donderdag 15 april 2021

Kerstkaart week 15/52 WTC

 Donderdag, dus kerstkaartendag bij 52WTC! Ik maakte een kaartje met de Crealies elements vierkanten. Het wordt dan bijna een schilderij van Mondriaan 😀 
aan de binnenkant natuurlijk ook nog wat details:
De elements van Crealies kreeg ik bij een digitaal workshop pakket, van een serie workshops die ik onlangs (online) volgde. Binnenkort laat ik de kaarten van de workshops zien. Ze zijn wel grappig.

zwart en wit papier, zilveren, rode en groene stift, Crealies Cardzz stansen no. 282, Elements vierkanten, Crealies Tekststans no. 19 Fijne kerst, stempel binnenzijde Carlijn Design gestempeld in SU cherry cobler inkt

Fijne (donder)dag!

16 opmerkingen:

Rosina zei

heel mooi je kerkaart voor deze donderdag Jantine....zo leuk die vakjes in deze kerstkleurtjes...Inderdaad een echte mondriaan stijl
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Anita van Deur zei

Wat gaaf is je kerstkaart mooi gedaan met de mallen en kleurtjes, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de losse vakjes in verschillende kleuren geeft een apart effect
groetjes ellen

Annerieke zei

Wat een mooie aparte kerstkaart met de vormen. Ik moest inderdaad meteen aan Mondriaan denken.
Groetjes, Annerieke

aussie aNNie zei

Very cool Christmas card Jantine, different, looks awesome and with those colours.
Have a lovely upcoming weekend ♥

Epie zei

Gaaf kerstkaartje Jantine lekker abstract met crealies produkten
Fîjne donderdag groetjes Epie DT52WTC......

Trudy zei

Ik dacht inderdaad meteen aan Mondriaan toen ik je kaartje zag! Leuk en origineel kaartje!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een aparte,kunstzinnige kerstkaart Jantine.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Een strakke, moderne kaart. Maar dat mag ook eens, weer eens iets anders. Ik ben er zeker voor te vinden.
Groetjes, laurette

Ans Gilbert zei

Leuke en strakke kerstkaart met deze blokjes, heel apart maar toch kerstig.
Blij met m'n nieuwe bril en bij de kapper was het gewoon een stukje eraf,
Groetjes
Ansx

Eri zei

Wat een leuke moderne Mondriaan kerstkaart in deze kerstkleuren!
Groetjes, Eri

Ina ( Frysk Famke ) zei

Een echte Mondriaan....uhh Jantine

Mooi strak kaartje.

Groetnis fan Ina

Diny zei

Wat een leuke kaart met de mozaiek stukjes Jantine!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ze zijn zeker grappig. Je kunt er mooie wiskundige kaarten van maken!
Ook met alleen de driehoekjes.
Leuk!

Caroline Cards zei

Heel leuk met de vierkantjes!
groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Een hele leuke artistieke kerstkaart maakte je Jantine en je plantenkaart hierboven is ook erg gaaf!
Fijne maandag xx