woensdag 30 maart 2022

Kleurenkaartteam 3e schakel 2022: koper en wolwit

 Op deze laatste woensdag van maart is het traditiegetrouw tijd voor een nieuwe schakel aan de kleurenketting die we met Martina rijgen. GerJanne koos deze maand voor gebroken wit of wolwit bij het koper van Anita. Door het "wolwit" moest ik meteen denken aan een lief schapenstempeltje dat ik heb van Stampin'Up! Ik zocht er ook wat dp met wol/breimotief bij, maar dat bleek toch te wit. Ik vond echter al zoekende een restje van het perfecte dp met koperen stippen op een gebroken witte achtergrond. En zo maakte ik uiteindelijk 4 kleine kaartjes (om het dp dan ook meteen maar op te maken...) 
Dat kaarten maken (en bloggen) valt overigens nog niet mee. Ik heb na mijn corona besmetting nog steeds een "raar hoofd", bij inspanning (zowel fysiek als concentratie) word ik duizelig en krijg ik hoofdpijn. Dus kaarten maken lukt niet zo goed, hooguit voor een korte tijd. Heel vervelend. Gelukkig had ik voor de kerstkaarten een eindje vooruit gewerkt, maar dat kan natuurlijk niet voor het KKT... Ben dus heel blij dat ik toch iets heb om te laten zien.
Voor het bovenste kaartje gebruikte ik een witte basiskaart, dan zie je goed dat het dp en de cirkel waarop ik heb gestempeld echt gebroken wit zijn. Voor de onderste twee gebruikte ik crèmekleurige kaarten, dan lijkt het weer erg wit. Het schaapje is op alle kaarten met Versamark gestempeld en ge-embosst met koper embossingpoeder.

Benieuwd naar meer creaties in deze kleurencombinatie? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers van deze maand.

wit, gebroken wit, koper, kraft en crèmekleurig papier, stempeltjes schaap en bloemetjes SU, dp SU, bloemenpons en cirkelpons SU, scaloped en reverse scaloped dies Nestabillities van Spellbinders, versamark inkt, wit en koper embossingpoeder van WOW!

* Martina's kleurenkaartteam 3e schakel 2022

Fijne (woens)dag en tot morgen voor de nieuwe uitdaging bij 52WTC.
Ik ga proberen vandaag bij jullie langs te komen. En anders binnenkort!

21 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superschattige kaartjes Jantine. Wat vervelend inderdaad dat je last hebt van je Corona-besmetting.
Groetjes
Margo

Anita van Deur zei

Oooo wat zijn ze leuk Jantine word er helemaal blij van, fijne dag.

Epie zei

Leuke serie kaartjes met creme en koper Jantine
Groetjes Epie

Wilma zei

Wat een LEUKE serie kaartjes heb je gemaakt Jantine in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs Wilma 😃😃😃

Margreet zei

Wat toevallig dat we allebei bij wolwit aan een schaap moesten denken. Wat een schattgie kaartjes heb je gemaakt!
Wat vervelend dat je zoveel last blijft houden van de besmetting. Sterkte!
xxx Margreet

Diny zei

Wow.....wat heb je een schattige serie gemaakt Jantine....zo leuk met de schaapjes!
Groetjes Diny

Angélique zei

Heel leuke kaarten, het schaapje is een dotje. Het dp past er perfect bij, ook wat kleur betreft.
Jeetje, wat vervelend dat je zo'n nasleep hebt van de covid, beterschap.

Marfien zei

Wat een vrolijke serie, heb beide stempels en vind ze ook erg leuk voor een geboortekaartje (zoals de laatste 2 )

chantal zei

Leuke en vrolijke serie heb je gemaakt
Liefs Chantal

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een mooie kaartje met de schattige schaapjes zo lekker vrolijk, helemaal passend bij de lente
groetjes ellen

marja kenter zei

Prachtige kaarten en wat een leuk schaapje is dit.
Fijne dag en groetjes

Femminde zei

Wat een toffe reeks!! Hopelijk knap je snel op van de corona. Ik heb hetzelfde gehad in december en het duurde wel even maar het is over gelukkig.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Angelique zei

Wat een superleuke serie, ik ben verliefd op de schaapjes, heel mooi gedaan. Ik hoop dat je vlug helemaal hersteld bent van je corona besmetting.
lieve groetjes Angelique

marijke zei

Wat een schattige kaartjes en wat een leuk schaapje van de stempel. Super leuke serie. Vervelend dat je corona hebt. Ok hoor om me heen ook véél klachten die blijven nasudderen. Neem jezelf maar goed in acht en luister naar je lichaam. Beterschap! Groetjes Marijke.

Henriët zei

Wat een toeval dat je DP vond met precies de goede kleuren. Je kaartjes zijn erg leuk!
hopelijk knap je snel helemaal weer op!
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Heel, heel mooi deze serie en alles past zo mooi bij elkaar en spoedig herstel.
Groetjes, laurette

martina's kaartjes zei

deze tovert prompt een glimlach op mijn mond ! hele leuke kaartjes, geslaagd
veel beterschap
fijn dat je er (weer) bij was deze maand,
grtjs, Martina

GerJanne zei

Oh wat naar dat je van die bij- of restverschijnselen hebt van Covid! Ik hoop dat het snel voorbij is.
Je kaartjes zijn stuk voor stuk helemaal leuk!

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat een super leuke set schaapjeskaartjes... (het woord alleen al!)
Mooi papier en super schattig schaapje heb je gebruikt. Helemaal geslaagd...

Jammer dat je niet naar de beurs kan komen!
Ik wens je heel veel beterschap!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Dit schaapje heb ik altijd een leukers gevonden en jammer dat ik hem zelf niet heb.
Je 4 kaarten zijn allemaal super tof en gewoon perfect voor het KKT.
Ik wens dat je snel opknapt, hier zitten we ook in de lappenmand. X

Caroline zei

schitterend, dit schaapje moet ik ook eens terug gebruiken, zo mooi in deze tinten