zaterdag 10 augustus 2019

Een aardigheidje

Eindelijk weer eens iets anders dan een kerstkaart of een KKT kaart. Er komt maar weinig uit mijn handen de laatste tijd. Daarentegen heb ik een hele stapel "nog te lezen"boeken en tijdschriften uitgelezen :-)
Dit is een aardigheidje dat ik maakte voor een vriendin, die zelf ook altijd van die leuke aardigheidjes maakt. Het doet mee bij de challenge van Angela:

 
Op Pinterest vond ik een leuk patroontje (klik)

crèmekleurig cardstock, dp van Action (heel oud blokje), stans en stempeltje AliExpress, bakerstwine, Merci chocolaatjes, Pickwick verwen thee

* Mijn Hobbyhonk (Angela): challenge 12: alles mag
* #use your stuff!

9 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat een leuk aardigheidje.
Leuk gedaan.
Dankjewel voor de link.
Groetjes Elle-jeanne

Stampin with Liz Design zei

Volgens mij is de creativiteit van ons allemaal wat minder in de zomer, bij mij ook zeker, komt wel weer! Vind je cadeau idee erg mooi! Heel leuk om als aardigheidje weg te geven! Fijn weekeind gewenst, groetjes Linda

Mariken zei

Wat is dit ontzettend leuk gemaakt! Dat is echt een heel tof cadeautje, top!
Gezellig weekend verder!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is dit gaaf Jantine. Héél leuk om cadeau te doen. Leuk aan de buitenkant en leuk én lekker aan de binnenkant ;p Hier gaat je vriendin vast blij mee zijn.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh wat een ontzettend leuk cadeautje heb je gemaakt! Dat zal zeker gewaardeerd worden en in de smaak vallen. Alleen het werk al dat je eraan gehad hebt! Namens Angela mag ik je hartelijk bedanken voor het meedoen aan de Alles-Mag challenge bij Mijn Hobbyhonk!

Marfien zei

Mooi cadeautje (en lekker) , leuke dingen om te maken

Monique zei

Superleuk!
Fijne zondag, liefs Monique

Kinga K. zei

Fantastic♥

aussie aNNie zei

wow Jantine, this is MY cup of tea, love this.xx