donderdag 20 mei 2021

Kerstkaart week 20/52 WTC en GDT bij Mijn Hobbyhonk

 Op deze 20e mei in week 20 plaats ik een kaartje dat een dubbel doel dient! Ik mocht gastdesigner zijn bij Mijn Hobbyhonk challenges, omdat ik bij de toppers hoorde met mijn knoopjes-kerstkaart. Hartstikke leuk! Maar aangezien Angela op donderdag start met de challenge en mijn donderdagen eigenlijk altijd kerstkaartjes zijn voor 52WTC heb ik de uitdagingen gecombineerd.
De uitdaging bij Mijn Hobbyhonk is om een kaart van jezelf uit je eerste of tweede blogjaar te liften. Dat vond ik best moeilijk, want er is ondertussen wel het een en ander veranderd in mijn stijl. Maar goed, een uitdaging is een uitdaging.
Ik koos voor een kaart die ik plaatste op 22 april 2011 dus net iets meer dan 10 jaar geleden. Ik startte in september 2010 met bloggen. Het origineel plaats ik onder de recente lift:
Best dicht bij het origineel gebleven, voor het eerst sinds tijden ook weer eens gekleurd...Toch wel weer leuk om te doen! (Ik heb een voorbeeldje na gekleurd, beken ik eerlijk, die technieken van licht en schaduw was ik toch een beetje kwijt).
Het origineel:
crèmekleurig, rood en groen papier, dp van My Minds Eye "Twelve days of Christmas" (ooit uit een pizzadoos papier), rhinestones in rood en zwart, SU poinsttia-builder pons, washitape uit voorraad

* Mijn Hobbyhonk Challenges: lift een kaart uit je eerste of tweede blogjaar

Fijne (donder)dag!

18 opmerkingen:

Irene zei

Een perfecte en leuke combinatie van 2 uitdagingen Jantine!
XxIrene

Diny zei

Wat een leuke lift Jantine....ze zijn allebei mooi!
Groetjes Diny

Wilma zei

Je hebt e.e.a. heel LEUK weten te combineren en je komt dan ook met een MOOI kerstkaartje tevoorschijn.
Liefs Wilma ☺☺☺

Eri zei

Het is een heel leuke kerst lift geworden van je eigen kaart Jantine! Toen waren er dus ook al easelkaarten;-)
Groetjes, Eri

marijke zei

Het is inderdaad moelijk een kaartje van jezelf te liften. Net wat je zegt je veranderd in de loop der tijden en dan ga je een oud kaartje liften. Naar hij is leuk, van deze tijd en vrolijk. Mooi gemaakt hoor. Groetjes Marijke

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart. Een heel mooi afdrukje heb je op de kaart. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart heb je met dat lieve afdrukje gemaakt Jantine. Leuk om zo een oudje van jezelf te liften omdat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

Colien zei

Wat een leuke challenge en prachtige lift heb je gemaakt, mooi kaartje geworden!
grtz Colien

Trudy zei

Hele leuke kerstkaart met dat schattige meisje! Dat oude kaartje is trouwens ook erg leuk!
Groetjes Trudy

Femminde zei

Wat een leuke kaart is het geworden!! Toffe challenge om dingen van jezelf van lang geleden te liften.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje en ook het vorige kaartje is een heel mooi !
Groetjes, laurette

Rina zei

Je hebt inderdaad heel mooi de beide opdrachten gecombineerd. Het resultaat is weer een heel mooi kaartje geworden.
Groetjes Rina

Rosina zei

Heel mooi dit kerstliftkaartje Jantine...Prachtig gedaan...en ook dat is weer voor een leuke challenge...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Nou dat heb je toch perfect opgelost! Heel lief kaartje, en het origineel eigenlijk ook!

marian zei

Ik vind ze allebei prachtig hoor, zowel de oude als de nieuwe. En heel mooi gecombineerd de twee challenges.
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Leuke combinatie van 2 challenges en ook je kleurwerk is nog top!
Groetjes
Ansx

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Jantine, ook erg mooi gekleurd..meestal ben ik niet zo van kleuren, dus vind ik het knap als mensen het zo goed kunnen...zoals je ziet ben ik ook later aan het reageren...wat je schrijft de kaartjes zijn nog net zo mooi als gisteren.. fijn weekend..groetjes ingrid.

Nancy Soetaert zei

jouw kaartje is na een dag ook nog altijd mooi hoor! leuk idee om een kaart van jezelf te liften. Jij bent al lang aan het bloggen! Ik had in 2011 eerlijk nog nooit van bloggen gehoord...
Wat heb jij lange werkdagen! Mijn werkdagen zijn 7u12'... Maar als ik naar het werk in Oostende moet ben ik wel een goeie 11 uur weg van huis...
Fijn weekend
Nancy