donderdag 2 mei 2024

Kerstkaart week 18/52 WTC

 Ondanks dat ik de afgelopen week vooral heel druk ben geweest met dozen inpakken en naar de opslag brengen en dat een deel van de hobbyspullen in die dozen verdwenen is, heb ik toch nog een kaartje kunnen maken voor 52WTC. Als het me al lukt om kaarten te maken, zullen het toch vooral de wat eenvoudigere dingen zijn de komende tijd. Ook wel leuk om zelf weer eens te ontdekken dat je helemaal niet zo veel nodig hebt voor een leuke kaart. En zo zie je ook meteen dat de uitdaging van deze maand helemaal niet moeilijk hoeft te zijn "een funfold kaart, een kaart met meer dan 1 vouw".
Op 52WTC zie je vandaag de inspiratiekaartjes van Miranda en Ineke.
Van de zijkant zie je het model nog iets beter:
Het kaartje is maar 10 cm hoog en 30 cm breed als het plat ligt.

rood papier, dp en afbeelding van Action blok "Rockin'"around the Christmas tree"

Doe je weer gezellig mee met 52WTC? Er komt altijd een DT-lid bij je langs. En onze uitdaging loopt nog tot 26 mei 20 uur!


Fijne (donder)dag! 
Sorry als ik niet bij je langskom, maar ik ben helaas nogal druk met verhuisperikelen en re-integreren op mijn werk.

19 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouwkaartje met het mooie papier
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met een leuke tekst op je kaart.

Colien zei

Leuke vouwkaart met mooie tekst!
Veel succes met de verhuizing.
grtz Colien

Eri zei

Een leuke kaart met al die vouwen! veel succes met alles.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Een heel geslaagde kaart, leuk moddel.

!neke zei

Mooie kaart !!!!
En sterkte met alle dozen !!!!
groeten Ineke

Trudy zei

Prachtige kaart en een super leuk model!
Succes met verhuizen!
Groetjes Trudy

Trudy zei

Prachtige kaart en succes met verhuizen!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Een mooi kaartje Jantine! Wel goed dat je nog een kaartje hebt gemaakt! Een mooi modelletje ook! Succes met de dozen inpakken. Groetjes Marijke

Epie zei

Superleuke foldkaart en 10 cm zou je niet zeggen
Wens je een fijne dag met veel zon groeten Epie

Diny zei

Wat een mooi kaartje Jantine....ik dacht ook dat hij groter was!
Succes met de verhuizing,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een geweldige tekst Jantine. Succes met inpakken.
Lieve groetjes Miranda

Wies zei

Mooie vouwkaart met leuke tekst. En veel succes met de voorbereidingen voor de verhuizing en met je werk.
Groetjes, Wies

joke zei

Lief vouwkaartje met het mooie papier en tekst.Succes met alles.
Groetjes Joke

Laurespage zei

Een hele mooie vouwkaart, heel stijlvol.
Groetjes, Laurette

Nancy zei

Hey Jantine,
Fijn dat je tussen het inpakken toch nog wat tijd voor jezelf vind en voor het maken van een kaart... Deze is super leuk, het moet inderdaad niet altijd even ingewikkeld of moeilijk zijn...
Liefs,
Nancy

Daphne zei

Leuk model!!
Daar hou ik zo van.
Ik vind de lange opvallende tekst zo leuk, dat is echt de blikvanger, met het mooie dp eromheen verwerkt.
Succes met alles, in je drukte.
Geen verplichting met bloggen hoor, daar is de hobby te leuk voor.

Daphne zei

Leuk model!!
Daar hou ik zo van.
Ik vind de lange opvallende tekst zo leuk, dat is echt de blikvanger, met het mooie dp eromheen verwerkt.
Succes met alles, in je drukte.
Geen verplichting met bloggen hoor, daar is de hobby te leuk voor.

Femminde zei

Wat super mooi gemaakt!!
Succes met inpakken en re intergreren.
We zien je later wel weer.
Fijne week!!
Groeten van Femminde