donderdag 25 oktober 2018

Kerstkaart week 43/52WTC

Op deze kerstkaartendonderdag voor 52 WTC vandaag de kaartjes die ik maakte op de Te Gekke Krijtjesdag op 28 september j.l. Ik zag ze gisteren bij Colien en bedacht me dat ik ze ook nog niet getoond had, dus daarom vandaag!
Om te beginnen de 2 kerstkaartjes, het is tenslotte donderdag!
Voor deze workshop moest je blind 3 krijtjes pakken, zodat je een ongewone kleurencombinatie kreeg. Heel verrassend!
 
 Met het gekleurde velletje maar liefst 2 kerstkaartjes gemaakt:
 Tot zover 52 WTC :-)
Dan de rest van de leuke workshops:
Een cadeau-envelop:
Iets leuks met vlinders:
En een gecombineerde, waarbij we bij Petra het zeemeermeisje kleurden met Minabella potloden en bij Inge de achtergrond met schudgedeelte maakten:
Echt een Te Gekke dag! Leuke workshops, goed gezelschap, een heerlijke lunch. Helaas vielen ook wij net in de prijzen dit jaar. (Vorig jaar won mijn vriendin een doosje Minabella potloden :-))

Te Gekke Krijtjes en een heleboel meer 


25 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Jij hebt een leuke workshop achter de rug, wat een leuke kaartjes heb je gemaakt
Je kerstkaartjes zijn heel leuk in die verrassende kleuren .

Bedankt voor je deelname bij 52WTC
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

gerrie zei

Wat gaaf dat je blind die kleuren moest kiezen. Het zijn leuke pastelkleurige kaarten geworden, altijd
heerlijk om workshops te volgen hé.
Groetjes, Gerrie.

Eri zei

Zonde om al die mooie en verschillende kaarten niet te laten zien! Leuk idee om je blind kleuren te laten kiezen.
Groetjes, Eri

Yvonne zei

Wat een leuke workshop is dat geweest. Ik heb al zo vaak bij die krijtjes staan kijken op een hobbybeurs en nooit gekocht. En toch vind ik ze iedere keer weer heel leuk.
Jij hebt er ook hele mooie dingen mee gemaakt.

Groetjes,
Yvonne.

Sylvia zei

Stuk voor stuk hele mooie kaarten,Jantine.Dat was een leuke workshop.Het zijn ook mooie en leuke stempeltjes.Superleuk gemaakt.

Groetjes,Sylvia.

Enny zei

Wauw, wat prachtige kaarten, dat was zeker een toffe workshop ! De kaart met die vleermuis vind ik super leuk ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Een leuk idee zomaar drie kleurtjes pakken zonder te kijken. Het resultaat is prachtig! Erg leuk gedaan. De rest van de kaartjes zijn ook erg leuk! een leuke workshop! Groetjes Marijke 52WTC.

Ans Gilbert zei

Dat was een leuke workshop, jullie hebben veel moois gemaakt, leuk kerstkaarten met deze kleurencombi,
Ansx

Trudy zei

Het zijn allemaal leuke kaartjes geworden! De kerstman vind ik erg grappig.
groetjes Trudy

Margreet zei

Klinkt als een leuke workshop....ik heb ook 2 dozen van die krijtjes, maar gebruik ze nooit...
Leuke kerstkaartjes en vooral de bovenste digi vind ik heel leuk.
xxx Margreet

Hetty P. zei

Wat een super mooie kaarten heb je om te showen.
Ik vind de achtergrondjes echt super mooi gemaakt, wat een leuk idee.
De workshop was echt de moeite waard als ik het zo zie

Groetjes Hetty

Rosina zei

Wat een geweldig mooie kaartjes heb je met die te gekke krijtjes gemaakt Jantine...en dat samen met die leuke stempeltjes zijn het topkaartjes geworden...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Irene zei

Dat was genieten op die workshop zeg, wat een leuke dingen heb je gemaakt! Ik moest even heel goed kijken wat daar nu toch aan de boom hing...énig zeg dat vleermuisje dat zichzelf bewonderd!

XxIrene

Freubelmina zei

Stuk voor stuk prachtige creaties Jantine!
Lieve groetjes xx

Annerieke zei

Wat een leuke kerstkaart Jantine! Kleuren matchen heel goed en dat zonder te kijken. De andere creaties zijn ook erg leuk geworden.

Gina zei

Zo veel mooie kaartjes ! Heel leuk en grappig plaatje met de vleermuis en de kerstbal op het eerste kaartje ! groetjes, Gina

!neke zei

Heel mooi geworden !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Diny zei

Jij hebt ook een leuke workshop gedaan Jantine.....wat heb je prachtige kaartjes gemaakt!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

supertoffe workshopkaarten! goed gewerkt, mooi resultaat!
Groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

een leuke kaartjes hier ! mooi gemaakt
fijn dat je (weer) van de partij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

marian zei

Wat een leuke kaartjes, ja heel verrassend qua kleuren. Leuk hoor die kerstballen.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Wat een leuke workshop kaarten Jantine.. Mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

Grietje Jansen zei

Wat een prachtige kaarten allemaal.
De eerste kerstkaart vind ik erg leuk en grappig.
Wat een erg leuke afbeelding.

Grietje

Petra-loves-paper zei

Ook jouw blind gekozen kleurencombinatie heeft heel leuk uitgepakt! Was gezellig om je aan de tafel te hebben, fijn dat je genoten hebt van deze te gekke dag, groetjes Petra

Yvonne zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt.
Spannend om zo je kleurtjes te kiezen. Het komt mooi bij elkaar zo.

Groetjes,
Yvonne DT 52wtc