donderdag 15 december 2022

Kerstkaart week 50/52 WTC

 Het is weer donderdag kerstkaartendag bij 52WTC en de voorraad voor dit jaar nadert bijna de voltooiing, zo in week 50...
Ik maakte tijdens een kletseldate deze CAS-kaartjes. Mijn kletselvriendin had op een rommelmarkt een hele stapel embossingmallen op de kop getikt voor een fijn prijsje en die gingen we nu gebruiken. Geeft toch een heel leuk effect. En niet al te veel werk als je nu nog een berg kaartjes te maken hebt!
Dus maakte ik er meteen maar 2:
wit papier, diverse restjes dessinpapier van o.a. SU, maar ook andere merken, stempel Fijne Feestdagen Action, Merry Christmas SU, kerstboompons SU, embossingmallen Cuttlebug

Doen jullie op deze decemberdonderdag ook weer mee met 52WTC? Er komt altijd een DT-lid bij je langs!

Fijne (donder)dag!

19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een mooie ef had jij even mazzel heel gaaf deze kaartjes.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke embossingmallen
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaartjes, prachtige embossing folders.
Jij bedankt voor je mooie kerstkaart en je lieve kadootje...goed voor de handjes zeker met dit koude schrale weer.
Liefs Annemarie en Merit

Nelleke zei

Ik schreef het vandaag ook al bij iemand dat het embossen al zo'n leuk effect heeft dat meer al niet eens nodig is. Ook jouw kaartjes zijn super, hoe het gemat is met alleen maar ene paar kerstboompjes erop. Dank je wel ook voor jou mooie kaart die hier gisterne kwam. Dat is elke keer weer genieten. groet, Nelleke

Marijke zei

Dat zijn mooie embossingmallen. Je hebt er inderdaad niet veel meer bij nodig. Super leuk en snel klaar! Mooi gedaan hoor! Groetjes Marijke.

Angela zei

Wat een prachtige witte embosachtergrond.... zo komen de kerstbomen schitterend uit!

Graag wil ik je bedanken voor je prachtige kerstkaart!

Uiteraard gefeliciteerd met je verjaardag!

Angélique zei

Ze zijn heel mooi, ze hebben zeker niet meer nodig.

Diny zei

Allebei heel erg leuk met de embossing achtergrond Jantine!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel sfeervol met die geëmboste achtergrond Jantine. Ik heb deze folders ook nog, toch ook weer eens gebruiken...
Twee mooie kerstkaarten.
Lieve groetjes Miranda

Irene zei

Dat is wel boffen, wat een mooie embossingfolders zijn dit en veel meer is er dan ook niet nodig. Dank voor de gezellige pinguïnkaart Jantine.
XxIrene

marian zei

Twee prachtige kaarten met die mooie embossing achtergrond.
Groetjes van Marian.

Rina zei

Mooie kaartjes. Die embossing mallen geven een heel mooi effect op je kaarten.
groetjes Rina

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaarten heb je gemaakt, leuk de embossing achter grond en met de boompjes en tekst is je kaartje helemaal af,
Groetjes,
Ansx

Eri zei

Leuke kaarten heb je gemaakt met de embossing achtergrondjes Jantine, dit soort kun je altijd blijven gebruiken, ze zijn tijdloos, de boompjes staan er leuk op!
Groetjes, Eri

aussie aNNie zei

Absolutely stunning and beautifully designed project ♥

GerJanne zei

Prachtige embossingfolders zijn het en je kaartjes ermee zijn ook gaaf!

Trijntje zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag. De kaart is nog onderweg…. Wat een leuke kaarten met deze mooi achtergronden. Ik wil je hier bedanken voor je prachtige kerstkaart. Groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

toffe kaartjes met die mooie embossingachtergrondjes!
Fijn weekend!
Nancy
PS Ik weet niet of ik al bedankt heb voor het mooie kerstkaartje. Meestal hang ik de kaartjes pas aan de draad nadat ik een bedankje stuurde, maar ik kreeg ongevraagd hulp...

!neke zei

Beide super leuk !!!!
Groeten Ineke