donderdag 10 maart 2022

Kerstkaart week 10/52 WTC

 Tijd voor het eerste "normale" kerstkaartje van de maand maart voor 52WTC. Vandaag vind je op 52WTC de uitslag van de challenge "stippen en/of ruitjes" op je kaart. Ik ga nog even vrolijk verder met mijn pakketje van iDEE&post, het is nog altijd niet op...
Ook deze week 2 kaartjes ermee gemaakt:
En de binnenkant:
Nummertje 2, met heel aparte stukjes dp die ik nog had liggen 😀:
En de binnenkant natuurlijk ook:

wit, lichtgroen en rood papier, dessinpapier uit iDEE&post nov/dec 2015: Pinkfresh "Christmas wishes", stickers sneeuwpop en sneeuwvlok van Wibra, tekststempels Carlijn Design, sneeuwpopstempels Action

Na 2 jaar de dans ontsprongen te hebben ben ik nu helaas positief getest op corona... Keelpijn, hoesten en een snotneus, gelukkig nog geen koorts.
Maar het kwam afgelopen dinsdag in de loop van de dag ineens opzetten, heel apart. Ik hoop dat het bij deze "milde" klachten blijft. Jammer dat een paar leuke afspraken dit weekend niet door kunnen gaan, maar gezellig met mijn lief in quarantaine...

* 52WTC
#useyourstuff!







Fijne (donder)dag!

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ai dat is minder hopelijk ben je tante Corona zo weer kwijt. 2 prachtige en leuke kaartjes Jantine.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes, met het leuke dp en schattige plaatjes en stempeltjes
ik wens je heel veel beterschap en hoop dat tante Corona weer gauw is vertrokken
groetjes ellen

Angélique zei

Wat een vrolijke kaarten, erg leuk!
Beterschap, hopelijk wordt het niet heftiger.

Lenet zei

he bah dat je toch nog gegrepen bent door het virus. Ik hoop dat je je zo blijft voelen dan heb je lekker de tijd om te freubelen. Je kaartjes zijn weer super leuk, mooie kleuren.
Beterschap.

!neke zei

Eerst beterschap !!
Leuke kaarten !!!
Groeten Ineke

Trudy zei

Twee hele gezellige kerstkaartjes!
Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter!
Groetjes Trudy

Caroline zei

Leuke kaartjes!
En je hoort nu zoveel mensen die na 2 jaar toch corona krijgen...... beterschap!
Groetjes Caroline

Eri zei

Je hebt leuke kaarten gemaakt met de papiertjes die er nog lagen! Wat vervelend dat corona nu jou ook te pakken heeft! Veel beterschap!
Groetjes, Eri

Laurespage zei

Allebei heel leuk. En je ziet, niets weggooien, met restjes kunnen wij ook wel iets.
Groetjes en tot volgende week. Laurette

Caroline zei

ik heb liever zon dan sneeuw maar wel heel leuk groetjes Caroline

Caroline Cards zei

Mooie kaarten en een leuke binnenkant. Beterschap en ik hoop dat de klachten niet erger worden!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Vervelend dat je positief getest bent Jantine, hopelijk blijven de klachten mild. Je kerstkaarten uit het pakketje zien er weer mooi en vrolijk uit. Knap dat je steeds iets nieuws weet te bedenken. Beterschap.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Je hebt 2 hele mooie kerstkaarten gemaakt, heel leuk vind ik de kaart met de -puntjes-.
Wens je heel veel beterschap,
Groetjes,
Ansx

marijke zei

Dat lijkt me heel vervelend dat je nu alsnog getroffen wordt door corona! We hebben ook niet gehad en hopelijk blijft het weg. Je kaartjes zijn leuk hoor. En knap dat je nog steeds oud papier aan het opmaken bent. Ik heb altijd moeite om op jouw blog te commentariseren. Kan alleen via mijn telefoon. Was bij Colien ook zo, maar daar is het wonderbaarlijk opgelost. Hopelijk gaat dar bij jou ook eens! Beterschap maar en dat je er niet teveel last van mag hebben. Groetjes Marijke

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden, geslaagd kaartje
grtjs, martina

Suzan zei

Prachtige kaartjes Jantine! Vind de tekststempel ook super!
Groetjes Suzan

Rina zei

Prachtige kerstkaarten in deze mooie kleuren en tekststempel die heb je gebruikt.
Beterschap en hopelijk blijft het bij deze milde klachten en lukt het om nog wat te knutselen.
Groetjes Rina

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kerstkaarten Jantine.
Groetjes Antje

GerJanne zei

En nog meer! Ik dahct dat het blokje zo langzaam aan wel op zou zijn!
Helaas dus ook bij jou het virus. Ik denk nog steeds dat ik de dans wel ontspring. Maar ja dat dacht jij ook...ik wens je beterschap en dat het niet te lang duurt!

Wies zei

Twee hele leuke kerstkaarten met sneeuwpoppen.
Vervelend dat je nu ook corona hebt. Beterschap.
Groetjes, Wies

Bernadet zei

Geweldig leuke kaartjes Jantine.
Mooi papier ook.
Gelukkig heb je alleen milde klachten.
Beterschap!!

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes! En heel veel beterschap. Hopelijk ben je er weer zo'n beetje bovenop.
Fijne week!!
Groeten van Femminde