donderdag 16 december 2021

Kerstkaart week 50/52 WTC

 Vandaag ben ik jarig! En nog een bijzondere verjaardag ook...(dat zal bijna niemand die mijn blog bezoekt zijn ontgaan, denk ik) Maar helaas geen groot feest vanwege al die onzekerheden rondom C. Nou ja, dat is ook niet het belangrijkst, een gezellige dag met mijn lief en van het weekend wat familie is toch al super. En het hele feit dat ik weer een jaar ouder mag worden... En natuurlijk een gezellig stapeltje post om zo meteen te gaan openen! Bedankt, kaartenstuurders!
Maar ook op deze voor mij speciale dag natuurlijk een kerstkaart, het is tenslotte donderdag (ik ben trouwens ook op een donderdag geboren, bedenk ik terwijl ik dit schrijf), dus tijd voor 52WTC.
Het is er weer eentje van de online workshopdag van Doe@ding! Deze is van de workshop van Tineke van der Linden
materialen van het workshoppakket van Doe@ding, o.a. van Marianne Design en Dutch Doobadoo

* 52WTC
Of het me lukt om vandaag nog bij jullie langs te komen durf ik niet te beloven, maar ik kom binnenkort zeker even kijken!
Fijne (donder)dag!

De trekking van mijn verjaardagscandy doe ik rond de kerst, vanwege de feestdagen komen kaarten nogal eens (te) laat, dus ik wil iedereen een kans geven!

29 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Van harte gefeliciteerd Jantine, heel veel plezier met het openen van de verjaardagspost!
Je kerstaartje is schattig geworden, fijne dag.

Nancy Soetaert zei

Heel toffe kerstkaart Jantine!
Van harte proficiat met je halve eeuw!
Hopelijk word je 'bedolven' onder de verjaardagspost!
Geniet van je dag!
Nancy

Caroline Cards zei

Van harte gefeliciteerd en maak er maar een gezellige dag van!
Een super mooie kaart met de leuke sneeuwpoppen.
Fijne dag en groetjes, Caroline

Sarah zei

Hip hip Hoera! Maak er een feestelijke dag van met Veel post!
Je laat ons een mooie winterse kaart zien.
🎈🎉🎊🥂 Xx

Creaellenknutselsite zei

hoera hoera hoera van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst.
wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de vrolijke sneeuwpopjes voor hun huisje
groetjes ellen

Epie zei

Gefeliciteerd Jantine met je verjaardag , Fîjne dag gewenst !!
Jouw kerstkaart is prachtig geworden , mooi winters aangekleed
Groetjes Epie DT52WTC......

Elle-Jeanne zei

Gefeliciteerd met je 50 ste verjaardag.
Een fijne dag gewenst.
Leuk kerstkaartje Jantine.
Groetjes Elle-jeanne

Suzan zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Jantine! Je kaartje voor vandaag is prachtig!
Groetjes en nog een fijne dag,
Suzan

Eri zei

Van Harte Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag. Maak er er een gezellige dag van! Je kerstkaart met het huisje en de vrolijke sneeuwpoppen is superleuk!
Groetjes, Eri

Antjes kaartcreaties zei

Als eerste heel hartelijk gefeliciteerd met je 50e verjaardag Jantine!
Een heel gezellige dag gewenst.
Je kerstkaart is een beauty, zo heerlijk winters.
Groetjes Antje

Trudy zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag!
Je kaartje is super leuk!
Groetjes Trudy

!neke zei

Nogmaals gefeliciteerd !
Top kaartje !
Groeten Ineke

Annemarie en Merit zei

Van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag Jantine, gezellige dag vandaag! Wat een schattig winters kaartje laat je vandaag zien, heel leuk met die lieve sneeuwpopjes!

Liefs, Merit en Annemarie

Trijntje zei

Van harte gefeliciteerd. Het is me wel ontgaan dat je 50 bent geworden als het goed is wel een kaart. Je kasrt is heel mooi. Een fijne dag
Groeten Trijntje

marijke zei

Van harte met je verjaardag Jantine. Veel kaartjes maar om je verjaardag te vieren dat is ook al leuk. Verder een leuk kerstkaartje met de sneeuwmannetjes! Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hieperdepiep hoera voor jou Jantine en ook vandaag laat je een schattige kerstkaart zien. Wat een leuk tafereeltje is dat, heel gezellig daar. Hopelijk heb je een fijne verjaardag.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je toch een fijne dag zult hebben.
je kaartje is zo leuk!
Groetjes Caroline

Petra-loves-paper zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooi klein feestje van dit weekend. Heel leuk kaartje maakt je, gezellig met die sneeuwpopjes, groetjes Petra

Rina zei

Gefeliciteerd met je toch wel bijzondere verjaardag. Jammer dat je het niet kunt vieren zoals je wilt, maar toch een fijne dag gewenst namens mij..JHe laat ons een heel mooi kaartje zien.
Groetjes Rina

Wies zei

Van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag. Ik hoop, al kon je het niet uitgebreid vieren, je toch een gezellige dag hebt gehad. Je huisjeskaart met sneeuwpoppen is erg leuk.
Groetjes, Wies

Angelique zei

Nogmaals gefeliciteerd met je 50ste verjaardag, hopelijk heb je toch genoten en een leuke stapel post gehad. Wat een geweldige kaart met de leuke sneeuwpoppen.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Hoi Jantine.....of moet ik Sara zeggen?
Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag.
Ik hoop dat je mijn kaartje hebt ontvangen.
Ik dacht ik zet het zaterdag op mijn blog....maar ben vergeten een foto te maken....!
Jouw kerstkaart van vandaag is ook prachtig!
Groetjes en geniet nog van je verjaardag,
Diny

GerJanne zei

hoi Jantine!
van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een heel gezellige hebt gehad. Ondanks de beperkingen kun je het heel fijn hebben en je hebt vast ook leuke post gehad...Dat verheugt de feestvreugde altijd. Je kerstkaart van vandaag is heel gaaf. Zo leuk, die sneeuwpoppen... Doe je nog mee bij K&K?

Femminde zei

Wat een super mooie kaart!! Heel tof.
En nog van harte met je verjaardag. Hoop dat het toch nog een beetje feestelijk kan zijn.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Ans Gilbert zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag, ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.
Je kerstkaart is superleuk geworden met de vrolijke sneeuwpoppen,
Groetjes,
Ansx

Gina zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag ! Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met dit blauwe huisje! Grappig de sneeuwpop op de slee ! Groetjes, Gina

Marfien zei

Vrolijk kaartje is dit, al mag de sneeuw van mij nog wel even wegblijven.
Je kan nog wat dagen doorfeesten met alle beperkingen, elke dag iemand anders en je hebt zo en week lang feest

aussie aNNie zei

Stunning and so creative...gorgeous design and paper. xx
Merry Christmas to you.

Chantal zei

Super mooie kaart.
Groetjes Chantal S