donderdag 5 januari 2017

Kerstkaart 1/52 WTC

Mijn goede voornemen voor dit jaar is om een poging te wagen met 52 weeks to Christmas :-)
En dus is hier de kaart voor week 1. (en het zijn er ook nog 2... maar niet te bewerkelijk, dus dat scheelt!)
Het idee komt van Te Gekke Krijtjes en zag ik in hun nieuwbrief.
Kaartje 1 is erg dicht bij het origineel (ik had zelfs dezelfde tekststempel!)
Leuk effect en niet ingewikkeld!
Kaartje 2 heb ik in 1 tint gemaakt: 
Bij beide kaartjes ben ik na het embossen nog met de krijtjes over het geëmboste gegaan, om het nog iets meer aan te zetten!

Het leukste vind ik nog dat ik er allemaal restjes papier voor heb gebruikt, het zwart zijn restjes en het zilver ook :-) Wie wat bewaart heeft wat!

zwart en zilver basispapier, Te Gekke Krijtjes metallic, embossingfolder van Cuttlebug, tekststempel van Action, Versamark, zilver embossingpoeder van Wow


14 opmerkingen:

Margo zei

Wat een mooie effect zeg ! Erg mooie kaarten !

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtig kaartje, wat een mooi effect Jantine. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Sarah zei

Wat geeft dat een chique effect!!
Tof!
Lieve Jantine, ik wil jou nog bedanken voor de kaart met de feestvarkens. Ze is super tof!!!!
Xxx

Marijke zei

Een heel mooi effect met die krijtjes! Super mooi gelukt. Groetjes Marijke.

!neke zei

Wat een gaaf effect met die krijtjes !!!!
groeten Ineke

Diny zei

Wat leuk....twee prachtige kaartjes Jantine!
Groetjes Diny

Suzan zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Jantine!
Groetjes Suzan 52 WTC

Nancy Soetaert zei

mooie kaartjes Jantine!
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Nancy

Rosina zei

Prachtige kerstkaartjes Jantine, met een leuke embossing erop...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Caroline Cards zei

Een prachtig effect!
groetjes, Caroline

Creanita60.blogspot.nl zei

Het zijn twee mooie kaarten!
Groetjes Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Jantine, wat een gave kaarten. Mooi met die glans die erover ligt en de combinatie met zwart maakt het chique vind ik. Mooie embossingfolder heb je gebruikt, lekker feestelijk. Nou de kop is er alweer af toch? Nog de beste wensen voor 2017 :)
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Wat een schitterende kaartjes, Jantine....prachtig effect!
Nog de beste wensen voor 2017!
xxx Margreet

Yvonne zei

Wat een leuk effect, heel mooi zijn ze.

Groetjes,
Yvonne.