woensdag 31 oktober 2018

Kleurenkaartteam 10e schakel 2018: lichtblauw en paars

Nou... dat was met recht weer een uitdagende kleurenkaartuitdaging bij Martina. Margreet mocht kiezen en koos voor paars bij het lichtblauw van Nancy... Niet mijn favoriete kleurencombinatie en ik vond het dan ook niet mee vallen...
Ik heb iets gemaakt, niet naar volle tevredenheid, maar in elk geval iets te tonen :-)
 Voor een jarige jongedame:
En deze is een heel klein beetje vals gespeeld, want tja, die viooltjes hebben groene blaadjes. Ik gebruikte de sketch van 2Sisters on the blog:
De combinatie lichtbauw en paars fotograferen is overigens ook een uitdaging, merkte ik.

paars en lichblauw papier, dessinpapier zijn vouwblaadjes ooit van Action, Santoro "Gorjuss"plaatjes, plaatje viooltjes uit voorraad, alfabetstickers lagen al heel lang op mijn bureau in het kader van "gebruiken of wegdoen", nu dan toch gebruikt!

* Martina's kleurenkaartteam
* 2 Sisters on the blog: challenge #20

Fijne woensdag! Wegens drukke werkzaamheden en bonuszoon die vanavond komt eten weet ik nog niet precies wanneer ik de andere creaties in deze kleuren kom bewonderen, maar ik kom zeker! 


22 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ze zijn prachtige Jantine,misschien niet de 1e kleurkeus maar ze staan prachtig bij elkaar.
Fijne dag xx

Margo zei

Wat ben je streng voor jezelf Jantine ! Ik vind het erg mooie kaartjes hoor !
Ik neem mijn foto's tegenwoordig met mijn telefoon en de app CamScanner, werkt echt super !
Groetjes
Margo

Colien zei

Misschien niet je favoriete kleurencombinatie, maar je hebt wel 2 geslaagde kaartjes gemaakt!
grtz Colien

Marfien zei

De viooltjes zijn prima, ze staan bij mij buiten op tafel :-)
Het zijn leuke kaartjes geworden, niks mis mee

Nicolette zei

Ze zijn alle 2 erg mooi.
Bedankt voor je 2e inzending.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Femminde zei

Leuke kaartjes Jantine!! Ik vond het ook niet meevallen en net als jij heb ik er toch maar wat groene blaadjes aan toegevoegd.
Fijne week!! Tot het volgende KKT!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Best lastig als de kleuren niet 'jou ding' zijn maar er is niets van te zien! Slim om paarse viooltjes te gebruiken, ik vind ze prachtig bij het blauw!

!neke zei

Helemaal leuk Jantine !

martina's kaartjes zei

leuke meisjeskaarten werden het zo ! geslaagd
fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Nou, ik vind ze allebei heel mooi! En een beetje smokkelen met groen , ach een kniesoor...

Rhodé zei

Zo leuk om te zien dat iedereen weer iets anders maakt. Jij hebt er ook iets leuks van weten te maken. Schattige kaartjes!

Nancy Soetaert zei

mooie kaarten toch Jantine!
Ik vond de kleurencombi wel heel mooi, maar vond het moeilijk om er een kaart mee te maken... spelen met inktjes was dus voor mij de handigste oplossing...
groetjes
Nancy

gerrie zei

Allebei de kaarten zijn mooi, alhoewel die met dat groen mijn voorkeur heeft. Zo zie je maar dat onbekende kleurencombi's toch prachtig kunnen zijn.
Groetjes, Gerrie.

Ans S. zei

Twee prachtige kaarten, ik vond het wel een mooie combinatie.

Groetjes Ans

Grietje Jansen zei

Mooie kaarten, en tja, een afbeelding vinden met alleen de twee toegestane kleuren valt ook niet mee.
Daar mag toch ook wel wat anders bij zitten toch.

Grietje

Rosina zei

Heel mooi je KKT kaartje voor een jarige jonge dame Henriët en ja hoor ik knijp wel een oogje dicht voor die groenen blaadjes...over mijn blauwe kleur valt ook wel te twisten...hahaha

groetjes
Rosina

Diny zei

Twee leuke kaartjes Jantine!
Groetjes Diny

Creatiels zei

twee mooie kaartje zijn het geworden, en dat groene hebben we niet gezien.
Groetjes
Els

Nelleke zei

Goed geworden toch, het was ook een lastige keuze. Je andere kaart is ook top! Groetjes, Nelleke

Margreet zei

Ik vind allebei je kaartjes goed geslaagd, Jantine. Ik ben het wel met je eens dat die kleurencombi heel lastig te fotograferen was.
xxx Margreet

Larissa zei

Ik vind je kaartjes heel leuk geworden hoor.
Fijn weekend!

Sarah zei

Mooie kaartjes.
Door de vakantie met de kinderen had ik geen puf om te bloggen afgelopen week, daarom zo'n late reactie.