dinsdag 23 juni 2020

Vlinders

Dit wordt weer een weekje met wat meer blogpostjes van mij 😀 Het lijkt wel alsof mijn " extra"  kaartjes altijd samenvallen met de week van het KKT... Maar goed, gisteren dus een zonnig en kleurrijke post met mijn deelname voor 4Seasons, nu wat ingetogener voor Girlz Creative Crafts. Daar willen ze dit keer vlinders op je kaart zien. Het leuke van dat blog vind ik dat het gebruik van plaatjes centraal staat, waardoor ik uitgedaagd wordt om mijn knipvellen te gebruiken, en die heb ik toch nog wel wat...
Voor deze kaarten gebruikte ik vlinders, ooit geknipt van zo'n groot knipvel (A3 formaat denk ik) zoals die lang geleden verkocht werden, o.a. op de weekmarkt bij ons.
Ik wilde graag een kaart maken met de Floating Frame Techniek die ik bij Jennifer McGuire zag. Echt een leuk effect geeft dat. En het geeft ook weer 2 kaarten voor de prijs van 1 😁
De eerste kaart heeft het daadwerkelijke floating frame:
 Met aan de binnenkant nog een fladderend vlindertje:
De tweede heeft de overgeleven cirkel van het gesneden frame:
 Met ook weer een vlindertje aan de binnenkant:
Zo ruimen de vlinders in mijn voorraad lekker op! En de kleuren leunen al een beetje naar de KKT van morgen!

lichtgeel papier, knipvel A3formaat vlinders van ? (heeeeeeel oud, #useyourstuff!), dimensionals SU, stempel MD KJ1727 gestempeld in SU soft suede, stempel CraftEmotions

* Girlz Creative Crafts #2: vlinders
* #useyourstuff!







Fijne (dins)dag!

14 opmerkingen:

Femminde zei

Wat grappig Lisanne. Ik heb dat ook dat ik de ene week veel meer plaats dan de andere en ook juist in de KKT week vaak meer.
Gave kaart met een leuke techniek!!
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Kaartenkraam zei

Wat mooi met al die vlinders! Ook de tweede kaart vind ik heel mooi, ingetogen!

groetjes van Ank

Femminde zei

Sorry Jantine (ik heb je naam er verkeerd op gezet)

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaart! Schitterend met zoveel vlinders, een feestje om naar te kijken

Hobbygroet Lisanne

Freubelmina zei

2 supermooie kaartjes Jantine, ook leuk met die verdwaalde vlinders aan de binnenkant.
Fijne avond en lieve groetjes xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Daar komen mooie kaarten voorbij gefladderd Jantine. Ik ken die grote vellen nog wel, het leek haast inpakpapier. Prachtige vlinders en heel leuk dat "floating frame", dat past goed hierbij. Ook mooi dat je aan de binnenkant nog wat geplakt hebt.
Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Wat een mooie vlinderkaarten, Jantine!

Diny zei

De vlinders fladderen vrolijk in het rond op je prachtig kaartje Jantine....wat leuk gedaan....ook de binnen en achterkant!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Leuk he, die techniek! Heb ik ook eens gedaan, even een werkje, maar het effect is super. EN je hebt meteen 2 kaartjes...
Gezellig dat je er weer vaak bent deze week! ;-)

Marijke zei

Wat een mooie techniek! Ik heb even het filmpje bekeken maar ziet er niet zo moeilijk uit! Jou is het goed gelukt! Ziet er prachtig uit met al die vlinders! en gelijk twee kaartjes! Leuk! Groetjes Marijke.

Caroline zei

Ik weet precies wat je bedoelt hoor, die grote A3vellen met 3d plaatjes, ja, die had je toen. Leuk dat je de vlinders ervan hebt uitgeknipt, een heel mooi kaartje zo!
Dank je wel voor je deelname aan onze blinderchallenge.
Groetjes Caroline DT Girlz Creative Crafts

Sarah zei

Super tof! Dat staat ook al een tijd op mijn todolijst. X

Sarah zei

Waar koop jij die press en seal?
Of deed je het op een alternatieve manier?

jolanda creatief bijtje zei

super leuke kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
DT girlz creative crafts