donderdag 12 januari 2017

Kerstkaart 2/52 WTC

Zo, alweer een week voorbij en dus weer een nieuwe kerstkaart voor 52 WTC!
Ik ben behoorlijk productief, al zeg ik het zelf, hoewel het wel CAS-kaarten zijn, maar deze week heb ik zelfs wel 3 exemplaren gemaakt (bijna hetzelfde, maar toch :-)) (Als ik zo doorga ben ik heel erg op tijd klaar met mijn kerstkaarten...)
Ik ging aan de slag met mijn Cookie Cutter Christmas-set van Stampin'Up! Daar was ik vorig najaar op slag verliefd op, maar eigenlijk had ik er nog nauwelijks iets mee gedaan. Nu wel:
Zoals ik schreef, was ik lekker bezig en maakte er meteen 3:
 
Heel CAS, maar ik vind ze toch ook heel erg leuk!

witte basiskaarten, rood papier, dp Stampin'Up! Candy Cane Lane, stempel en punch van Cookie Cutter Christmas, sentiment van een setje van Boekenvoordeel, stempel gekleurd met Twinmarkers van Action en bewerkt met Wink of Stella

* 52 WTC

15 opmerkingen:

Trijntje zei

Ik vind ze heel erg mooi Jantine. Leuke kleuren en cas is ook leuk! Groeten Trijntje

Lia zei

Meteen maar 3 mooie. Goed werk!
Lia, 52WTC

Larissa zei

Ze zijn erg leuk!

Marijke zei

Leuke kaarten en gelijk een soort van serie!! Helemaal goed! En fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

!neke zei

Hele mooie serie Jantine !
groeten Ineke
52WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje Jantine!
Groetjes Suzan,52 WTC

Nancy Soetaert zei

Heel toffe reeks Jantine!
Fijn dat je er weer was met je donderdagse kerstkaarten!
groetjes
Nancy DT52WTC

Rosina zei

Heel mooi deze 3 CAS kerstkaartjes Jantine...fijn dat je al lekker op dreef bent met je kerstkaartjes voor het nieuwe jaar...

creatieve groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wow....wat een prachtige kaartjes Jantine.....leuke serie!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke serie kerstkaarten laat je vandaag zien Jantine. Die kerstman ziet er vrolijk uit en alle kaarten zijn net even iets anders dus voor jou ook leuk om te maken :)
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Wat een prachtige serie, Jantine...erg leuke kerstman en mooi papier!
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

wat een leuke reeks ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Freubelmina zei

Wat een superleuke kaartjes zeg, erg mooi gemaakt!
Dank je wel voor je reactie op m'n blogje.
Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

Epie zei

Grappige CAS kaartjes Jantine , ben
sinds vandaag jouw volger geworden hoor ;)
Fijn weekend van Epie

afke zei

Hele leuke vrolijke Cas-kaartjes heb je gemaakt. Complimenten!
groetjes, Afke