donderdag 11 april 2024

Kerstkaart 15/52 WTC

 Donderdag, dus kerstkaartendag bij 52WTC! Op ons blog zie je vandaag de inspiratiekaarten van Marijke en Ingrid. Ik heb weer een kaartje, dat een reminder kan zijn voor de lopende uitdaging op 52WTC
Mijn lief en ik waren onlangs in België, in de omgeving van Antwerpen. Uiteraard wilde ik van de gelegenheid gebruik maken om naar "in 't Woefke" te gaan, aangezien mijn teammaatje Martina daarvoor kaarten maakt 😀 Ik had wit papier nodig maar viel onderweg ook voor een hele leuke stempelset "Get Yeti", met zowaar een hondje met een gewei! Ik gebruikte mijn leuke postzegelmal weer:
De leuke yeti paste helaas niet in een postzegel, dus die mocht aan de binnenkant. Ik kleurde hem in maar bedacht later dat ie waarschijnlijk gewoon wit is, als schutkleur. Nou ja, deze dus niet:
En op de envelop stempelde ik ook nog 2 vriendjes:
wit en rood papier, Waffleflower postage collage die en stempels, Neat&Tangled stempels "Get Yeti",ingekleurd met twinmarkers van Action, tekst binnenzijde Carlijn Design

Doe je mee met 52WTC? Er komt altijd een DT lid langs en het scheelt een hoop stress in december!
Tot 21 april 20 uur kun je ook nog meedoen aan onze uitdaging "iets of iemand met een gewei".


Fijne (donder)dag!

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Een hele leuke kaart met de mooie stempels, mooi de bijpassende envelop.

GerJanne zei

Wat een leuk kaartje met de kleine figuurtjes erop! De yeti past prima aan de binnenkant. Hij valt sowieso wat uit de toon bij de andere dieren, dus wat mij betreft prima opgelost!

Caroline zei

Leuk met deze mal groetjes Caroline

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt en de bijpassende envelop maakt het helemaal af!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de postzegelmal en de schattige stempeltjes
groetjes ellen

Colien zei

Heel leuk kaartje is het geworden en grappig dat hondje met gewei!
grtz Colien

Daphne zei

Ik ben 2 jaar terug in Antwerpen geweest, maar heb er niet aan gedacht om naar die winkel te gaan, zo jammer.
Wàt en leuke kaart!
De binnenkant, ooooh, schattig, met zijn lieve koppie.
Volgens mij zijn Yeti ook wel in kleur hoe, of toch niet? Ik ga het eens opzoeken, maar sowieso kan in bloggersland alles 😊

Marijke zei

Een leuk kaartje weer Jantine! en wat een leuke stempelset is dit! die Yeti kan ook in het bruin hoor vind ik! Heeft ie een schutkleur in het zand! haha! Groetjes Marijke

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt met de postzegelmal. Je gescoorde diertjes doen het prachtig op die mal!
Groetjes, Eri

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke

marian zei

Een geweldig leuke kaart heb je gemaakt met de postzegelmal.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart met deze enige stempeltjes. Leuk om onderweg even een hobby winkel bezoeken. Wij doen het ook weleens als we onderweg zijn. . Zie je vaak weer wat anders…. De stempeltjes zijn een geweldig mooie aankoop . Groeten Trijntje

Trudy zei

Wat een super leuke stempelset heb je gekocht, heel erg mooi kaartje!
Die stempels passen in de vakjes van de postzegelstans!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt met de mooie nieuwe stans Jantine....en het hondje met gewei....hoe leuk is dat!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke stempels en je maakte er een mooie kerstkaart mee Jantine.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Een heel leuke kaart, die stempeltjes zijn superschattig.

Nancy Soetaert zei

Die Yeti heeft zijn wollen jas aan, wil ook wel eens wat anders dan dat eeuwige wit ;-)
Heel mooi kaartje Jantine!
Gevaarlijke winkel hé 't Woefke!
groetjes
Nancy

Ans Gilbert zei

Jij maakte steeds supermooie kaarten met de postzegel stans, wat zijn de diertjes leuk, vooral het hondje met het gewei,
Groetjes,
Ansx

Kaartenkraam zei

Leuke stempels en ze doen het goed op de postzegelmal.

groetjes van Ank

Femmy zei

Super je kaart Jantine, mooie stempels en schattig is de Yeti, groetjes Femmy

karin zei

Heel mooi kaartje,met die kleine stempeltjes. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Laurespage zei

Heel mooi dit kaartje en deze kleine "belgische stempeltjes",
groetjes en nog een fijne zondag.
Laurette