donderdag 29 augustus 2024

Kerstkaart week 35/52 WTC

 Vandaag begint de nieuwe uitdaging bij 52WTC en Ingrid mocht kiezen deze maand. Zij wil graag gnomes zien op je kaart. Mijn kaartje maakte ik niet in het nieuwe huis, maar tijdens een workshop-avondje bij Kristie:
Met bijpassende envelop:
alle materialen Stampin'Up! en idee van Kristie

In het nieuwe huis heb ik nog niet geknutseld, er zijn nog allerlei andere klusjes te doen...
En dan ook nog werken, tussendoor😉

Doe je weer mee met 52WTC? Vanaf morgenochtend 7 uur kun je je kaart voor de uitdaging plaatsen.


Fijne (donder)dag!

20 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke kabouters en de leuke details
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Ook al zo`n leuk gnome kaartje.

Angélique zei

Wat een superleuke kaart, de gnoom heeft een mooi plekje gekregen.

Caroline zei

Wat een lieverd!
Groetjes Caroline

Daphne zei

Leuk, de neutrale kleur vind ik mooi.
Is eens wat anders dan rood en groen

Trudy zei

Wat een super schattig kerstkaartje!
Groetjes Trudy

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi kaartje maakte je leuk die kleine kerstboompjes.
groetjes Alma

marian zei

Een prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt.
groetjes van Marian.

Trijntje zei

Hele mooie kerstkaart met deze leuke gnoom. Groeten Trijntje

Suzan zei

Mooi kerstkaartje Jantine!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

Je hebt bij Kristie een toffe kerstkaart gemaakt!
Groetjes
Nancy

GerJanne zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Altijd leuk een workshop..

Nelleke zei

Leuke kaart met bijpassende envelop, ik hou er wel van. Leuke uitdaging ook. Groetjes Nelleke

Eri zei

Een leuke kaart met deze gnome, op een leuke achtergrond.
Groetjes, Eri

Bernadet zei

Wat een geweldige kaart Jantine. Leuke gnome en fantastische kleurtjes.

!neke zei

Helemaal leuk !!!!

Claudia's kaartjes zei

geweldige kaart. Zeer mooi.
Very nice card.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Femminde zei

Wat heerlijk zeg dat je weer lekker hebt kunnen knutselen. In je nieuwe huis komt dat vast wel weer als alle klusjes af zijn. Maar fijn dat het zo een keer tussendoor kon.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Gina zei

Zo een bijpassend omslagje geeft het toch weer iets 'extra'; Heel mooi gedaan Jantine! Groetjes, Gina

Nancy zei

Hey Jantine,
Oh, ik zie nu dat ik niet 1 kerstkaart maar 2 kaarten achter sta.
Wat is deze super mooi in kraftkleuren... Mooi gemaakt!
Liefs,
Nancy