donderdag 27 mei 2021

Kerstkaart week 21/52 WTC

 En alweer de laatste donderdag van de maand mei, dus tijd voor een nieuwe uitdaging bij 52WTC! Deze maand kozen Merit en Annemarie voor "Rendier op je kaart" met een kleurenpalet, eigenlijk dus een dubbele uitdaging...
Ik had al heel lang het lieve rendierkoppie van Eline in huis, maar nog nooit gemaakt, dus dit was het moment! Ik vond inspiratie op Pinterest en CASEte een kaart van Anja Zom.
Aan de binnenkant liet ik de banners nog eens terugkomen:
De inspiratiefoto:
crèmekleurig, lichtbruin, middenbruin en donkerbruin papier, ribbelpapier van de speculaasjes, dessinpapier SU "World of good", en ruitjespapier is uit de restjesbak, Crealies banners stans CNLS 19, MD COL1476,  Nestabillities reverse scaloped circle, stempeltje kerstwens Action, bruin katoen en pailletten uit voorraad

Je kunt vanaf morgenochtend 7 uur je inzending voor deze leuke challenge plaatsen op 52WTC! Maar vandaag kun je daar natuurlijk ook je wekelijkse kaart kwijt, zodat we kunnen komen kijken!

* 52WTC
Fijne (donder)dag!

26 opmerkingen:

Sarah zei

Die is leuk Jantine. Wat een schattig hertje. En het labeltje heb ik ook , het was 1 van mijn eerste kerstdrempels ( en nu heb ik een doos vol ) x

Nancy Soetaert zei

Leuke lieve kaart, leuk om het labeltje aan het gewei te knopen...
Je zou speculoosjes eten voor het karton... 😏 Onze speculoosjes zitten gewoon in plastiek, zie me dat nog niet gebruiken op een kaart...
Fijne donderdag
Nancy

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje Jantine.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en details en het schattige rendiertje

Irene zei

Een keigave kaart Jantine!
XxIrene

Annemarie en Merit zei

wat een lieverd staat er deze schattig kaart!!!
Liefs Annemarie en Merit

Colien zei

Heel leuk kaartje, wat een schatje is dit rendier!
En er zit vast een lekker luchtje aan door het speculaas-papiertje ;)
grtz Colien

Katrin zei

Erg leuke kaart Jantine! Ik ga zelf ook regelmatig eens rondneuzen bij Anja, want soms ontbreekt de inspiratie gewoon.
Liefs, Katrin

Rosina zei

Heel mooi dit voorbeeld kerstkaartje Jantine, heel lief rendiertje erop en leuk dat ribbelpapier van het speculaaspak erachter.....
groetjes Rosina
DT 52 WTC

marijke zei

Een leuk kaartje met dit hertje. En lees ik nu dat je het ribbelkarton uit de koekjesverpakking hebt gehaald? Een goed idee! Een mooi voorbeeld kaartje geworden. Groetjes Marijke

Laurespage zei

Wat een mooie, lieve kaart met passende kleuren
Groetjes, laurette

Trudy zei

Wat super schattig en leuk dit kaartje! Grappig dat je papier van de speculaasjes hebt gebruikt!
Groetjes Trudy

Eri zei

Wow, je kaart met dit leuke rendier is superleuk geworden! Fijne dag!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattig koppie piept daar op je leuke kerstkaart tevoorschijn Jantine. Mooi zoals je alles gecombineerd hebt.
Lieve groetjes Miranda

aussie aNNie zei

Nice card Jantine, love that cute image too. xx

Freubelmina zei

Aaaw wat een lieffie Jantine, erg leuk kaartje.
Lieve groetjes xx

Ans Gilbert zei

Dan ruikt je kaart ook nog heel lekker, als je dit ribbelkarton gebruikt, wat is het een superleuke kerstkaart met het rendiertje er op,
Groetjes
Ansx

marian zei

Heel erg schattig dit kerstkaartje met dit lieve rendier kopje.
Groetjes van Marian.

Rina zei

Heel leuk gedaan met dat rendier hoofdje, die lijkt wel uit de kaart te springen.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Heel mooi kaartje en dat rendier is ook wel schattig. Het kleurenpalet vind ik heel mooi.
Ik ga op zoek! Ergens heb ik dacht ik nog rendiertjes van vilt...

Diny zei

Wat een super leuke kaart Jantine....zo leuk gedaan met het ribbelkarton!
Groetjes Diny

Margo zei

Wat een prachtige kaart met dit schattige rendiertje
Groetjes
Margo

Suzan zei

Wat een lief kaartje Jantine! Top!
Groetjes Suzan

Bep zei

Wat een leuke en mooie kaart met dat ribbelkarton.
Groetjes Bep

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk kerstkaartje! Alsof het rendiertje nieuwsgierig uit de kaart komt piepen.. heel leuk! En ook de binnenkant weer niet vergeten, helemaal af dus!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een mooi en lief kerstkaartje.

Groetnis fan Ina