donderdag 23 mei 2024

Kerstkaart week 21/52 WTC

 Het lukt me nog steeds om tussen de verhuisperikelen door een kerstkaartje te maken en te tonen, tenslotte is donderdag tijd voor 52WTC. Ben benieuwd hoe lang het nog lukt 😊
Miranda en Colien laten hun inspiratiekaarten zien op het blog!
Vandaag mijn laatste reminder voor een funfold kaart, een kaart met meer dan 1 vouw. Tot a.s. zondag 20 uur kun je je inzending nog plaatsen.
Ik vond in de PHD-doos^ (projects half done) de basis voor deze kaart al uitgestanst. Ik stanste er de dp stukken bij en plakte alles aan elkaar. Voila!
En nog een zij-aanzicht:
rood papier, dp en tekstjes Action "Rockin' around the Christmas tree", stansen Sizzix 658035 Accordeon Flip die

Doe je weer gezellig mee met 52WTC? Vandaag kun je je wekelijkse kerstkaart plaatsen. En tot a.s. zondag 20 uur kun je ook nog deelnemen aan onze maanduitdaging "funfold kaart".


Fijne (donder)dag!

^PS inmiddels wordt een aantal PHD projecten nooit meer afgemaakt, er is toch het een en ander in de prullenbak verdwenen...

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuke kerstkaart met zo`n leuk papier en het model is gaaf.

GerJanne zei

Heel mooi model! Ik heb hem 1 keer gemaakt en vond het best een werkje! Het effect voor de ontvanger is heel groot denk ik!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouw kaartje met het leuke papier
groetjes ellen

Angélique zei

Een heel mooie kaart, leuk model.

Daphne zei

Haha, PHD- doosje, ik moet hier om lachen, wat een goed verzonnen naam.
Deze creatie is super leuk, blij dat je die wel hebt afgemaakt en hier laat zien.
Ik vind het een leuk model en je hebt mooi dp gebruikt

Daphne zei

Succes met de verhuizing..... rustig adem blijven halen, het komt goed.

!neke zei

Super mooi !!!!!
Knap dat het je lukt nog wat leuks te maken !!!
groeten Ineke

Eri zei

Toch handig zo'n doos met half afgemaakte kaarten in drukke tijden! het is een leuke kaart geworden.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat een mooi modelletje! Maar goed dat je deze dan bewaard had! Jammer dat er dingen in de prullenbak verdwijnen maar je kan niet alles meenemen naar je nieuw adres en wie weet maak je dan weer nieuw PHD projecten, haha! Groetjes en succes Marijke

Diny zei

Volgens mij heb ik dit model ook nog ergens liggen.....jij hebt er iets heel moois van gemaakt Jantine!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart Jantine. Je hebt mooi dessin-papier voor dit leuke model gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Rina zei

Maar goed dat je deze kaart af hebt gemaakt, is heel mooi geworden.
Groetjes Rina

Laurespage zei

Je hebt een hele mooie kaart uit je mouw getoverd deze week.
Groetjes, Laurette

Trijntje zei

Leuke kaart in dit model. Grappig zo'n phd. Hebben we allemaal wel denk ik.. groeten Trijntje