donderdag 6 april 2017

Kerstkaart week 14/52 WTC

En weer een nieuwe donderdag, dus een nieuwe kerstkaart voor 52 WTC. Ik begin er langzaam weer een beetje in te raken. Tijd blijft een schaars goed, helaas.
Deze week een kerstkaart met zilver, want dat is de uitdaging voor deze maand.
En het werden er zelfs 2! Ik ben lekker aan de gang geweest met de Te Gekke Krijtjes:
 
Haha, ik zie nu op de foto's dat ik op de ene kaart vallende en op de andere kaart stijgende sterren heb :-)


achtergrond gemaakt met Te Gekke Krijtjes in diverse kleuren en metallic kleuren, donkerblauwe basiskaarten, randje holografisch zilver, tekst MD EC0156, gestempeld met Versamark en bewerkt met zilver embossingpoeder van Wow!, zilveren sterren Crealies nr. 13


* 52 WTC

21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Hallo Jantine,
Ik denk dat jij geregeld een reactie op mijn blogje zet,zo lief! Maar als ik jou naam aanklik om terug te komen dan kan hij jouw profiel niet vinden. Via een reactie van Nancy op mijn blog kom ik hier nu en zie een leuk zilver kaartje van jou, mooi!! Ik ga gewoon volgen aanklikken en dan zal het wel gaan lukken denk ik. Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Freubelmina zei

Ik vrees dat volgen niet gaat lukken want hij geeft de melding "forbidden" :(

Nancy Soetaert zei

Het effect van de streepjes is super! Lijken op je bovenste kaartje idd net vallende sterren! En ja, dan moeten andere naar boven waarschijnlijk om later ook nog te kunnen vallen hé...
Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
Nancy
DT52WTC

martina's kaartjes zei

mooie, zachte kleurtjes, mooi resultaat
grtjs, martina
x

Monique zei

Hoi Jantine, wat heb je dit mooi gedaan. En of ze nou vallen of stijgen, het maakt me niets uit.
Ik ben je ook gaan volgen...ik had het zelfde probleem als Wilma. Maar nu lukt het wel.
Dank je wel voor je deelname bij 52WTC.
Groetjes Monique

Diny zei

Heel erg leuk allebei Jantine.....ik had deze tekst vorige week donderdag op mijn kaartje staan!
Groetjes Diny

Lia zei

Meer heeft een mooie kerstkaart niet nodig....!
Lia, DT 52wtc

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat een leuke sterrenkaartjes!

Liefs,
Nancy

Rosina zei

Prachtig deze kerstkaartjes Jantine...zo leuk met die 'vallende sterren erop
en zeker dat zilveren accentje maakt het helemaal af...

bedankt voor je deelname bij 52 WTC
groetjes Rosina
DT 52WTC

Sylvia zei

Mooie kerstkaarten, Jantine.Leuke sterren.Ik ben gelijk volger geworden.

Groetjes, Sylvia.

Ans Gilbert zei

Mooie achtergrondjes heb je gemaakt, de sterrenstans doet het er goed op! leuke kaarten,
groetjes,
Ans

Margreet zei

Leuke kaarten met je rijzende en vallende sterren!
xxx Margreet

Margreet zei

Die chagrijnige kat op mijn kaart is van Bugaboo
xxx Margreet

Eri zei

Wat mooi deze kaarten, leuke achtergrondjes met de zilveren sterren!
Groetjes, Eri

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge Jantine!
Succes!
Groetjes Suzan
52 WTC

!neke zei

Helemaal mooi !!!!

afke zei

Leuk gedaan met de sterren Jantine!! Ook de kaarten hiervoor zijn erg mooi geworden.
Groetjes, Afke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Jantine, het maakt mij niet uit of ze vallen of stijgen, je hebt twee leuke kerstkaarten gemaakt. Mooie achtergronden, lieve teksten en de zilveren sterren maken het helemaal af.
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Wauw, wat prachtige kaarten, supermooi met die sterren en voor mij mogen ze ook stijgen hoor ! Groetjes, Enny

Wilma zei

Hele MOOIE kerstkaartjes met die stijgende, de dalende en de decorette sterren.
En het antwoord op je vraag.....die ster heb ik gemaakt met een stans.
Liefs Wilma ☺☺☺

Petra-loves-paper zei

wat een te gek leuke kaarten, ja dat geeft altijd zo'n leuk effect hè, werken met stickertjes! en of ze nu vallen of stijgen... maakt niet uit, ze zijn beiden zeer geslaagd! groetjes Petra