donderdag 30 december 2021

Kerstkaart week 52/52 WTC

 Ja! Week 52 van 52, we zijn rond! En het is ook nog eens de laatste donderdag van december, van het jaar 2021, dus tijd voor de laatste challenge van 52WTC van 2021! Suzan wil graag dat we volgens een sketch werken dit keer. En aangezien we nog volop in de kerstsfeer zijn zal dat vast wel lukken, toch?
Ik maakte gebruik van een knipvel dat al heel lang in de kast ligt - met een lekker winterwarm breisel, goed voor de challenge van 4 Seasons! - en combineerde het met een blokje dat er ook al een tijdje ligt èn een voor mij nieuwe stans! Allemaal van Marianne Design. Bij Creative Sketchy Girls and Girlz Creative Crafts hebben ze deze maand het thema kerst, daar laat ik dit kaartje ook graag meedoen!
En de binnenkant:
De sketch:

2 tinten rose papier, dessinpapier "Eline's snowflake kisses" MD PB7057, knipvel MD VK9547 "Winter wool pink", snijmal MD CR1561 "Fijne Feestdagen cirkel" by Marleen, stempel binnenzijde Carlijn Design

Ik vind het zelf altijd wel leuk, maar ook een beetje lastig om met een sketch te werken, vooral in hoe vrij ik er mee om mag gaan met extra tierelantijntjes enzo. Maar volgens mij is in mijn kaart de sketch nog goed te herkennen.
Doen jullie mee met deze laatste challenge van 2021? Je kunt je kaart vanaf morgenochtend (31/12) 7 uur plaatsen op 52WTC.
Vandaag kun je daar je "gewone" wekelijkse kaartje kwijt!

* 4 Seasons Challengeblog: #51 winterwarme breisels
* Creative Sketchy Girls: #67 Kerst, winter, oudjaar
#useyourstuff!

Dan heb ik ook nog de trekking van de verjaardagscandy voor jullie. Mijn verjaardag is alweer 2 weken geleden, de tijd gaat zo snel. Ik kreeg 55 verjaardagskaarten, echt super, daarvan waren er maar liefst 31 zelfgemaakt.
De namen van de lieve stuurders heb ik op lootjes geschreven en mijn lieftallige assistent heeft er vervolgens 5 getrokken (ik ben 5x10 tenslotte...). De 5 gelukkigen krijgen in het (begin van het) nieuwe jaar een verrassinkje opgestuurd!
Iedereen bedankt voor de mooie verjaardagskaarten, ze hangen nog mooi aan de kast te pronken!
En winnaressen gefeliciteerd!

Fijne (donder)dag en alvast goede jaarwisseling!

28 opmerkingen:

Nynke zei

Wat een leuke kerstkaart! Mooi met dat roze erbij ook en dat uiltje is zo lief...
Een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022!
Groetnis Nynke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en schattige plaatje alles mooi verwerkt in de sketch
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart.
Fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor een goed gezond en creatief 2022
Groetjes Elle-jeanne

Petra-loves-paper zei

Wat een koddig uiltje op je kaart, ik vind de uitwerking van de sketch super geslaagd. Wat leuk dat je zo'n hele berg verjaardagskaarten kreeg, gezellig! Fijne jaarwisseling en een mooi en creatief nieuw jaar toegewenst, groetjes Petra

Colien zei

Heel mooie uitwerking van de sketch, prachtig kaartje!
Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
Fijne jaarwisseling en op naar een mooi, creatief 2022...
grtz Colien

chantal zei

Mooie uitwerking van de sketch
Ik ga nu een dagje later naar je KKT
Fijn eindjaar
Liefs Chantal

Eri zei

Je kaart is heel goed gelukt met deze sketch, Het plaatje komt heel mooi uit in de tekstcirkel. Fijne jaarwisseling!
Bedankt voor je leuke kerstkaart, zat net in de brievenbus!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Hele mooie kaart met de sketch!
Fijne jaarwisseling en groetjes, Trudy

