woensdag 25 januari 2017

Kleurenkaartteam 1e schakel 2017: groen en blauw

En alweer de laatste woensdag van de eerste maand van dit jaar...dus tijd voor de kleurenkaartuitdaging van Martina! GerJanne koos bij het groen van vorige maand blauw. Een leuke uitdaging!
Nu waren er helaas omstandigheden die het wat moeilijker maakten deze maand om een kaartje te fabriceren, mijn moeder ligt al enige weken in het ziekenhuis. Maar het is toch gelukt. Bij mijn moeder in huis vond ik een kleurboek en Stabilo-stiften, daarmee ben ik uit mijn comfortzone gestapt, want kleurplaten kleuren vind ik helemaal niks. Maar heb het toch gedaan en dat heeft in maar liefst 2 kaartjes geresulteerd. Die erg moeilijk in de goede kleuren te fotograferen bleken te zijn. Dit zijn de beste foto's:
 
Dit was de hele kleurplaat:
Ik heb er toch wel meer plezier aan beleefd dan ik had gedacht, aan dat kleuren, maar nu is het ook wel weer genoeg voorlopig :-)

Overigens past het logo van het ziekenhuis waar mama verblijft ook perfect bij de kleurenuitdaging, dus ik word er steeds aan herinnerd :-):
Ik hoop dat er snel een plekje is in een revalidatiecentrum en dat mama dan nog verder opknapt.

Benieuwd naar andere ideeën in deze kleuren? Bezoek Martina's blog voor de lijst met deelnemers! Fijne woensdag!

25 opmerkingen:

Sarah zei

Ik vind ze super!! Echt leuk hoe je die kleurplaat verwerkte! Hopelijk gaat het gauw wat beter met je ma.
Fijne dag!

martina's kaartjes zei

wauw, superz ! wat een geduldwerkje ! helemaal leuk verwerkt zo
veel beterschap gewenst
bedankt voor je deelname,
hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
grtjs, martina
x

Creatiels zei

heel leuk gedaan, mooi resultaat,hopelijk bracht het inkleuren wat rust in je hoofd. veel beterschap voor je mama.
groetjes
Els

Rosina zei

Wat heb je dat mooi ingekleurd Jantine...prachtig zoals die kleurtjes uitkomen..en het resultaat 2 schitterende kaartjes..
Beterschap met je moeder..hopelijk knapt ze snel op..

groetjes en een fijne woensdag
Rosina

Nancy Soetaert zei

daar zit heel wat kleurwerk in, maar werkt best wel ontspannend hé. mooie kaartjes heb je er mee gemaakt!
Het beste met je moeder, hopelijk snel een goeie revalidatie!
Nancy

Larissa zei

Wauw, ik vind het prachtig!
Heel mooi verwerkt op een kaart.
Beterschap voor je moeder.

Nancy zei

Hey Jantine,

Je moet maar meer uit jouw comfortzone komen, deze zijn echt top!
Veel sterkte voor het herstel van jouw moeder!

Liefs,
Nancy

lenywim35 zei

Heel mooi gedaan Jantine. Het is schilderijwaardig. Zo vrolijk.
Wie weet voor op de kamer van je Moeder in een gevonden revalidatiecentrum. Veel sterkte.
De mijne staat alleen op mijn blog.
Zendproblemen.
grts leny w

Diny zei

Wat heb je mooie kunstwerkjes gemaakt Jantine....prachtig! En dat voor iemand die niet van kleuren houdt....je hebt je grenzen verlegd!
Groetjes en sterkte met je moeder,
Diny

Marijke zei

Dit is echt prachtig gedaan. Wat heb je dat mooi gekleurd en wat een super kleurtjes.Het zal een heel werk geweest zijn ik heb het ook wel eens gedaan maar kleuren in een plaat is ook niet zo mijn ding. Maar dit is geweldig. Groetjes Marijke.

Margo zei

Hopelijk vind je inderdaad snel een plekje voor je mama en herstelt ze snel ! Ik vind je kleurplaat en de kaartjes die er zijn uit voortgekomen echt prachtig !

Margreet zei

WEl grappig dat je nu iedere dag aan KKT herinnerd wordt..hopelijk is er snel een plekje voor je mams!
Je kaartjes zijn prachtig!
xxx Margreet

Marfien zei

Een hele goede tip van je, als we het niet meer zien zitten met de kleuren van Martina doen we een kleurplaat :-) prachtige kaartjes Jantine

Mariken zei

Echt heel gaaf gedaan, topresultaat! En dan onder deze omstandigheden...hoop dat het wat ontspanning geeft.

GerJanne zei

Prachtig zeg! Waar een kleurboek toe kan leiden! Supermooie kaartjes. En het is altijd moeilijk hoor om blauw goed te fotograferen. Soms lijkt het paars.
Sterkte en beterschap voor je moeder!
Groetjes,
GerJanne

chantal zei

Deze zijn echt supermooi! Zo fel ingekleurd, ik hou hiervan
liefs Chantal

!neke zei

Echt een topper die kleurplaat , en gaaf verwerkt !!!!

Francisca zei

Wat een leuke ingekleurde plaat !!!
De kaart is super
groetjes ,
Francisca

Francisca zei

Hoop dat je mama snel herstelt x

Petra-loves-paper zei

Mooi gekleurd en super om de platen te herbruiken en er kaarten mee te maken! Beterschap voor je moeder, groetjes Petra

PIKO hobbyblog zei

Heel gaaf gedaan zeg, top! En dan onder deze omstandigheden. Beterschap voor je moeder.
Groetjes,
Pia

Ans S. zei

Super mooie kaarten met prachtig kleurwerk.
Beerschap voor je moeder.

Groetjes Ans

Nelleke zei

Leuk zeg, de bovenste vind ik het mooiste omdat door het blauw het wat pittiger wordt. Beterschap voor je moeder en hopenlijk knapt ze snel weer op. Groetjes, Nelleke

Veerle zei

Hallo Jantine, eerst en vooral veel beterschap voor je moeder. Je twee KKT kaarten zijn echt prachtig. Zo zie je maar verstand op nul en toch evoor gaan wat dat oplevert hé . Een nieuwe passie misschien wie weet ? Ik vind het in ieder geval super hoor. Mijn KKT kaarten staan nu pas op mijn blog vanwege ziekte. Groetjes, Veerle

Danielle zei

Wat heb je dit mooi gedaan! Heel leuk hoe je de kleurplaat hebt verwerkt op de kaartjes. Beterschap voor je moeder!