houd daar wel van!

Margreet zei

Jij bent ook al zo lekker bezig geweest met inktjes. Prahtige kaartjes zijn het geworden.
xxx Margreet

Rosina zei

Het zijn stuk voor stuk prachtige kaartjes in deze KKT kleurtjes Jantine...je bent er met vlag en wimpel in geslaagd en nog wel 5 stuks...chapeau!!!
groetjes Rosina