donderdag 16 mei 2024

Kerstkaart week 20/52 WTC

 Vandaag mijn laatste kaartje van een kleine serie, 3 kaartjes van 10 cm hoog, die ik met 1 vel rood papier van 30x30 maakte. Ik had een restje, omdat ik op mijn vorige kaartje het plaatje matte, dat geen 10 bij 30 meer was. Daarom maakte ik er een z-fold kaart mee. Zo eenvoudig kan een funfold kaart al zijn!
Op 52WTC zie je vandaag inspiratiekaartjes van Suzan en Bep.
rood papier, dp en afbeelding Action "Rockin' around the Christmas tree"

Van harte uitgenodigd om mee te doen met de uitdaging van deze maand: "een funfold kaart, kaart met meerdere vouwen". Ook je wekelijkse kerstkaart kun je natuurlijk plaatsen op 52WTC, er komt altijd een DT-lid bij je langs!


Fijne (donder)dag!

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is heel leuk je kaart en mooi papier.

Femmy zei

Prachtige kaart Jantine, groetjes Femmy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en de leuke details
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Een hele leuke kaart Jantine, en inderdaad het hoeft niet zo heel moeilijk te zijn...(zou een goede voor ons zijn wij zijn zo slecht in de dingen).
Lief Annemarie en Merit.

martina's kaartjes zei

leuke kaart is het zo geworden, geslaagd
grtjs,martina

Angélique zei

Een mooie kaart met leuk papier en plaatje.

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi papier.
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Mooi voorbeeld heb je gemaakt. Dit is altijd een dankbaar model, vind ik

Marijke zei

Ook weer een leuk kaartje Jantine! ik vind het leuk hoor met dat rood afgezet! Hou van die kleur! Groetjes Marijke

Trudy zei

Erg mooi kaartje en wat een leuk modelletje!
Groetjes Trudy

Trudy zei

Erg mooi kaartje en wat een leuk model!
Groetjes Trudy

Eri zei

Leuke funfold kaart met dit mooie papier.
Groetjes, Eri

!neke zei

Heel leuk Jantine ..... mooi gedecoreerd !
groeten Ineke

Diny zei

Ook deze is weer heel erg leuk Jantine!
Ik las net dat je kaartje maar klein is....dat zou je zo niet zeggen
Knap om er 3 uit een vel van 30x30 te halen!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Een hele fijne kaart Jantine en een leuk modelletje.
Groetjes, Laurette

joke zei

Geweldig vouwkaartje en mooi dat er 3 kaartjes uit het vel kunnen. Leuk designpapier.
Groetjes Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke kerstkaart in mooie kleuren Jantine.
Lieve groetjes Miranda

Rina zei

Prachtig kaartje met een mooie afbeelding erop.
Groetjes Rina

Kaartenkraam zei

Wat een leuke afbeelding opgebouwd uit pixels!
Het is een leuke kaart geworden.

groetjes van Ank

Ans Gilbert zei

Altijd leuk een Z-fold kaart, je gebruikte een leuk plaatje en mooi papier,
Groetjes,
Ansx