donderdag 25 april 2024

Kerstkaart week 17/ 52 WTC

 De laatste donderdag van april, tijd voor de uitslag van de maanduitdaging bij 52WTC, je vindt het op het blog! En natuurlijk een nieuwe uitdaging voor de volgende maand! In april mag ik kiezen en ik wil graag een "funfold" kaart zien, een kaart met meer dan 1 vouw. Dat hoeft dus helemaal niet ingewikkeld te zijn, als je een kaart in drieën vouwt ben je er al, of zelfs 1 hoekje omvouwen is al een extra vouw. Maar ik hou wel van een beetje fun bij het vouwen, dus ik maakte er iets ingewikkelders van, naar voorbeeld van Castella294 {klik}, die Els Ham weer volgde. En zo inspireren we elkaar allemaal weer!
Als je de kaart opent ontvouwt hij zich:
Ik gebruikte een leuk papierblokje van Panduro, dat ik een paar jaar geleden van een vriendin voor mijn verjaardag kreeg. 

wit papier, dp Panduro, blauwe inkt langs de randjes

Doe je ook weer mee met 52WTC? Vandaag kun je je wekelijkse kerstkaart plaatsen en komt er minstens 1 DT lid bij je langs,
Vanaf morgenochtend 7 uur kun je je inzending voor de uitdaging met vouwen plaatsen.


Fijne (donder)dag!

18 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouwkaartje met het leuke papier en de leuke plaatjes
groetjes ellen

Angélique zei

Een heel leuke kaart, mooi papier en leuk model.

Anita van Deur zei

Wauw wat een mooie kaart en het papier is top

Trudy zei

Wat een prachtige kaart met dat mooie patroon!
Fijn dat het niet zo ingewikkeld hoeft want ik ben niet echt in ster met ingewikkelde patronen, bij mij gaat het altijd scheef!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wow....wat een PRACHTIGE vouwkaart heb je gemaakt Jantine!
Mooi papier ook....het is een plaatje!
Groetjes Diny

Colien zei

Leuke challenge heb je bedacht, daar kan iedereen wel wat mee, want je kunt er (letterlijk) alle kanten mee op! Jouw voorbeeldkaart is heel gaaf. Daar zal de ontvanger straks van opkijken met de verrassend leuke binnenkant.
grtz Colien

Eri zei

Je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt voor je fun fold challenge.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Een mooi kaartje en wat een leuke binnenkant! Een leuke uitdaging en ben benieuwd hoeveel mensen meedoen! Veel succes met de verhuizing en vooral inpakken en opruimen! ( Moet er even niet aan denken) Groetjes Marijke

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke funfold kaart heb je gemaakt voor deze challenge, leuke plaatjes heb je gebruikt,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel leuk model Jantine en een mooie uitwerking als kerstkaart. Ik houd wel van flapjes e.d dus ik vind het een leuke challenge.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een leukeckaart in dit mooie model. Erg leuk opgemaakt. Groeten Trijntje

marian zei

Een prachtige kaart met vouwen heb je gemaakt. Een erg leuk model ook. Ja ik maak ook vaak een kaart naar een model van Castella, ze heeft vaak mooie patronen.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

Heel mooie funfold kerstkaart Jantine!
Groetjes
Nancy

Kaartenkraam zei

Wat een leuke vouwkaart met prachtige verrassing aan de binnenkant.

groetjes van Ank

GerJanne zei

Heel leuk kaartje is het! Mooi model en altijd leuk als je elkaar kunt inspireren!

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Jantine! Leuke Challenge!
Groetjes Suzan

Epie zei

Superleuke foldkerstkaart Jantine , klopt het is heel makkelijk.
Fijne koningsdag gewenst en op naar de markt Emmen, groeten Epie

Angela zei

Wat een supergaaf modelletje Jantine! Deze komt zeker op mijn ToDo lijstje te staan.
Prachtig is dat DP wat je gebruikt hebt.... leuk die banner!