donderdag 13 januari 2022

Kerstkaart week 2/52 WTC

 En daar is de tweede week van 2022 alweer! Donderdag, dus de 2e kerstkaart van 2022 te laten zien bij 52WTC! Zoals vorige week aangekondigd ga ik een serieuze poging doen om het pakketje van iDEE&post uit nov/dec 2015 nu echt eens op te maken, dus hier is een nieuw kaartje ermee:
En de binnenkant:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel op Pinterest heb gezocht voor inspiratie. Maar er was niet eens heel veel te vinden met deze lijn...

Ik maakte ook een klein cadeautje voor een vriendin, met een velletje dp dat ik echt heel lastig vind, maar op deze manier toch wel een leuk effect geeft. Patroontje is van the Paper Pixie op Youtube. Volg deze link {klik}.
En ik wil jullie nog even bedanken voor de mooie kerstkaarten en laten zien hoe gezellig die hangen, op de deur tussen de keuken en de kamer. Ja, ze hangen nog. Vroeger (heel lang geleden) duurde de kersttijd tot 2 februari. Zo lang laat ik de boom en de versiering niet staan, maar de kerstkaarten mogen nog wel even schitteren. Zo gezellig. Anders is het meteen helemaal zo kaal...
 
wit en groen papier, dessinpapier en puffy sticker Pinkfresh: "Christmas wishes" uit iDEE&post nov/dec 2015, sterrenponsje, stukje touw, lint doosje gekregen van een lieve vriendin voor Sint, stempel bovenkant doosje SU "recht uit het hart", handcrème Rituals

#useyourstuff







Fijne (donder)dag!

31 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk je kerstkaartje, ook de cadeau verpakking top gedaan.
Ooi heb ik ook mijn kerstboom laten staan tot het einde van de kerstijd tot het feest van Maria-Lichtmis. Ziet er nog heel gezellig uit de kaarten, fijne dag.

Annemarie en Merit zei

Goed voornemen Jantine, en je hebt er gelijk een leuk kaartje meegemaakt!!
Je cadeauverpakking ziet er ook vrolijk uit...
Gezellig he al die post!!

liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie hert erop en mooie achtergrondje met boompjes wat een superleuke cadeau verpakking heb je gemaakt
groetjes ellen

Katrin zei

Leuke kaart en ik ben ook helemaal weg van het kadoosje ... en van de inhoud ... hahaha
En die stash eindelijk eens opgebruiken, dat probleem hebben we allemaal wel een beetje, denk ik. Maar jij bent in elk geval goed op weg om er ook echt iets aan te doen.
Liefs, Katrin

Sarah zei

Wat een leuk doosje en je kaart straalt ' peace ' uit. Tof idee om 3 touwen rondom je deur te knopen en daaraan de kaarten te hangen. Staat heel leuk en zo heb je wat te zien aan beide kanten. Mijne hangt er netjes bij.

Epie zei

Prachtige kerstkaart Jantine met n lief grazend rendier
Oohh wat n leuke surprise , mooie strikt erop , top !
Superleuke serie kaartjes , fijne donderdag
Liefs Epie DT52WTC....

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart.
Maar ook je kado verpakking is super leuk.
Groetjes Elle-jeanne

Trudy zei

Leuke kaart en mooie kadoverpakking! Gezellig al die kaarten! Tot 2 februari je boom laten staan lijkt me ook erg lang maar bij mijn achterburen staat de kerstboom nog steeds in huis!
Groetjes Trudy

!neke zei

Leuke kaart !!!!
Het presentje is ook leuk !!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart en een mooie cadeau verpakking heb je gemaakt Jantine. Gezellig al die kerstkaarten.
Lieve groetjes Miranda

marijke zei

Leuk kaartje met een leuk dp. Heel goed dat je oud papier gaat opmaken. Ik kom daar zeker de eerste jaren niet doorheen! Haha! Heb véél te véél papier,maar ik ben gek op mooie papiertjes. Je doosje ook goed gelukt hoor! Groetjes Marijke

Diny zei

Prachtig kaartje Jantine....heel leuk gedaan met het hertje.
Wat heb je veel kaartjes gekregen....ziet er gezellig uit!
Groetjes Diny

Diny zei

ook het doosje vind ik PRACHTIG!

Caroline Cards zei

Een leuk kaartje en heel mooi cadeautje! Gezellig zoveel kaartjes.
groetjes, Caroline

Kaartenkraam zei

Mooi kaartje en de binnenkant ook niet vergeten. Het cadeautje ziet er ook heel mooi uit!

groetjes van Ank

Eri zei

Het is je prachtig gelukt om een leuke kaart met het pakketje te maken. Ook het doosje is super, wat een leuk cadeautje. Gezellig al die kaarten op de deur!
Groetjes, Eri

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart met bijpassend kadoosje heb je gemaakt, mooi
grtjs, martina
ps hopelijk is / zijn mijn kaartjes ook toegekomen ? =)

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Jantine!
Groetjes Suzan

Rina zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt met dit prachtig papier. Jammer om het niet te gebruiken.
Voor je vriendin heb je ook een leuke attentie gemaakt.
Groetjes Rina

Ans Gilbert zei

Mooie, strakke kaart heb je gemaakt met het leuke papier, ik vind de verpakking echt prachtig,
Groetjes,
Ansx

Laurespage zei

Jantine, een prachtig CAS kaartje met fijne kleuren. En ook je cadeautje is prachtig.
Groetjes, laurette

Gina zei

Heel leuke kaart en heel mooie cadeauverpakking ! Groetjes, Gina

Trijntje zei

Leuke kaart. En wat een mooie cadeau verpakking. Groeten Trijntje

Nancy zei

Hey Jantine,

Toffe kaart, leuk doosje en geweldig dat jouw kaarten ook zo lang blijven hangen... Hier ook hoor!! Kan je nog lekker nagenieten van al die mooie foto's en zelfgemaakte kaarten...
Ik heb mijn onbekende spieren jouw aanmoediging meegegeven en als resultaat voel ik ze nu nog wat harder... haha! Ik sport al een tijdje maar de kracht wordt steeds opgedreven en dat laat zijn sporen na op mijn lichaam dat eigenlijk niet zo van sporten houdt... Ik ben meer gemaakt om kaarten te maken... haha!!

Liefs,
Nancy

Petra-loves-paper zei

Geen inspiratie maar toch met een hele leuke kaart geëindigd. Gave kadoosje zijn dat, prima om op deze manier minder geschikt papier op te maken, alhoewel...minder geschikt. Het staat hier heel leuk! Gezellig al die kaarten hè, ja bij mij hangen ze ook nog in het zicht hoor,groetjes Petra

Antjes kaartcreaties zei

Leuke kaart en de kadoosjes zijn ook heel leuk geworden. Goed idee om papier waar je niet zoveel mee kunt te verwerken in een doosje of kadoosje. Zo gebruik je het papier toch en heb je gelijk een leuk kado.
Groetjes Antje

Femminde zei

Wat een mooie kaart en een leuke cadeauverpakking.
Super om zo al je kerstkaarten te zien.
Hier heb ik ook alles opgeruimd op de kerstkaarten na.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Marja Sch zei

Wat een lief kerstkaartje en mooie kadoosjes. Echt heel gezellig zo alle kerstkaarten aan de deur. Geniet er nog maar lekker van. Groetjes Marja

Margo zei

Wat een prachtige kaart en zo'n leuk kadootje. Ik wilde jou ook nog even bedanken voor de mooie kerstkaart die ik van je mocht ontvangen.
Groetjes
Margo

Lian zei

Goed idee om de pakketjes van toen zo op te maken. Heb dit papier en de stickers ook nog liggen. Ik heb op die site gekeken van de kado-doosjes en de keuze is reuze. Dat is nou net het probleem want ik kan het patroontje van het betreffende doosje nog niet vinden. Zou je aan kunnen geven welk nummer van de uitleg het was? alvast bedankt, ook voor de inspiratie.

Jantine zei

Sorry, ik zie je reactie nu pas, als ik op je naam klik zie ik niet hoe ik met je in contact kan komen helaas. Ik heb de link in de blogpost erbij gezet. Greotjes
Jantine