woensdag 29 december 2021

Kleurenkaartteam 12e schakel 2021: okergeel en roestbruin

 Laatste woensdag van 2021, dus tijd voor het kleurenkaartteam van Martina! Bij het okergeel van Sarah koos Nancy S. roestbruin, mooie combinatie, een beetje herfstig.
Ik ging tijdens een kletseldate, die nogal een kliederdate was, aan de slag met deze kleuren en de gelliplate. Ik had nog een paar dagen ecoline gekleurde vingers 😅
Overigens maakte ik de kaarten naderhand thuis af, tijdens de kletseldate maakte ik de achtergrondjes en stempelde ik. Deels kleurde ik ook al met potloden. De leuke stempeltjes zijn ook van mijn vriendin.
Ik vond de kleuren zich goed lenen voor een giraf:
Alle binnenkantjes kregen ook een strookje, meteen handige restverwerking:
Maar een schildpad in deze tinten kan ook prima:
Dit is zo'n leuke set voor opkikkerkaartjes! We werkten met de gelliplate, ecoline en parelmoerpapier, stencils, gesso en kleurpotloden, een techniek die we op Art Specially leerden (daar was het met brusho, maar ongeveer hetzelfde effect).

Benieuwd naar meer kaarten in deze kleurencombinatie? Bij Martina vind je de deelnemers van deze maand!

crèmekleurig, oker en roestbruin papier, crèmekleurig parelmoer papier, ecoline in diverse tinten geel, oranje en bruin, gelliplate, gesso, stencils, stempelset SU "Back on your feet", Minabella potloden

Fijne (woens)dag! Nog 2 daagjes 2021...

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een super leuke kaarten, de achtergrond en de stempel gaaf!, dank voor je mooie kerstkaart die viel gisteren in mijn brievenbus.

Diny zei

Wat heb je leuke kaartjes gemaakt Jantine....zo gaaf gedaan allemaal!
De stempels van de giraf en de schildpad zijn zo leuk!
Groetjes Diny

Margreet zei

Gave achtergrond en superleuke stempels. Je kaartjes zijn dus helemaal geslaagd!
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

Hahahaha, wat een leuke kaartjes werden het. Fijn dat het geklieder opgebracht heeft hahahaha !
Blij dat je er (weer) bij bent deze laatste maand van 2021. Op naar nieuwe uitdagingen in 2022. Hopelijk vind je ook dan weer de weg naar het kleurenkaartenteam.
Fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, Martina
x

Creaellenknutselsite zei

ooh wat een gave kaartje met de leuke stempeltje en mooie kleurencombinatie
groetjes ellen

Marfien zei

Toffe kaartjes in deze kleurencombi, vrolijke stempels heb je gebruikt, voor herhaling vatbaar

karin zei

Wat mooi die achtergrond in de KKT kleuren en leuk met die diertjes erop.
Fijne jaarwisseling.
Karin

marijke zei

Wat een grappige stempels en wat heb je de achtergrond mooi gemaakt! Het zijn zeker oppepper kaartjes! Groetjes Marijke

!neke zei

Beide super grappig !!!!
Mooi ook !
Groeten Ineke

Colien zei

Wat een leuke kaartjes, mooie stempels met bijpassende teksten!
Top in de gevraagde kleurtjes van deze maand.
grtz Colien

Sarah zei

Wat grappig! Ja ecoline is gezellig kliederen! De 🐢 vind ik zo lollig. Tot morgen! 😉

Petra-loves-paper zei

Lekker gekliederd haha, met hele mooie kaartjes als resultaat, wauw! Groetjes Petra

Creatiels zei

Wat kan kliederen toch leuk zijn, in een keer vele achtergronden. Je hebt er erg mooie kaartjes voor het KKT gemaakt. In het bijna voorbije jaar zag ik hier heel veel mooie en leuke kaartjes verschijnen. Ik nam niet altijd de tijd om te reageren.
Fijn eindejaar en laat je creativiteit maar vloeien in het nieuwe jaar.
Groetjes
Els

GerJanne zei

Wat een mooie kliederkaarten heb je gemaakt.
En dan ook nog in de juiste kleuren. Ik vind ze super.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan Jantina! Ik redde het niet om een kaart te maken helaas... ik kon mezelf niet meer verwijderen uit de lijst... Ik heb het in een reactie gezet aan Martina, maar ik denk dat ze deze niet meer op tijd gezien heeft.. Hopelijk lukt het in januari weer!! CreaTEAve groetjes, Yvonne

Nancy zei

Hey Jantine,

Mooie serie maakte je hier, helemaal leuk in deze kleurencombo...

Fijn eindejaar en een mooie start voor een gezond en creatief 2022!

Liefs,
Nancy

Nelleke zei

Heel laat ben ik er met een reactie voor het KKT. wauw wat zijn dit gave kaarten zeg! prachtig hoe de kleuren uitkomen. Voor nu stop ik er mee, het is al niet zo vroeg meer. groet, Nelleke