woensdag 24 februari 2021

Kleurenkaartteam 2e schakel 2021: magenta en witgrijs

 En dan zijn we alweer toe aan de tweede schakel van de kleurenketting die we ieder jaar met Martina rijgen: vorige maand was de kleur van mijn keuze magenta en daar mocht GerJanne een nieuwe kleur aan vastknopen. Het werd witgrijs, met een briljante inspiratiefoto 😂. Ik had meteen een bepaald soort dp in mijn hoofd en gelukkig bleek ik daar nog een velletje van te hebben. Zuinig aan gedaan, dan kan ik het volgende maand ook nog gebruiken.
Ik maakte een slimline kaart, want die vind ik erg leuk om te maken. Helaas werd ie niet met bloemen, anders had ie mee kunnen doen met DCL. Ik gebruikte envelopjes op de kaart, zodat die wel mee kan doen bij 4 Seasons challengeblog. Alweer een tijdje geleden dat het me lukte om daar mee te doen, dus ik ben blij! Bij Marianne Design vragen ze dingen met een H op de kaart, ik heb hartjes, houtnerf en Happy Mail en Daisy's handgemaakte kaart:
De binnenkant natuurlijk ook in stijl:
Ik speelde een heeeel klein beetje vals, want het plaatje van de creatieve Daisy heeft net een paar kleurtjes die niet magenta of grijs zijn, maar ik vond het zo'n leuk en verder passend plaatje dat ik dat van mezelf mocht 😉.

lichtgrijs papier, wit papier (geblend met inkt), dp Action, plaatje Daisy MD Ddk3214, stempel MD CS0899 en MD COL1372, envelopjes MD LR0275, rode inkt, enamel dots van CartaBella en MD PL4501, snijmallen CarlijnDesign DL slimline kaart 2

Ik moest nog erg om mezelf lachen, toen ik op zoek ging naar lichtgrijs papier voor de kaartbasis, ik liep echt overal te zoeken in mijn voorraad, ondertussen tegen mezelf zeggend "ik weet toch zeker dat ik lichter grijs papier heb" en gelukkig vond ik het uiteindelijk. Maar als iemand me bezig had gezien was ik vast voor gek versleten...

* Martina's kleurenkaartteam februari 2021: magenta en witgrijs








* 4 Seasons Challengeblog #41: envelopjes op je kaart
* Marianne Design #266: H op je kaart: Hartjes, Houtnerf, Happy Mail en Handgemaakte kaart (van Daisy)

Ook zo benieuwd naar andere creaties in deze kleuren? Bij Martina vind je de lijst met deelnemers van deze maand! Fijne (woens)dag!

36 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje Jantine.

aussie aNNie zei

Great card, and brilliant design. xx

chantal zei

Wat een mooie kaart. Succes met de challenge
Liefs Chantal

De Hobbyzolder zei

Leuk gemaakt, mooie kleuren combi ook!
Leuk dat je meedoet met de “Letter H" Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

GerJanne zei

Oh maar dat maakt toch niet zo uit! klein beetje andere kleuren erbij... als de hoofdkleuren maar goed zijn. En we hebben er samen een mooie combo van gemaakt. Jouw kaart is heel erg leuk! En ging die nou een beetje zijn eigen leven leiden, door er geen bloemen op te willen? ;-)

Petra-loves-paper zei

Hele leuke kaart, ziet er gezellig uit met al die envelopjes! Groetjes Petra

Nancy Soetaert zei

heel tof kaartje in de KKT-kleurtjes. Dat houtnerfpapier is perfect, misschien een ideetje voor volgende maand...
groetjes
Nancy

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk kaartje in KKT kleurtjes! Ik vergeef je het inkleuren van het plaatje hoor, alles in dienst van het beste resultaat toch? Het gaat uiteindelijk toch om plezier en inspiratie! En dat in jezelf praten herken ik wel hoor.. gelukkig heb ik een hond, lijkt het net of ik daar tegen praat.. ;-)

Creatiels zei

Een leuk kaartje in de mooie kleurcombinatie en die andere kleurtje heb ik niet gezien. Mooi werk
Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Marfien zei

Mooie slimline kaart, leuk met de envelopjes en Daisy die de brieven schrijft, leuk gedaan

!neke zei

Leuke kaart en de binnenkant ook gaaf zo !

