vrijdag 26 juni 2020

Tour de France

Ik zei het al, dit wordt weer een druk weekje op mijn blog 😃Voor de verjaardag van een Tour de France liefhebber maakte ik een toepasselijk kaartje. Helaas geen Tour dit jaar, dan maar genieten van de wielrenners op het kaartje. Ik was geïnspireerd door het model van een kaartje in Hobbyzine.
 Om het modelletje nog wat beter te laten zien nog 2 foto's:
Ik maakte een mannenkaart, daar vragen de Creative Sketchy Girls dit keer om èn ik gebruikte 2 cirkels op mijn kaartje, voor bij de 2Sisters on the blog! Ook gebruikte ik dp en een stans, dat mag bij Carlin's Kaartenparadijs.

Mijn prijsje van Girlz Creative Crafts is al binnen vanuit België, leuke verrassing, dank je Claudia en Lisbeth!

wit papier, dp MD Men Only, cirkelstans Spellbinders Nestabillities, enamel dots, knipvel wielrenners al heeeeeel oud (#useyourstuff), stempel CraftEmotions, gestempeld met SU soft suede

* Creative Sketchy Girls # 49: mannenkaart
* 2Sistersontheblog # 40: minimaal 2 cirkels
* Carlin's Kaartenparadijs # 23: dp en snijmal
* #useyourstuff!
Fijne (vrij)dag!

14 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk en persoonlijk kaartje heb je voor de jarige gemaakt, Jantine.
En veel plezier met je prijs. Ziet er super leuk uit, dus gaat vast lukken!

Freubelmina zei

Een ontzettend leuk kaartje Jantine, leuk model, prachtig papier en een heel leuk plaatje.
Prachtige prijs ontvangen, daar komt vast wat mooier uit Jantine,
Lieve groetjes xx

karin zei

Leuke kaart voor een Tourliefhebber. Als het goed is dan begint die eind augustus, dus er is nog hoop 😊
Bedankt dat je nog eens meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

carla zei

Een mooi sportief kaartje dat je helemaal naar de wensen van de ontvanger gemaakt hebt.
Het zal wel in de smaak vallen.
Leuk model.
Bedankt om nog een keertje mee te spelen met onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

aussie aNNie zei

This is a fabulous card... Have a lovely weekend ♥

Diny zei

wat een prachtig kaartje Jantine....leuk gedaan met de extra vouwen.
Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel mooi model! Knap dat je zoveel challenges kon combineren!

Kaartenkraam zei

Mooi model kaart en door het kleurgebruik en het plaatje heeft het een nostalgische 'look and feel' vind ik, mooi gedaan!

groetjes van Ank

Caroline zei

wat een leuke toepasselijke kaart heb je gemaakt!
Leuk dat je weer meedoet met onze challenge bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
Groetjes Caroline DT

En veel plezier met je gewonnen prijsje!

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke tour de france kaart mooie combinatie van kleuren ik denk dat de tour de france fan er de hele dag naar kijkt
groetjes ellen

Nicolette zei

Hele mooie kaart.
En wat een leuke prijs heb je gewonnen.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

jolanda creatief bijtje zei

leuke kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
DT creative sketchy girls

Ilonka zei

Wat een leuke kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Creative Sketchy Girls.
Groetjes Ilonka DT

Nancy Soetaert zei

toffe kaart voor onze mannenchallenge Jantine, mooi modelletje en altijd leuk als je hobby's/interesses op een kaart kan verwerken! Fijn dat je meedoet!
Groetjes
Nancy DT Creative Sketchy Girls