donderdag 20 april 2017

Kerstkaart week 16/52 WTC

Deze week een CAS kaartje voor 52 WTC, hoewel er stiekem best wat werk inzit.
Dit kaartje komt uit een pakketje dat ik ooit bij Kruidvat kocht, met het idee er op vakantie mee aan de slag te gaan....dat is tot op heden niet gebeurd, maar ik heb er nu toch vast eentje gemaakt :-)

Dit berichtje heb ik klaargezet, ik weet niet zeker of ik donderdag tijd en internet heb...dus misschien wordt het berichtje vandaag niet gelinkt bij 52 WTC...

bordeauxrode basiskaart, borduurstof, borduurgaren (pakketje Kruidvat)


14 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een ontzettend lief kaartje, Jantine....mooi geborduurd (ik weet hoeveel tijd daar in gaat zitten)!
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat een mooi klein borduurtje Jantine. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

Laurespage zei

Een heel mooi en fijjn kunstwerkje.
Groetjes,

Laurette

marian zei

Heel mooi kerstkaartje.
Groetjes van Marian.

Crealientje zei

Prachtige kerstkaart!
Borduren kost inderdaad wat meer moeite, maar het is het zeker waard.
Leuk gedaan!
Groetjes en fijne dag verder, Crealientje.

Marijke zei

Kan me voorstellen dat dat toch wel een hoop werk is. Ik ben niet zo goed met borduren, maar je kaartje vind ik erg mooi gelukt! Groetjes Marijke.

!neke zei

Wat een leuke kaart !
Schattig staat dit borduurwerkje erop !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje Jantine! In supermooie kruissteekjes!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Wat is dit een leuke kaart,mooi borduurtje, leuk met de zilveren steekjes, echt heel mooi,
groetjes,
Ans

Eri zei

Wat leuk dit CAS kaartje met het borduurwerkje, heel fijntjes!
Groetjes, Eri

Enny zei

Een heel schattig kaartje, en zo mooi geborduurd ! Ik heb dat vroeger ook gedaan, maar stempelen gaat toch vlugger ! :o) Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat een leuk kaartje! EN ja borduurtjes heb ik ook nog ergens liggen. Geeft toch weer en leuk effect op een kaart! Mooi gedaan en die paarse basiskaart is er prachtig bij!
Groetjes,
GerJanne

Marfien zei

Lief kaartje, leuk om weer eens een borduurwerkje te zien
groetjes, Marianne (Marfien)

Nancy Soetaert zei

prachtig met die leuke mooie geborduurde kerstsokje!
nancy
DT52WTC