dinsdag 2 februari 2021

Koffie met iets lekkers

Een gezellig kaartje dat als begeleiding bij een pakje lekkers is meegegaan. Hopelijk kunnen we ergens dit jaar gewoon weer eens echt samen koffie met iets lekkers doen, i.p.v. digitaal.
Ik gebruikte de leuke sketch van Creative Sketchy Girls. De foto is gemaakt toen het al begon te schemeren, dus de kleuren zijn niet helemaal accuraat, maar het kaartje moest de deur uit, dus geen keus...
De binnenkant is ook versierd, ik zag pas bij het plaatsen dat de foto niet scherp is :-(
Ik laat de kaart ook meedoen met Girlz Creative Crafts, omdat ik een (heel oud) plaatje van een knipvel heb gebruikt en hun challenge "alles mag" is.
Hobbyshop Daantje zoekt inzendingen met een C en ik heb cappucino op mijn kaart, dus daar doet de kaart ook mee (dank je Lisanne!)

wit en paars papier, dessinpapier Creativ, plaatje van een oud knipvel, glimsteentjes van Action

* Girlz Creative Crafts challenge 9: alles mag
* Hobbyshop Daantje challenge #3: C
* Creative Sketchy Girls challenge 56: sketch






Fijne (dins)dag!

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart Jantine, ik hoop het zo, ben nergens meer geweest sinds maart 2020 alles digitaal het begint best zwaar te worden, nog even volhouden en als iedereen het doet dan hopelijk ergens dit jaar weer.
Fijne dag.

Femminde zei

Wat een super leuk kaartje Jantine, volgens de schets. Mooi met al dat lekkers erop.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtige kaart met een hoop lekkers! Liefs Linda

LisannesKaartenhobby zei

Een hele mooie en lekkere kaart heb je gemaakt! Ik zie een kop cappuccino en dat begint emt een C en laat dat nou de uitdaging zijn bij Creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.nl ik zou zeggen, doe gezellig mee :)

Hobbygroet Lisanne

Epie zei

Superleuke kaart met lekkers en die gave sketch Jantine .
Groetjes Epie

Bernadet zei

Geweldig leuke kaart Jantine.
Mooie kleurencombi ook.

Nicolette zei

Leuke kaart
Bedankt voor het meedeon bij Girlz Creative Crafts.
groetjes Nicolette DT

aussie aNNie zei

Love this card and amazing colours. ♥ Blogger is playing up again. xx

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Creative Sketchy Girls Challenge.
Groetjes Ilonka DT

Nancy Soetaert zei

Lekkere, sorry, toffe kaart Jantine.
Leuk dat je meedeed met de schets challenge bij Creative Sketchy Girls.
Groetjes
Nancy