donderdag 23 september 2021

Kerstkaart week 38/52 WTC

 Op deze nieuwe donderdag laat ik mijn kaartje zowel hier als op het blog van 52WTC zien. Het is het resultaat van weer een gezellige kletselmiddag met mijn vriendin.
(eigenlijk zijn het er 2)
Eentje in traditioneel kerstrood:
En eentje in minder traditioneel blauwgroen:
Ook alweer zo'n leuke SU-set, die mijn vriendin heeft!

wit en blauwgroen papier, SU set Thoughtful branches, teksten van andere SU sets, SU Cherry cobbler inkt en peacock...inkt, lint, emobssingpoeder, embossingmal

Doe je ook weer mee met de wekelijkse kerstkaarten? Over 3 maanden is het tenslotte al kerst...
Vandaag heb ik op 1 van mijn werklocaties de jaarlijkse herdenking van de overledenen, altijd een mooie viering. Ik weet niet precies wanneer ik bij jullie kom kijken, maar ik beloof dat ik kom!
Fijne (donder)dag!

23 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat zijn dit mooie winterkaarten! Super leuk boompje er op... Fijn dat wit met een kleuraccentje!

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

2 hele mooie kaarten met deze prachtige stansen.

Freubelmina zei

Ze zijn beide erg mooi Jantine xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes wat een schattige vogeltjes in de bomen
groetjes ellen

Epie zei

Mooie Caskaart Jantine , leuke gekleurde beestjes
Fijne donderdag groetjes Epie DT52WTC.....

carla zei

2 prachtige kerstkaarten.
Dat beetje kleur op al dat wit geeft een schitterend resultaat.
Zo leuk en heel mooi geworden.
Groetjes,
Carla

Kaartenkraam zei

Wow wat een prachtige kaarten, vooral de eerste vind ik geweldig!

groetjes van Ank

Eri zei

Twee prachtige witte kerstkaarten met de subtiele gekleurde details! Fijne dag!
Groetjes, Eri

!neke zei

Ze zijn super mooi !!!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaarten Jantine, ik ben er weg van.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat een prachtige kaartjes met die mooie boom en die leuke vogels!
Groetjes Trudy

Ans Gilbert zei

Het zijn superleuke kerstkaarten geworden, leuk om met de SU spulletjes te werken, mijn favoriet is de rode,
Groetjes,
Ansx

martina's kaartjes zei

deze is superleuk geworden, mooi met dat vele wit !
grtjs, martina

marian zei

Het zijn twee prachtige kaartjes geworden, en gezellig samen met je vriendin gemaakt.
Groetjes van Marian.

Laurespage zei

Allebei de kaartjes zijn top. Mooi en stijlvol.
Groetjes, laurette

Gina zei

Twee prachtige CAS kaarten ! Zo een mooi effect met de kleurige vogeltjes ! groetjes, Gina

Diny zei

Wow....twee schitterende kaartjes heb je gemaakt Jantine!
groetjes Diny

Rina zei

Wat een prachtige kaartjes met die mooie boom en lieve vogeltjes.
Groetjes Rina

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt!
Groetjes Suzan

Wilma zei

PRACHTIGE kaartjes Jantine en wat komen die kleine vogeltjes tot hun recht op de takken van die witte bomen.
Liefs Wilma 😃😃😃

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes zijn het allebei!
Bij de eerste is het contrast wat groter door het felle rood.
Maar de tweede is ook heel mooi.
De viering is vast mooi geweest.

Nancy Soetaert zei

Toffe kaarten in het wit met de kleuraccenten.
Groetjes
Nancy

Femminde zei

Wat een leuke kerstkaarten!! Tof om verschillende kleuren te gebruiken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde