donderdag 6 januari 2022

Kerstkaart week 1/52 WTC 2022!

 En de teller staat weer op 1, een nieuw jaar, een nieuwe start, ook bij 52WTC! Iedereen een heel creatief en vooral gezond 2022 gewenst!
Een paar jaar geleden was meedoen met 52WTC een van mijn goede voornemens en dat beviel zo goed, dat ik het ben blijven doen en sindsdien zelfs tot het DT heb mogen toetreden. Heerlijk vind ik het. De weken door het jaar, maar ook in december, bij het schrijven van de kaarten: geen stress, er liggen er genoeg en zo leuk om te zien wat ik gedurende het jaar allemaal heb geproduceerd. Er is echt iets te kiezen (en dat valt soms niet mee!)
Dit jaar heb ik als "extra" goed voornemen, dat ik eens wil proberen wat van de papierblokjes en pakketjes die al heel lang in mijn kast logeren op te maken. Marjolein deed dat vorig jaar en ik vond het zo knap. Ik heb het me al eerder voorgenomen, hopelijk helpt het om het hier nu zwart op wit te vermelden 😀 En natuurlijk ga ik meteen met mijn goede voornemen aan de slag en maakte ik nu een reminder kaart voor de challenge van 52WTC met een heel oude iDEE&post, uit nov/dec 2015. Ik vond het een moeilijk blokje, dit van PinkFresh, dus dat maakt het extra een uitdaging om er mee aan de slag te gaan, heb het gedurende de afgelopen jaren wel al een paar keer geprobeerd. Maar nu ga ik (hoop ik!) door tot de laatste snipper!
Bij 52WTC dagen we je dit keer uit met een sketch, dit is wat ik maakte, in de lijn van wat ik vorige week liet zien:
De ronde tekst is uit spiegelkarton, dat zie je alleen niet echt op de foto.
De binnenkant, ook met een reepje spiegelkarton:
De sketch:
Tot vanavond 23.55 uur kun je nog mee doen met de challenge van 52WTC!
Ik laat mijn kaartje ook graag weer meedoen bij Creative Sketchy Girls en Girlz Creative Crafts, beide met thema Kerst!
En bij 4 Seasons willen ze huisjes zien op de kaart, dus daar mag ie ook meedoen!

blauw papier, spiegelkarton, dessinpapier en puffy sticker iDEE&post nov/dec2015:Pinkfresh: "Christmas wishes", stans MD CR1561 "Fijne feestdagen cirkel" by Marleen, stempel binnenzijde Carlijn Design, sterrenponsje

* Creative Sketchy Girls: #67 Kerst, winter, oudjaar
#useyourstuff
Fijne (donder)dag! Het is vandaag Driekoningen, ik ben benieuwd of we nog zangers aan de deur krijgen. Helaas wordt het al jaren steeds minder...

29 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart in deze kleuren en wat een goed voornemen!

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart Jantine.
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Prachtige kaart is het Jantine. Dat glimmende karton is heel geschikt voor kerstkaarten. Dank voor de tip! EN hier ook een voornemen hoor, gewoon blijven meedoen elke week. Alleen kwam ik erachter dat ik elke week 2 kaarten zal moeten maken wil ik geen tekorten hebben...

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en leuke bijpassende dp
groetjes ellen

Epie zei

Mooie voorbeeldkaart Jantine , die stans is ook zo prachtig !!
En het past precies bij de sketch , fijne donderdag
Groetjes Epie DT52WTC.....

Diny zei

Wat heb jij mooie kleuren gebruikt Jantine.....het is een hele mooie kaart met de tekst stans van Marianne!
bedankt voor de tip.....dat komt denk ik omdat je ook de wekelijkse kaart kunt plaatsen....en dat had ik wel gedaan!
Groetjes Diny

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt, en je goede voornemen meteen in praktijk gebracht! De tekst in het spiegelkarton maakt het extra chique.
Groetjes, Eri

Caroline zei

heel mooi gedaan, mij lukt het nooit om met Sketches en vele lagen te werken

Trudy zei

Heel mooi kaartje met de schets! Goed voornemen om je papierblokken op te maken, dat gaat mij niet lukken want die Action papierblokken zijn zo super groot!
Groetjes Trudy

marijke zei

Een mooi kaartje en ik vind deze kleuren erg mooi! Dus lekker doorgaan met opmaken. Ik ga denk ik met je meedoen want ik kom ook om in het papier! We gaan het zien. En inderdaad heerlijk zoveel kaartjes op het einde van het jaar! Groetjes en een fijne dag! Marijke

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met deze materialen. Wel hele mooie kleuren voor kerstkaarten heeft dit papier… succes ermee. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart heb je met de sketch én je goede voornemen gemaakt Jantine. Mooie ijzige kleurtjes heb je gebruikt. Ik heb als voornemen vaker mijn stempels en inkten te gebruiken, ben benieuwd of het ons lukt hihi.
Lieve groetjes Miranda

Petra-loves-paper zei

Heel leuk begin van het nieuwe kerstkaartenmakenopdonderdagjaar, goed idee om je oudere papier op te maken, het is vaak veel te mooi om maar te laten verstoffen. Groetjes Petra

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met heel leuk papier en plaatje, leuk met het spiegelkarton erbij,
Groetjes
Ansx

!neke zei

Heel mooi in deze tinten !
Groeten Ineke

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Jantine met de sketch!
Groetjes Suzan

Laurespage zei

Heel mooi Jantine en mooie kleuren. Eens andere kerstkleuren daar is niets mis mee.
Groetjes, laurette

Colien zei

Superleuke kaart met het huisje in de sneeuw, mooie uitwerking van de sketch! Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Rina zei

Heel mooi gedaan met dat spiegelkarton, het is goed te zien op de foto hoor.
Ben benieuwd of het je gaat lukken om het mooie, nieuwe papier wat je tegen komt kunt laten liggen. Mij lukt het vaak niet.
Groetjes Rina

Marjolein zei

Goed zo Jantine! Go for it. Ik zal je in de gaten houden ;)
Dit is al een hele leuke met lekker oude spulletjes. Groetjes! Marjolein

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat een leuke winterkaart!!
Dankjewel voor de bemoedigende woorden voor de werken hier! ;o)

Liefs,
Nancy

marian zei

Een super mooie kaart heb je gemaakt met deze sketch. Ja en heerlijk he geen stress aan het eind van het jaar , ja ik ben ook blij dat ik hier aan mee ben gaan doen. En ook ik heb een voornemen om ook dit jaar eens flink wat op te gaan maken van wat ik nog heb liggen. En dat is niet weinig. Ik hoop ook dat ik het vol kan houden.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Wat heb jij een mooie kerstkaart gemaakt met dit oude papierblokje Jantine!!
Het is je goed gelukt om het mooie papier te verwerken op je kaart.
Succes met de wekelijkse 52WTC kerstkaart.
Groetjes Antje

Nancy Soetaert zei

Heel mooi kaartje met deze toffe papiertjes, leuk met DD blingtekstcirkel!
Groetjes
Nancy

Nelleke zei

Een geweldige kaart zeg! En ja je hebt gelijk soms is het goed om blokjes op te maken. Deze heb ik vorig jaar opgemaakt. Ook heb ik wat oude blokjes in mijn habbekrats kast gelegd en daar voor ene klein prijsje verkocht. Tevens wil ik je bedanken voor het verassingspakketje welke vandaag in de bus viel. heel erg bedankt. Groetjes, Nelleke

by Maura zei

Prachtig blauw kerstkaartje heb je gemaakt.Bedankt voor je deelname bij Creative Sketchy Girls.
Groetjes Maura (DT CSG)

Gina zei

Leuke met die metallic letters! Mooie kerstkaart in dit minty groen. Groetjes, Gina

Chantal zei

Mooie kaart, leuk effect dat spiegelkarton.
Groetjes, Chantal S

Nelly zei

Superleuke kaart met de huisjes erop.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4 - Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly