zaterdag 10 april 2021

Lentekleuren

 Na deze koude grauwe week met zelfs sneeuw zijn we wel toe aan wat lentekleuren. Het kleurenpalet van 4 Seasons vind ik echt prachtig en ik had precies een blokje dessinpapier in de juiste kleuren (ooit gewonnen), dat ik nu mooi kon gebruiken. Het is schitterend papier, maar wel dik en daardoor zwaar, dat vind ik jammer. Ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches, die ik een kwartslag draaide en toepaste op een rechthoekige kaart ipv een vierkante.
Ik maakte een kaartje voor een nieuwe woning. De foto's zijn helaas door het donkere weer ook iets donkerder dan dat de kaart in het echt is.
Aan de binnenkant natuurlijk ook nog iets moois.
De inspiratie:
groen en roze papier, dp Piatek "Till we meet again" en Action vintage blokje, swirl stans van ?, stempel van Boekenvoordeel (een nieuwe woning) en van Pipoos (proficiat), gestempeld met SU inkt "old olive"

* 4 Seasons challenge: #43 voorjaarskleuren
* Cheerful Sketches april challenge

Nog een fijne (zater)dag! Hier regent het alweer 😒

16 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart en ook heel mooi papier.
Ja, we zijn wel toe aan een beetje lente dus dan is deze kaart altijd welkom.
groetjes Marjan.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en heel mooie dp Jantine!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hier regent het ook pijpenstelen Jantine dus ik zit lekker op de bank te genieten van jouw fleurige kaart. Leuk effect geeft die gedraaide sketch.
Lieve groetjes Miranda

Irene zei

Prachtig dp, super mooie kaart!
XxIrene

karin zei

Heel mooi kaartje Jantine. Voor het moment zijn er meerdere challenges met voorjaarskleuren. Kijk ook eens bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin

Epie zei

Mooie verhuiskaart in lentekleurtjes Jantine leuke sketch gebruikt
Fîjn weekend hier droog groetjes Epie

GerJanne zei

Prachtige kaart is het en die kleuren zijn ook heel mooi bij elkaar. Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful!

Nynke zei

Dat papier is prachtig zeg! Je kaart is mooi geworden. Een mooie uitvoering van de sketch en heel goed passend bij de inspiratiefoto.
Groetnis Nynke

aussie aNNie zei

Jantine this is absolutely beautiful. xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met dat mooie dp papier zo leuk hoe je sketch hebt verwerkt

Chantal zei

Mooie vrolijke kaart.
Groetjes Chantal S

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig romantisch kaartje Jantine. Het papier past inderdaad perfect in de challenge. Heel mooi gedaan, zowel de binnen als buitenkant!

Freubelmina zei

Het papier is inderdaad ontzettend mooi Jantine,je maakte er een hele leuke kaart van xx

jolanda creatief bijtje zei

mooie kaart
bedankt voor de
meedoen aan
deze uitdaging groetjes jolanda bongers DT Cheerful sketches

als je wilt kun je een kijkje nemen op mijn blog
http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com
ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat

Colien zei

Leuk kaartje, heel mooi voor een nieuwe woning!
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging in voorjaarskleuren op het 4 Season challenge blog.
grtz Colien

Nelly zei

Bedankt voor je deelname aan de kleurenchallenge van 4-SCB.
Mooie kaart heb je gemaakt.

Groetjes Nelly