Chantal zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes, Chantal S

marijke zei

Een schattig kaartje met dit uiltje met breisel. Ik heb er ook en een paar over, zijn inderdaad al behoorlijk oud! Ik wens je een gezellige jaarwisseling en hoop dat we elkaar volgend jaar een kunnen ontmoeten! Groetjes Marijke

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart met dit leuke plaatje, je hebt er mooi papier bij gebruikt én een leuke stans!
Fijne jaarwisseling,
Groetjes,
Ansx

!neke zei

Leuke kaart in dit frisse roze !
Groeten Ineke

Diny zei

Wat een leuke kaart met het uiltje met de warme muts op zijn hoofd Jantine....mooi kaartje!
En zie ik het goed....mijn naam staat op een van de lootjes....wat leuk zeg....dankjewel!
Groetjes en een fijne jaarwisseling,
Diny

Annemarie en Merit zei

Leuke kaart nav de sketch, grappig die uil met muts en sjaal...
Van harte winnaars...
fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2022 toegewenst.

carla zei

Dat uiltje zal geen kou hebben.
Heel mooi met de prachtige uitgesneden tekst eromheen.
Tof gemaakt Jantine.
Fijne jaarwisseling.
Groetjes,
Carla

Scraptastisch zei

Ik heb dat ook met sketches precies zo als jij schrijft, ik kan mijn creativiteit niet kwijt en ben veel te krampachtig bezig, je hebt het heel mooi gedaan met je kaartje! Post nl is de weg kwijt hoor en de zegels worden maar duurder, dan mag je toch wel wat verwachten?! Nou ja het is niet anders, we moeten het er mee doen. Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad (soms mis ik wel eens wat in blogland door drukke baan die ik nog heb) en er worden kaartenmaaksters verwend zie ik...leuk Jantine! Dankjewel voor je regelmatige bezoek aan mijn blog afgelopen jaar en ik wens jou alvast een fijne jaarwisseling en een mooi knutsel en gezellig blog jaar in 2022!
xx Gerie

Gina zei

Een hele mooie afsluiter met dit kerstkaartje in roze! Ik wens je een fijn jaareinde, en een goed begin van een creatief en gezond 2022! Groetjes, Gina

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Jantine!
Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2022.
Groetjes Suzan

Colinda zei

Blijft een mooi plaatje die uil lekker warm ingepakt, het is een lieve kaart!
Fijne jaarwisseling,
Colinda

marian zei

Je hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt met dat leuke plaatje en die mooie mal. Ik wil je nog even bedanken voor je mooie kerstkaart die ik vandaag ontving.
Fijne jaarwisseling en groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kerstkaart Jantine.
Het leuke plaatje past perfect in de tekstcirkel.
Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2022.
Groetjes Antje

Colien zei

De beste wensen voor 2022!
Mooie kaart heb je gemaakt met het schattige uiltje.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog en de wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
grtz Colien

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart en die uil is echt geweldig. Groetjes Marja

Antjes kaartcreaties zei

En bedankt voor je deelname aan Challenge 20 van Girlz Creative Crafts.
Antje DTGCC

Trijntje zei

Allereerst de beste wensen voor 2022. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Ben nog even over je blog gescholden… De kaarten voor je verjaardag hangplek er mooi bij. Gezellig. Ik zag dat ik geen officiële volger van je was… nu wel… ik dacht dat we elkaar volgenden… Groeten Trijntje

Angelique zei

Ook voor jou de allerbeste wensen. Mooie en warme laatste kerstkaart van het jaar 2021. Je kaarten voor het KKT zijn geweldig, wat een mooie achtergronden.
lieve groetjes Angelique

Nelleke zei

O, ik lees het hier. Deze post helemaal gemist. dank je wel. groet, Nelleke

jolanda creatief bijtje zei

mooie uilen kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
Dt creatieve sketchy girls