woensdag 29 september 2021

Kleurenkaartteam 9e schakel: geel en staalblauw

 Martina daagt ons op deze laatste woensdag van de maand weer uit voor haar kleurenkaartteam! En dit keer is zij ook zelf de uitdaagster, want zij koos de nieuwe kleur bij het geel van Marfien, namelijk staalblauw. Dat is geen eenvoudige kleur en ik heb geprobeerd er zo dichtbij mogelijk te blijven met mijn kaartje. Ik bleef ook in hetzelfde thema als vorige maand: boeken en lezen.
Van Nancy had ik een heel stapeltje gestanste boekenkastjes gekregen en die ben ik zo langzamerhand aardig aan het gebruiken.
Op de foto lijkt het achtergrondje achter de boekenkast haast turquoise, maar het is echt donkerblauw, komt vrij dicht in de buurt van de basiskaart...
Omdat mijn basiskaart ook staalblauw is aan de binnenkant geel, zodat je er wel iets in kunt schrijven:
blauw en geel papier, dessinpapier van SU en Action, stempeltjes van AliExpress, gestempeld met Cobalt inkt van Archival, stansje boekenkast van blogdin en DT-maatje Nancy

Benieuwd naar meer creaties in deze kleurencombinatie? Ik wel! Je vindt de deelnemers van deze maand bij Martina!
En volgende maand weer een nieuwe uitdaging en dit keer weet ik al welke kleur er bij het staalblauw gaat komen 😃

* Martina's kleurenkaartteam

Fijne (woens)dag en tot morgen voor de nieuwe uitdaging op 52WTC!

23 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ja het is een bijzonder kleurencombinatie die ik niet snel zou kiezen maar jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt Jantine xx

Sarah zei

Dat boekenrekje is zo tof en past goed bij jou! Je koos heel mooi papier uit. Ik ben benieuwd wat de nieuwe combinatie wordt!!
Fijne dag x

Nancy Soetaert zei

heel leuke kaart met het boekenrek! Moet ik ook nog eens tevoorschijn halen...
Benieuwd welke kleur je koos bij het staalblauw!
groetjes
Nancy

chantal zei

Die mal van het boekenrekken heb ik al eens zien passeren. Vond he’ toen al zo mooi.
Je kaart is dan ook heel leuk voor een boekenfan.
Liefs Chantal

Colien zei

Heel mooi kaartje in de kleurtjes van deze maand!
Ben dol op lezen en zo'n goed gevulde boekenkast is me wel bekend...
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave boekenkast leuke kleuren combinatie
groetjes ellen

GerJanne zei

Heel leuk dit kaartje! Boekenthema is zo leuk voor iemand die van lezen houdt.
En die binnenkant is een tof idee, zeker op een donkere kaart. Blauw blijft moeilijk te vangen op een foto, vind ik altijd.

Petra-loves-paper zei

Die boekenkastjes van jou blijven maar goed van pas komen, wat leuk gedaan weer. Ja soms is het lastig fotograferen, jammer dat je foto niet wordt zoals hij werkelijk is, maar we zijn allemaal creatief en denken de juiste kkeur er gewoon bij hihi. Wat leuk hoe je de binnenkant vastgeplakt hebt met een strookje tape 🤩 groetjes Petra

Diny zei

wat een mooie kaart Jantine....leuke stans van de boeken!
Ook het stempeltje in de binnenkant is leuk gedaan....maakt het net wat fijner!
Groetjes Diny

marijke zei

Ik vind die boekenkast een leuke stans en bij deze kleuren mooi te gebruiken. Een mooi kaartje geworden. Ik vond het een mooie kleurencombi. Groetjes Marijke

Margreet zei

Wat een leuke boekenkast(stans) heb je gebruikt. Het boek binnenin vind ik ook leuk gedaan.
xxx Margreet

Femminde zei

Wat een leuke kaart met die boekenkast!! Ga je vast iemand die veel leest super blij mee maken.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

martina's kaartjes zei

Helemaal leuk deze kaart ! Toffe boekenmal, heb nog getwijfeld om deze zelf aan te schaffen, voorlopig niet gedaan .... =)
Bedankt voor je deelname deze maand (alweer)
grtjs, martina

Nicole Parmentier zei

Wat een toffe boekenkast in KKT kleurtjes Jantine!! Ook de binnenkant is weer helemaal in stijl.

!neke zei

Super gave kaart !
Groeten Ineke

Henriët zei

Wat een leuke kaart! Tof met die boekenkast.
Groetjes van Henriët

karin zei

Toffe kaart met de boeken erop. Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leukerd met de boekenkast erop!! Voor een boekenwurm een heel leuk kaartje om te krijgen, in de KKT kleuren!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje in deze KKT kleurtjes Jantine, wat komt die leuke boekenkast mooi uit op die blauwe achtergrond, weer helemaal perfect..
groetjes Rosina

Marfien zei

Leuke kaart, wie weet zien we volgende keer een andere boekenkast?
Of andere kleuren boeken, het is een toffe stans met veel mogelijkheden

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat een leuke boekenkaart alweer! Zag ik de boeken ook niet eender?
Dankjewel voor het complimentje op mijn kaart!

Liefs,
Nancy

Nelleke zei

Wat laat maar hier ben ik dan met een reactie. Mooie en vrolijke kaart, de kleuren zijn inderdaad lastig te fotograferen. Ook mooi hoe je de binnenkant versierd hebt. Groetjes, Nelleke

Laurespage zei

Een heel fijn kaart waar je alle kanten mee uit kan. En ook aan de binnenkant heb je gedacht.
Groetjes laurette