Rosina zei

Prachtig is ook jouw kaartje in deze KKT kleurtjes Jantine. leuk versierd met die envelopjes en een mooi bijpassend plaatje erop..
groetjes Rosina

Margreet zei

Wat een gezellig kaartje met de leuke envelopjes.
Haha, dat herken ik zeker wel, zoals je hebt lopen zoeken naar lichter grijs.
xxx Margreet

Wilma zei

Heel SLIM om een slimline kaartje te maken Jantine, want daar kun je vaak ook meer op kwijt.....het is je gelukt om een MOOI kaartje te maken.
Liefs Wilma ☺☺☺

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een schattig kaartje, heel leuk met het 'post-thema'! Mooi gedaan in de KKT kleuren!

Trijntje zei

Wat een leuke kaart Jantina. Groeten Trijntje

Chantal zei

Super schattige kaart.
Groetjes, Chantal S

Henriët zei

Leuke kaart in de kleuren van het KKT. En wat handig om die ook meteen te combineren met de challenge bij Marianne Design.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Diny zei

Wat een super leuke kaart Jantine met de leuke envelopjes!
Groetjes Diny

marijke zei

Een leuk kaartje en goed bedacht dat je meerdere uitdagingen ermee jan doen! Ik vergeet dat altijd! Groetjes Marijke

martina's kaartjes zei

toffe kaart heb je gemaakt, mooi is het resultaat geworden zo !
fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
nog een fijne avond,
grtjs, martina

Nancy zei

Hey Jantine,

Die is leuk geworden... Wij hadden hetzelfde idee om planken-papier te gebruiken, alleen is het stukje bij mij wat kleiner... ;o)
Helemaal geslaagd!

Liefs,
Nancy

Laurespage zei

Je kaartje is heel mooi geworden in de gevraagde kleuren !
Groetjes, laurette

Freubelmina zei

Nou een schitterende kaart en zo mooi met de Challenges gecombineerd.
Knap dat je toch wist dat je die kleur ergens had én nog gevonden ook Jantine hihi,
Lieve groetjes xx

Nelleke zei

Wat een leuke kaart is dit geworden. En iets smokkelen mag toch? Ik vind het vaak ook net iets mooier om er een iets andere tint bij te gebruiken, daar wordt de kaart ook net ander van. groetjes, Nelleke

Nynke zei

Wat een leuke kaart! Mooie combinatie van challenges. Jouw houtnerf papier brengt mij alvast op een idee voor de volgende maand!
Groetnis Nynke

Suzan zei

Leuk bedacht deze kaart Jantine! Heel mooi!
Bedankt voor het meedoen met de H-Challenge!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Femminde zei

Wat een super leuke kaart!! Mooi met al die envelopjes erbij.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Caroline zei

leuk geworden hoor, groetjes Caroline

Judith zei

Erg mooi geworden.
Leuk dat je mee doet met onze "H" challenge.
Groetjes van Judith
Marianne Design Challenge Blog

Aniet zei

Lief kaartje Jantine, mooi met de vakjes erop,
leuk dat je meedoet met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Nelly zei

Leuke kaart heb je gemaakt voor onze enveloppen challenge.
Bedankt voor je deelname bij 4-SCB.

Groetjes Nelly (DT 4-Season Challenge Blog).

Colien zei

Heel tof kaartje in de gevraagde kleurtjes!
grtz Colien {4SCB]

Sarah zei

Hier ben ik dan eindelijk!
Heel tof Jantine. Tof dat je combineerde met 4scb. X

Anita zei

Wat een leuke slimlinekaart Jantine, leuk met de hartjes etc.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Wybrich zei

Super leuke kaart!
Dank je wel voor het meedoen.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog