donderdag 23 december 2021

Kerstkaart week 51/52 WTC

 De kaart die ik vandaag laat zien bij 52WTC is al op de bus en hopelijk ook gearriveerd bij de ontvanger. We zijn het jaar weer (bijna) rond met kerstkaartjes, zo heerlijk dat ik eind november gewoon kan gaan uitzoeken welke kaart naar wie mag en op mijn gemak schrijven. Leve 52WTC!
Deze kaart maakte ik bij de online workshopdag van Doe@ding, een dag met leuke afwisselende workshops. Ik heb er nog 1 kaartje van te tonen binnenkort. Deze is van de workshop van Marga Dounen.
En de label die er in zit:
alle materialen van de online workshopdag van Doe@ding, behalve de "warme winter wensen" stempel van Carlijn Design

Ik ben enorm verwend met mijn verjaardag, de post druppelt nog steeds binnen, zo gezellig. Verder van mijn lieve man een prachtige ring gekregen en in het weekend met de naaste familie precies binnen de tot zaterdag geldende maatregelen kunnen vieren, nadat er vrijdag nog een kleinkind positief testte op de thuistest, maar gelukkig negatief op PCR (en de uitslag was er gelukkig ook snel!). 
Een impressie van de verjaardagskaarten die ik kreeg. Vanwege de kerstversiering heb ik ze maar aan de kast gehangen 😊 zo kan ik ze goed zien!πŸ’“
Dank alvast voor alle zenders! Echt feestelijk! Binnenkort doe ik de trekking van de candy.


Fijne (donder)dag en fijne kerstdagen! Voor mij nog 2 volle werkdagen vandaag en morgen...

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een super mooi kerstkaart, ik weet niet of het een snijmal of een embossing folder is op je kaart maar hij is prachtig met toef en kerstbal heel mooi. Het label is ook al zo leuk! Wat ben je toch verwend met zo veel mooie kaartjes geniet er maar van. Fijne dag.

GerJanne zei

Hoi Jantine,
heel leuk die label in de kaart. Zou maar zo een boekenlegger kunnen zijn.
En wat een kaarten!! Ontzettend leuk dat je zo verwend bent. Ik zag al dat je bedankte voor mijn kaarten.
Je reactie kwam in de spam terecht, daarom zag je hem zelf niet, denk ik.
Groetjes en nog even sterkte voor de 2 dagen voor kerst! Ik nog 1 nacht hierna!

Annemarie en Merit zei

wat een leuke slimline kaart Jantine, en heerlijk he al die post, je bent goed verwent.
Ik kijk deze dagen ook heel graag in de brievenbus, het is zo gezelllig al die echte post.
En ja idd lang leven 52WTC want zo hebben we een lekker grote stapel aan het eind van het jaar.
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes wat een mooie opengewerkte mal heb je gebruikt
het blijft leuk om mee te doen met 52 weeks
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart Jantine.
Wat veel kaartjes heb je ontvangen.
Groetjes Elle-jeanne

Trudy zei

Wat een mooie feestelijke kerstkaart en leuk dat label!
Wat heb je super veel kaartjes ontvangen!!
Groetjes en fijne feestdagen, Trudy

Annelies zei

En ............ deze hele mooie kerstkaart was voor............ ons:) Blij mee, en hij is inderdaad prachtig

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart en zo'n leuk label erin. Mooi uitgewerkt Jantine. Fijn dat je zo verwend bent over de post en met bezoek op je verjaardag. Nog net op tijd die mijlpaal goed ingeluid hihi.
Vanuit hier nogmaals hele fijne dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

marijke zei

Dat zijn zeker heel wat leuke kaarten voor je verjaardag. Leuk hoor al die kaarten. Ben je echt jarig! Je kerstkaartje is ook een mooie! Leuk met een tag. Ik wens je fijne dagen en een goed en gezond nieuwjaar. Groetjes Marijke

Eri zei

Een schitterende kaart met het verrassende label. Wat ben je lekker verwend met al die verjaardagspost, geniet er lekker van! Fijne Kerstdagen.
Groetjes, Eri

marian zei

Een prachtige kerstkaart en wat fijn dat je zo verwend bent met kaartjes voor je verjaardag.
Ik wens je mooie kerstdagen en groetjes van Marian,

Diny zei

Wat een luk kerstkaartje Jantine!
En je bent goed verwend met je verjaardag....wat heb je veel kaartjes gekregen!
Ik was vergeten een foto te nemen...maar zie mijn kaartje ertussen hangen....dus goed aangekomen!
Groetjes en fijne dagen
Diny

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Jantine!
Fijne kerstdagen,
Groetjes Suzan

Gina zei

Hele mooie kerstkaart en een heel leuk label er in ! Fijne Kerstdagen! Groetjes, Gina

Laurespage zei

Heel, heel mooie kerstkaart en label. Fijn afgewerkt.
Prettige feestdagen.
Laurette

Rina zei

Heel mooi kaartje heb je deze week weer gemaakt om ons te laten zien.
Je hebt al heel veel kerstkaarten ontvangen, leuk hoor.
Fijne feestdagen.
Groetjes Rina

Ans Gilbert zei

Wat een mooie workshopkaart, leuk met het label
Wat ben je verwend met heel veel post.
Fijne kerstdagen
Groetjes
Ansx

Diny zei

Even mijn antwoord op je vraag Jantine...
Zou je dat willen doen....heel graag.....dankjewel!
Groetjes Diny

!neke zei

Gave kaart !!!
En geniet van al je kaarten !!!
groeten Ineke

Marjan zei

Heel mooie kerstkaart maakte jij en wat kreeg je veel verjaardagskaarten!

Femminde zei

Wat een leukerd!! Zulke sprekende kleuren.
Fijne feestdagen!!
Groeten van Femminde

Epie zei

Superleuke kerstkaart Jantine met de workshop gemaakt , mooie kerstster
Holy moly wat een kaartjes heb jij ontvangen geweldig ,geniet ervan !!
Gezellige kerstavond en tot de volgende X groetjes Epie DT52WTC.....