vrijdag 31 juli 2020

Hallo!

Aan de challenge van De Egel wilde ik ook nog graag meedoen, dus hier is alweer een post van mij 😄
Bij De Egel hebben ze een erg leuk modelletje kaart op het menu staan dit keer en het is helemaal niet moeilijk. Alleen over het versieren moest ik wel even goed nadenken. Maar wat een leuk effect!
Van de binnenkant maakte ik 2 foto's, omdat ik het niet allemaal goed belicht kreeg in 1 keer:
Ik gebruikte weer mijn superleuke zomerse blok van Lidl. Nu is me niet helemaal duidelijk of de link van Knutsels en Kadootjes het vandaag nog doet of niet (to of t/m 31 juli?) maar als het nog werkt, mag dit zomerse kaartje ook daar mee doen. En natuurlijk bij Carlin's Kaartenparadijs, waar nog steeds alles mag!

wit papier, geel vliegerpapier, dessinpapier uit blokje van Lidl, diverse ponsen, tekstje "hallo" van MD PL4505, enamel figuurtjes uit voorraad

* De Egel challenge #103 liftkaart
* Knutsels en kadootjes "zomer of zon op je kaart"
* Carlin's kaartenparadijs: challenge #24: alles mag

Fijne (vrij)dag!

15 opmerkingen:

GerJanne zei

Hallo, ben je er nu alweer??? Hihihihi.... leuk.
En erg gaaf dat je de kaart van de Egel hebt gemaakt! Leuk issie, he?
Dank je wel. En ook voor het meedoen bij K&K. Ik zet in onze groep jouw kaart nog, dan kan hij toch nog meedoen. We hebben en beetje problemen met de Inlinkz....

Colien zei

Leuk, fris zomerkaartje! Dankjewel voor je deelname aan onze de uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
Grtz Colien

Je@net zei

Wat een leuke kaart is het geworden, Jantine!

karin zei

Een lekker fris kaartje voor deze hete dag 😊
Bedankt dat je nog eens meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

Anita van Deur zei

Heerlijk zomers kaartje Jantine!
Fijne dag.

aussie aNNie zei

Lovely and refreshing card, have a lovely weekend.x

Sarah zei

Mooi! We kregen gisteren van de buren een ananas. Heel kunstige vrucht. X

Freubelmina zei

Oooo wat een heerlijke fruitige kaart maakte je Jantine, erg mooi,
Lieve groetjes xx

carla zei

Wauw een prachtig kaartje.
Knap gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Caroline Cards zei

Wat een heerlijke zomerse kaart!
Fijn weekend en groetjes, Caroline

Nelleke zei

Een superleuke kaart Jantine, ik zag hem gisteren al op de leeslijst voorbij komen. Hij springt er ook echt uit wat kleur betreft ook. Dank je wel voor het meedoen met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al die superfrisse papiertjes de ananasjes springen gewoon van het papier.
ook een mooie kleurencombinatie heb je gebruikt
groetjes ellen

Mieke zei

Wat een vrolijke, zomerse papiertjes! Hele mooie kaart!

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk s'zomers kaartje is dit geworden. Gaaf modelletje met die verassingsananas aan de binnenkant! Ik zag dat bij Knutsels en Kadootjes de challenge fris en fruitig was, daar zou je kaartje ook nog goed bij passen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heerlijke zomerse kaart Jantine. Mooi zoals je ook de binnenkant gedecoreerd hebt en ook de voorkant ziet er fris en fruitig uit. Als je zo'n kaart mag ontvangen wordt een mens toch vanzelf blij :)
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)