zaterdag 20 februari 2021

Opa en oma

 Opa en oma worden is heel bijzonder, dat verdient een kaartje.
Ik gebruikte het dp van Marianne Design, "Romantic Nursery", daar had ik nog een paar restantjes van liggen, en ik werkte met de sketch van Cheerful Sketches. Ik spiegelde de sketch zodat mijn tekst beter uitkwam.
Voor de binnenkant natuurlijk ook nog aandacht:
Van de echt allerlaatste restantjes van het papier maakte ik een felicitatiekaartje:
Ik zag het idee hiervoor ooit bij Kristie Marcotte en heb uiteindelijk een dergelijke stans gevonden. Leuk effect geeft het! Aan de binnenkant echt de allerlaatste snippers:
mintkleurig en okergeel en wit papier, dp MD PB7038, scrabbleletters van een vriendin gekregen (print), enamel dots van Echo Park, stempel "Gefeliciteerd" SU "Recht uit het hart", stans met cirkeltjes AliExpress

* Cheerful Sketches: februari challenge 2021






Fijne (zater)dag!

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaarten Jantine, leuk combinatie van papier.

Caroline zei

2 leuke kaartjes met heel mooi papier!
Groetjes Caroline

Blankina zei

Ik heb zelf ook nog wat restjes van dit papier..mooi gebruikt en lieve oma opa kaart, groetjes Blankina

Nynke zei

Twee mooie kaarten vandaag! Erg leuk, die met de cirkels!
Groetnis, Nynke

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Jantine.
We gebruiken alles zelfs de kleinste restjes komen van pas zie je wel.
Groetjes Diny

Trijntje zei

Wat een leuke kaart voor een opa en oma. Leuk bedacht.groeten Trijntje

GerJanneke zei

Heel leuke kaart! En wat een ander gezicht als je de sketch spiegelt.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful!
Je restjes kaart is ook erg leuk! Morgen iets soortgelijks op mijn blog.

Chantal zei

Erg leuke kaarten.
Groetjes, Chantal S

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele fleurige felicitatie-kaarten Jantine. Mooie kleurtjes heeft dit dessin-papier. Zo leuk die scrabble-letters bij je eerste kaart.
Lieve groetjes Miranda

aussie aNNie zei

Gorgeous card for grandma and grandpa. xxx

Margreet zei

Wat een leuke opa en omakaart met de schets van Cheerful Sketches. Bedankt voor het meedoen.
Ook je 2e kaart vind ik heel geslaagd. Mooi gedaan om al dat papier zo op te maken!
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart met de Scrabble letters!
Je restjes kaart is ook heel mooi.
Fijn dat je weer meedeed aan onze challenge.
Groetjes
Nancy CSC