donderdag 22 december 2022

Kerstkaart week 51/52 WTC

 Op deze donderdag voor kerstmis een kaartje voor 52WTC dat ik maakte bij Kristie. Mooie stempel en mallenset is dit en dat papier met bokeh-effect vind ik ook prachtig.
En de binnenkant:
alle materialen Stampin'Up! met dank aan Kristie voor de workshop


Fijne kerstdagen!

PS: Er komen nog steeds verjaardagskaarten binnen, zo gezellig. Op deze foto staan de kaarten die tot en met gisteren binnen kwamen. Sorry, ik kan helaas geen persoonlijke bedankjes sturen momenteel, maar ik geniet heel erg van jullie kaarten!! Dus heel erg bedankt, als je er eentje stuurde!
Van de kerstkaarten maak ik binnenkort een foto 😊

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart mooie snijmal gebruikt Kantine, je bent goed verwend met je verjaardag.

Freubelmina zei

Prachtig sfeervol kerstkaartje maakte je Jantine, wat ben je lekker verwend voor je verjaardag xx

Caroline zei

Heel mooi kaartje! En wat een hoop verjaardagspost! Geen idee wanneer je jarig bent, maar een fijne verjaardag!
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie malletjes
als nog gefeliciteerd met je verjaardag en gezellig al die kaarten aan de kast
groetjes ellen

Epie zei

Schitterende sfeervolle kerstkaart Jantine !!
Lange rij mooie kaartjes heb je gehad zeg wwaauww
De mijne moeten nog komen ;) Fijne dagen
Groetjess Epie DT52WTC

Eri zei

Een prachtige kaart met die super achtergrond en de grote tekst! Meer heeft het ook niet nodig! wat leuk die slingers met verjaardagspost! Fijne Kerstdagen!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

mooie kerstkaart Jantine, ja jij krijg allerlei post deze dagen...ziet er wel heel gezellig uit.
Liefs annemarie en Merit

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt met een leuke stempel, gezellig al die verjaardagskaarten.
Fijne kerstdagen,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart en een gezellige slinger met verjaardagspost Jantine. Volgens mij zie ik de mijne onderaan hangen.
Fijne kerstdagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Rina zei

Prachtig kaartje en het is inderdaad een mooie stempel.
Groetjes Rina

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Fijne kerstdagen
Suzan

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kerstkaarten! Fijne feestdagen, groetjes Doris

Nancy zei

Hey Jantine,
Wat een sfeervolle kaart maakte je!
Ik zie nu pas dat je jarig bent geweest!
Gefeliciteerd alsnog. Ik wist het niet vooraf...
Fijne kerstdagen van hieruit gewenst!
Liefs,
Nancy

Femminde zei

Wat een leuke kerstkaart!! Inderdaad mooi papier.
En nog van harte met je verjaardag!!
Alvast fijne feestdagen!!
Groeten van Femminde