donderdag 29 april 2021

Kerstkaart week 17/52 WTC

 Op deze 29e april wordt mijn zusje weer een jaartje ouder, maar ik heb een kerstkaart hier te laten zien, voor 52WTC! Vandaag begint de nieuwe challenge en die mocht ik verzinnen. Vorig jaar heb ik veel lol gehad met challenges waarbij ze een kaart vroegen met meer dan 1 vouw, dus dat gaan we deze maand bij 52WTC ook doen!
De voorkant:
De achterkant:
En de binnenkant!
De beschrijving om zo'n kaart te maken vind je hier {klik}

Je kunt je inzending vanaf morgenochtend 7 uur plaatsen op 52WTC en daar kun je vandaag natuurlijk gewoon je wekelijkse inzending kwijt!

wit papier, dp en plaatjes Simple Stories "Jingle all the way"


Fijne (donder)dag!

27 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow wat een mooie kaart Jantine en een tof model, fijne dag.

aussie aNNie zei

Fabulous fold card, I just love this and suited for any occasion. xxx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk model en mooi dp papier
groetjes ellen

GerJanne zei

Hoi Jantine,
van harte met je zusje. De kerstkaart is gaaf. Dit model staat al op mijn lijstje en wie weet ga ik hem deze week wel maken. Ik heb tijd, dus wat houdt me tegen?

Sarah zei

Inventief model! Daar is even werk aan.
Leuke opdracht, maar ik denk dat het me niet gaat lukken... X

marijke zei

Gefeliciteerd met je zus! En je uitdaging zal best voor veel mensen kopzorgen geven! Haha! Maar ik vond het een leuke uitdaging. En ik vind je kaartje geweldig! Heel mooi gedaan. Ben benieuwd wat er allemaal op komt. Groetjes Marijke.

Epie zei

Een prachtige voorbeeldkaart Jantine wat een mooi modelletje zeg !!
Gefeliciteerd met de verjaardag van je zus , fijne dag
Groetjes Epie DT52WTC

Rosina zei

Heel erg mooi dit kerstkaartje....een schitterend modelletje is het ..het prachtige designpapier komt er zo mooi op uit..
en dan wil ik ook jouw nog bedanken voor de prachtige kaart die ik voor mijn verjaardag van je heb gekregen...Ook dat is een prachtig vouwkaartje...En mijn plan is om deze liften voor volgende week... mag toch wel hè??...Nogmaals heel erg bedankt Jantine!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Kaartenkraam zei

Gefeliciteerd met je zus!
Wat een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt. Je zult maar zo'n beauty op je deurmat vinden, geweldig! Heel mooie papiertjes in de traditionele kerstkleuren, mooi 'aangekleed'!

groetjes van Ank

Trudy zei

Gefeliciteerd met je zus! En wow wat heb je dit mooi gemaakt! Het ziet er zeer ingewikkeld uit maar misschien valt dat mee! Echt een prachtige kaart!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een leuke challenge bedacht Jantine en jouw kerstkaart is een beauty. Prachtig model, ik zal eens naar de uitleg kijken want hij lijkt me best ingewikkeld.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

O, natuurlijk gefeliciteerd met je zus :)

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat een mooie kaart Jantine en wat heb je hier veel werk aangehad.
Prachtig designpapier en dankjewel voor de link.
En nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zus.
Groetjes Antje

karin zei

Mooi kaartje Jantine. Dit modelletje heb ik ook eens gemaakt, die is niet makkelijk.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Wat een geve kaart in dit model....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Katrin Delannoye zei

wat een super leuke kaart is dit Jantine! Dankjewel ook voor de link naar de werkbeschrijving, die wil ik zelf ook wel eens gaan maken.
Liefs, Katrin

Ans Gilbert zei

Prachtige, ingewikkelde kerstkaart heb je gemaakt, wat een verrassende binnenkant is dit, heel mooi gemaakt
Groetjes
Ansx

Suzan zei

Superleuke kaart Jantine! leuk model ook!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy zei

Hey Jantine,

Super leuke kerstkaart maakte je! Tof modelletje...
Maar ik moest stiekem toch lachen toen ik er ineens jouw blauwe crocks achter zag staan...

Liefs,
Nancy

Jantine zei

hihi, ja, vergeten de foto bij te snijden, voor ik m plaatste...

Laurespage zei

Een hele mooie kaart en leuke papiertjes heb je gebruikt.
Groetjes. Laurette

Gina zei

<at en knappe kaart ! Heel mooi in de traditionele kleuren en heel mooi kaartmodel ! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

tja, als je de challenge kiest, dan moet je er natuurlijk helemaal voor gaan en dat heb je met dit bijzondere modelletje wel bewezen! Prachtige kaart Jantine! Ik ga die beschrijving zeker nog eens bekijken!
groetjes
Nancy

Margo zei

wat een supertoffe kerstkaart
Groetjes
Margo

Angelique zei

Wat een geweldige, mooie kerstkaart, zo'n gaaf model. Ik ga zeker even de link bekijken. De KKT combinatie is idd wel vrij heftig maar je hebt er 2 leuke verjaardagskaarten mee gemaakt.
lieve groetjes Angelique

Freubelmina zei

Je hebt een leuke challenge bedacht Jantine en een schitterende inspiratiekaart gemaakt.
Fijne zondag xx

Femminde zei

Dat zijn wel heel veeeel vouwen. Top kaartje Jantine!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde