zaterdag 13 oktober 2018

Herfstige verjaardag

De processie van afgelopen donderdag was (weer) een groot succes. De mensen hebben genoten. En nooit eerder was het zo warm, ook 's avonds nog. Dat droeg absoluut ook bij aan de beleving.


Vandaag is een vriendin van mij jarig en ik maakte haar kaart dit jaar met de sketch en uitdaging van De Egel (#65). Ik gebruikte zowel echt als nep-borduurwerk op de kaart:
Ik vind het met een sketch vaak wel gepuzzel hoe ik dessinpapier mooi kan combineren, zonder dat het te druk wordt :-)

crèmekleurig papier, olijfgroen papier, dessinpapier van American Crafts "Give Thanks" uit iDEE&post sept.'15 (#useyourstuff), borduurpatroon uit Erica Fortgens "Randen borduren op papier", zwarte fineliner voor de faux stitches, stempel Action, gebruikte inkt Lawn Fawn "carrot"(i&P april'17), madeira borduurgaren

* De Egel uitdaging oktober #65

Ik ben vandaag ook weer aan het werk, er is open dag in het hospice waar ik werk, vanwege de dag van de Palliatieve Zorg. Mocht je interesse hebben en in de buurt zijn, het adres is Bredaseweg 564 in Tilburg, tussen 11 en 14 uur.

8 opmerkingen:

Irene zei

Wat fijn dat de processie zo mooi was Jantine en je kaart vind ik prachtig door het papier, tekst én het mooie borduurtje! Sketches zijn best lastig maar dit is gaaf!
Werk se vandaag,,,ik kom niet langs😊!

XxIrene

Rosina zei

Heel mooi kaartje voor je jarige vriendin gemaakt Jantine..leuk dat fijne borduurtje erop.
en fijn dat je zo genoten heb van de Mariaprocessie..het was inderdaad heerlijk weer voor zulke gebeurtenissen..
Een fijne dag in het hospice...fijn dat zulke instellingen er zijn om de mensen een waardig einde van hun leven te laten beleven...
lieve groetjes
Rosina

Sarah zei

Je stelde het mooi samen. Werk ze 👍

aussie aNNie zei

Mooie kaart zo mooi hou van deze stijl ... knuffels annie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi geborduurde kaart Jantine. Je hebt de sketch toch mooi samengesteld. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Fijne dag vandaag.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Leuke kaart heb je gemaakt!
Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja DT.

Freubelmina zei

WoW Jantine,wat heb je deze opdracht mooi gemaakt,het is een bjoutie!!
Fijne avond xx

Sylvia zei

Mooie kaart voor je jarige vriendin,Jantine.Prachtig geborduurd.

Groetjes,Sylvia.