donderdag 8 augustus 2024

Kerstkaart week 32/52 WTC

 Tijd voor weer een kerstkaart voor 52WTC. Voor mijn gevoel speel ik een klein beetje vals, normaalgesproken zou ik het kaartje van vorige week en dat van deze week in 1 post getoond hebben, maar uit zelfbescherming heb ik ze dit keer gescheiden...weer een week blogvulling!
Pas geleden zag ik 's middags rond een uur of 4 twee kleine hertjes in een weiland met hoog gras, gewoon, toen ik naar huis fietste van werk (nog het oude huis). 

wit en kraft papier, stempels boom en vogeltje SU, hertje ? tekst Marianne Design EC0197, metallic goud verfspatjes

Doe je gezellig mee met 52WTC?
De uitdaging met de bingokaart loopt nog tot 25 augustus a.s.
Ook dit keer kan mijn kaartje helaas niet meedoen, ondanks diverse elementen van de bingokaart.


Fijne (donder)dag!

De verhuizing is goed verlopen, helaas heeft het de hele dag geregend, dat was minder fijn, dus het was zowel in het oude, als in het nieuwe huis nogal modderig.
Maar om 16.15 uur stonden alle spullen in het nieuwe huis en waren we bekaf, ondanks dat de verhuizers het zware werk deden. Ik ben nog steeds aan het bijkomen en ondertussen moeten er dozen weer uitgepakt...Ik doe het op mijn gemakje. Kaarten maken zit er nog even niet in.
Helaas kom ik er niet toe om verhuisberichten te versturen aan de mensen in mijn adresboekje. Als je dus mijn adres hebt en het nieuwe adres wilt, wil je dan even mailen? Mijn mailadres is vindbaar op deze blog!

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Goed idee van je om de kaartjes te splitsen in deze drukke tijd voor je, het is een mooi kaartje.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje
groetjes ellen

Daphne zei

Heel slim van je, zo doe ik het ook wel eens, zorgen dat ik wat in de wachtrij heb staan voor dagen/weken waarin er weinig tijd is om te knutselen.
Het is een heel erg leuk kaartje.
Heel veel succes met de verhuis perikelen. Doe het op je gemak, want er is niemand die je haast!

Annemarie en Merit zei

Dat is nu juist een heel goed idee om die kaartjes te splitsen.
Zo kunnen we twee keer genieten van dit lieve tafereeltje,
fijn dat de verhuizing erop zit, mu op gemakkie alles een goede plek geven.
En die kaarten die wachten wel als je weer tijd en zin hebt is het vroeg genoeg..
Liefs Annemarie en Merit

Marijke zei

Je hebt groot gelijk hoor Jantine! Dat doe ik ook met de vakantiekaarten. zo heb je iedere week vulling! Je kaartje is een leukerd met die vogeltjes in de boom. Fijn dat alles goed is gegaan op het weer na dan! Veel succes met het uitpakken. Groetjes Marijke

Caroline zei

zo leuk om dit hertje, en die boom met die vogeltjes te zien, wordt tijd dat ik ook weer eens in mijn verzameling stansen kijk, groetjes Caroline

Eri zei

Het is toch helemaal niet erg om 2 blogposten te maken in drukke tijden. En deze leuke kaart is toch weer anders dan de vorige! Fijn dat jullie nu in het nieuwe huis zitten, de rest komt wel!
Groetjes, Eri

!neke zei

Mooie kaart !!!!
En fijn dat de verhuizing voorbij is !!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Slim om even te splitsen, je hebt het al druk genoeg Jantine . Een lieve kaart en doe maar rustig aan hoor.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Een mooie kerstkaart en groot gelijk dat je de kaarten gesplitst hebt in deze drukke tijd. Succes met dozen uitpakken.
Groetjes van marian.

GerJanne zei

Je hebt gewoon gelijk! Verhuizen kost een boel energie! Ook al doe je het zware werk niet. Dat heb ik ook gemerkt bij mijn moeder. Zij was ook wel vermoeid, maar hoefde niets te doen. Alleen wijzen waar wat neergezet moest worden. En dozen uitpakken deden wij. Ik was echt aan vakantie toe. Ook wat er allemaal geregeld moet worden, daar was ik het drukst mee en Peter met de fysieke dingen....
Ik mail je wel hoor, hoewel ik vast wel in je adresboekje sta (ga ik stiekem van uit)
En je kaart is heel leuk!

De Hobbykamer van Petra zei

Een eenvoudige en mooie kaart. Succes met alles uitpakken na de verhuizing. Zal vast nog wel even duren voor je weer aan het knutselen kunt. Gewoon rustig aan...het is toch al best rustig in blogland.

Lieve groet, Petra

Colien zei

Heel toffe kaart, goed bedacht om em tot deze week te bewaren!
Gaaf dat je hertjes zag, blijft toch speciaal...
En neem je tijd, het is allemaal al intensief genoeg.
grtz Colien

Femminde zei

Wat een leuk kerstkaartje!!
En wat jammer dat jullie net pech hadden met het weer tijdens de verhuizing. Wel fijn dat jullie eindelijk over zijn. Hopelijk gaat het stapje voor stapje de goede kant op. Veel plezier in jullie nieuwe huis!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Trudy zei

Weer een heel lief kaartje en wat fijn dat de verhuizing goed is verlopen! Veel geluk in je nieuwe huis!
Groetjes Trudy