woensdag 1 juli 2020

Stippen en strepen

Vandaag een verjaardagskaartje, dat mee mag doen met de challenge van De Egel, er staan namelijk stippen èn strepen op!
En aan de binnenkant:
wit papier, dessinpapier PaperPad StudioLight PPSL16, spellbinders nestabilitie reverse scaloped circle, SU number of years dies, CraftEmotions stempels, versamark, zwart embossingpoeder WOW!, zwarte plakparels van Joy!

* De Egel challenge 102: stippen en strepen

Nog een fijn stukje woensdag en tot morgen voor een nieuwe kerstkaart!


8 opmerkingen:

Rina zei

Heel mooi kaartje voor een 60 jarige.
Groetjes Rina

!neke zei

Mooie strakke kaart!
Groeten Ineke

Freubelmina zei

Een leukerd Jantine, prachtige papiertjes en zo mooi detail aan de binnenkant weer,geweldig.
Fijne avond xx

Tante Kaat zei

Leuke kaart! Ik vind gestreepte papiertjes altijd de moeilijkste om te gebruiken. Dit ideetje ga ik zeker ook eens proberen.
Grtjs, Katrin

aussie aNNie zei

Fabulously designed, great papers too....x

GerJanne zei

Oh leuk, wat een gaaf effect! Ik vind het vaak verrassend wat strepen en stippen bij elkaar doen. EN de grote 60 erop, erg leuk!
Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke feestelijke kaart Jantine. Mooi ook om de binnenkant te decoreren vind ik, ik vergeet dat altijd terwijl ik het echt iets extra's vind geven.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

Nelleke zei

Een super kaart en ik vind de kleuren ook zo mooi. Dank voor je deelname aan de stippen en strepen uitdaging bij de Egel. Groet, Nelleke