woensdag 10 juni 2020

Gefeliciteerd! (Challenge bij De Egel)

De Egel heeft ook dit keer weer een leuke challenge, nummer 101! Het is een sketch, met specifieke maten èn daarbij een thema: embossing (droog of heat). Ik voelde me wel uitgedaagd èn ik had wat knutseltijd, dus ik ging aan de slag. Toevallig had ik een verjaardagskaart voor een vriend van ons nodig, dus dat was voor mij persoonlijk nog een extra thema 😉en zo kan het kaartje ook meedoen bij Girlz Creative Crafts!
Ik gebruikte zowel dry- als heatembossing op mijn kaart:
Omdat de maten afwijken van een "standaard"kaart moest er ook een envelopje gemaakt worden:
De sketch met de maten:
bordeauxrood en crème papier, dp SU uit een kerstlijn van ooit, afbeeldingen van een oud knipvel van Senne SE0048 (het zegt me echt niks meer, maar zat in mijn knipvellenmap 😂), rode rhinestones, stempel "Gefelciteerd" van CraftEmotions, bewerkt met clear embossingpoeder van WOW! en de heaattool, embossingmal Happy Birthday van ?

* De Egel Challenge 101
* Girlz Creative Crafts challenge 1: mannenkaart

Fijne (woens)dag!

14 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een supermooie kaart met de sketch gemaakt Jantine. De kleuren zijn sjiek en mooi gecombineerd.
Rhinestones vind ik mooier dan parels, wil die meer aanschaffen. Een fijne dag en lieve groetjes xx

Diny zei

Wat en leuke mannenkaart heb je met de sketch gemaakt Jantine!
Groetjes Diny

Je@net zei

Erg leuke kaart, Jantine!

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtige uitwerking van de sketch, hele mooie kaart geworden! Groetjes Linda

Irene zei

Die is wel zó gaaf geworden, super leuk Jantine!!!
XxIrene

aussie aNNie zei

Lovely design, great colours and beautiful papers.x

Rosina zei

Heel leuk deze verjaardagskaart Jantine...de sketch mooi uitgewerkt...Ik kom morgen met een kerstkaartje met deze sketch...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt! EN helemaal goed voor de challenge. Leuk dat je er een mannenkaart van hebt gemaakt.
Dank je voor het meedoen bij de Egel.

Angelique zei

Mooie kaart maakte je met te sketch, mooi met de wijnfles. Prachtige kerstkaart, heel mooi zo'n collage-kaart.
lieve groetjes Angelique

Gina zei

Heel ùooi met dat streepjespapier erbij ! Leuk ook met de fles wijn erbij ! Groetjes, Gina

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en een mooie sketch heb je uitgekozen! Leuk dat je nog een keertje mee doet emt Girlz Creative Crafts! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke gezellige kaart heb je met de sketch gemaakt Jantine. Lekker een wijntje en een kaasje...mmm. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Nancy Soetaert zei

Heel mooie mannenkaart Janine. Ik ontdek tijdens mijn opruimsessies ook allerlei knipvellen waarvan ik me afvraag waar die vandaan komen, vaak uit oude boekjes van kaartenmaken denk ik.
Dankjewel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts
Groetjes
Nancy

Nelleke zei

leuke kaart is het geworden en ook gaaf dat je er een envelop bij maakte. Hihi dat doe ik nou dit jaar veel om door mijn hoeveelheid papier en enveloppes te komen koop ik dit jaar geen kaarten met enveloppes meer. Dank je wel voor het meedoen met deze sketch uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke