zaterdag 4 januari 2020

Aardigheidje

Voor de kerst maakte ik een "leukje", het stond nog "in de wachtkamer" zoals Martina dat altijd zo mooi noemt. En nu zag ik bij Colien dat ze mee deed aan een "little gifts"challenge bij Paperminutes en daar past dit natuurlijk supergoed bij! Bovendien mag bij Creative Sketchy Girls alles deze maand...
Ik maakte een doosje, dat ik op Pinterest vond, dit keer was het te groot en heb ik lekker zitten puzzelen tot het de maten had die ik passend vond 😀
In het doosje zitten een waxinelichtje (dat ik voor het weggeven verving door een leuker exemplaar), een snoepje en 2 theetjes:
Hierop staat het vervangende waxinelichtje:
Het is even puzzelen en even plakken, maar het effect is superleuk!

De maten heb ik ergens genoteerd, dus die kan/zal ik delen (weet nu alleen even niet waar het briefje is 😒)

rood papier, dp Echopark merry & bright, theezakjes YogiTea en Natural Temptation, kerstchocola Action, theelichtje rendier Aldi, lintje uit voorraad

* Paperminutes #621: little gifts
* Creative Sketchy Girls #43: alles mag

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, wat een leuk weggeefje is het geworden ! een verrassende binnenkant en inhoud
grtjs,martina

Caroline zei

Wat een mooi doosje, dit is echt heel leuk om weg te geven!
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Enig doosje! Ik heb het patroon ook wel eens gezien inderdaad. Nog nooit geprobeerd te maken. Lijkt me best lastig en dan heb jij het ook nog zelf aangepast! Knap!

aussie aNNie zei

WOW Jantine this is amazing, so pretty...instructions?? xx

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig doosje ik had het patroon al eerder gezien volgens mij bij Marleen ik heb het zelf nog nooit gemaakt maar wie weet ooit het is wel leuk om weg te geven
groetjes ellen

Heidi zei

Oh, ich liebe diese Boxen! Toll, dass du sie zum Verschenken gebastelt hast, und danke, dass du sie bei Paperminutes zeigst.

Liebe Grüße -
Heidi.