donderdag 27 april 2017

Kerstkaart week 17/52 WTC

In tegenstelling tot het kaartje voor de KKT-uitdaging van gisteren, dat waarvoor ik echt tijdsgebrek had, lag deze al een heel eind "af" te wachten tot ik m echt af zou maken :-)
Een nieuwe week voor 52 WTC!

Eigenlijk had het natuurlijk een oranje kerstkaart moeten zijn, wij vieren vandaag Koningsdag in Nederland en de Koninklijke familie komt zelfs naar Tilburg...maar ik denk dat ik op tv kijk :-)
Fijne (konings)dag vandaag!

crèmekleurige basiskaart, wit en lila papier, knipvel Precious Marieke, stickertjes uit voorraad, borduurpatroon ook gevonden in de kast, borduurgaren in lila en lichtgroen

* 52 WTC

16 opmerkingen:

Monique zei

Prachtig kaartje, die moet je ook wel afmaken.
Alleen de drukte zou ik al voor thuis blijven. En op de tv zie je ook veel meer.
Fijne dag, liefs Monique

Marijke zei

Mooie kaart geworden ook al lag ie al een poosje te wachten. Soms komt de inspiratie pas wat later. Heb ik ook wel, dan laat ik het ook liggen en soms wel een half jaar later pak ik het weer en dan voila maak je er ineens een mooie kaart van. Groetjes Marijke.

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Jantine! En supermooi geborduurd!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Margreet zei

Prachtig geborduurd, Jantine....mooie kaart.
xxx Margreet

GerJanne zei

Mooie kaart en dat zal vast en zeker bewerkelijk geweest zijn! Heel mooi!
Ach ja, soms zie je meer als je tv kijkt dan in het echt!
Groetjes,
GerJanne

marian zei

Heel mooi stijlvol kaartje.
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Hoi Jantine,
mooie kerstkaart heb je gemaakt, wij hebben lekker tv gekeken, het was wel heel leuk in Tilburg!
groetjes,
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijntjes deze mooie kerstkaart Jantine. Het zag er op tv gezellig uit in Tilburg en binnen was het goed toeven :)
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Prachtige borduurkaart Jantine! Mooi patroon en plaatje heb je gebruikt!
Groetjes, Eri

!neke zei

Zo, dat ziet er weer top uit !!!
groeten Ineke
DT 42 WTC

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooie geborduurde kerstkaart!

Freubelmina zei

Mooie geborduurde kaart, ik houd ervan!!
Denk dat je op televisie meer ziet van het koningspaar als in het echt....
En.....het is gelukt!!! Ik ben nu volgster van je!! Leuk!
Fijne avond, liefs Wilma

Nancy Soetaert zei

Prachtig borduurmotiefje, heel mooie kaart!
Nancy
DT52WTC

Enny zei

Een heel mooie kaart Jantine ! Groetjes, Enny

Margo zei

Je kaart is erg mooi en stijlvol !

Epie zei

Leuk is je kerstkaartje Jantien en
de randjes vind ik er prachtig bij passen !
Groet van Epie