woensdag 26 mei 2021

Kleurenkaartteam 5e schakel 2021: paars en neongroen

Laatste woensdag van mei, tijd voor kleurige kaartjes voor Martina's kleurenkaartketting! Deze maand koos Femminde neongroen, bij het paars van Caroline. Nou dat wil wel knallen, natuurlijk!
Bij 4 Seasons Challengeblog willen ze deze maand graag "bee happy"kaartjes zien, dus daar heb ik me mee uitgeleefd. Alhoewel het er zo wel een beetje radio-actief uitziet...
Dankzij positief en negatief nog een tweede kaartje:
Binnenkantjes ook een kleurtje:

wit, paars en neongroen papier, paars vliegerpapier, enamel dots uit voorraad, rhinestones uit voorraad, stans hexagons van AliExpress, stans bijtje MD COL1356, "Bee Happy" gestempeld met Gorgeous Grape van SU

Ondanks fotograferen bij daglicht zijn mijn foto's toch wat donker uitgevallen, helaas. Misschien door het neongroen?
Meer creaties in deze heftige kleurencombinatie: op de blog van Martina vind je de lijst met deelnemers, ik ben benieuwd!

* 4Seasons Challengeblog: #44: Bee Happy!

28 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super bee happy spat van het scherm af knap gemaakt.

Epie zei

Wat een gave kaart met de bee.s , hier word je happy van
Groetjes Epie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk met de hexagons en de paars neongroene kleur (lastige kleur) maar het is goed gelukt schattige bijtjes heb je gebruikt
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

Van die felgekleurde kaartjes word je gelijk happy!
Je hebt ook met positief en negatief gespeeld. Leuk he.
Groetjes
Nancy

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Jantine!

Femminde zei

Wat een gezellige kaartjes!! Het is echt wel neongroen. Ze zijn vast in de kerncentrale geweest (haha) leuk om ook het negatief te gebruiken.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat heb je twee leuke kaartjes gemaakt met de bijtjes in deze kleuren Jantine!
Groetjes Diny

Margreet zei

Haha, ik moest wel lachen om je opmerking dat je bijtjes wel radio-actief leken. Ze zijn wel lief hoor, op allebei je kaarten.
xxx Margreet

Marfien zei

Nou als je dit ziet word je vanzelf happy :-)
2 leuke kaartjes Jantine

chantal zei

Oh dzt is lang geleden,hexagons. Geslaagde kaart, mooi
Liefs Chantal

marijke zei

Wat een gezellige kaartje met deze kleurtjes. Leuk die bijtjes erbij.moest wel lachen om je radioactieve bijtjes! Groetjes Marijke .

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje, zeker om HAPPY van te worden.
Groetjes, laurette

Wilma zei

En dan zie ik 2 kaartjes waar ik HAPPY van kan worden. MOOI om positief en negatief te gebruiken.
Liefs Wilma ☺☺☺

Petra-loves-paper zei

Radio actieve bijtjes haha, hoe kom je er op. Ze zien er ondanks hun felle kleur toch echt wel leuk uit, groetjes Petra

Rosina zei

Heel leuk dit kaartje met die felle bijtjes Jantine... zien er inderdaad een beetje onnatuurlijk uit...maar daarom niet minder mooi...
groetjes Rosina

karin zei

Mooi met de honingraten op je kaartje en het restje komt ook leuk uit op het ander kaartje.
Groetjes,
Karin

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Oooo wauw, je hebt echt neongroen gevonden! Leuk kaartje met de bij, in de kkt kleuren!

Margo zei

Oh wat zijn deze leuk zeg, dat is inderdaad echt top Neon !
Groetjes
Margo

Colien zei

Wat leuk, dit is weer eens iets anders!
Gaaf kaartje in de gevraagde KKT-kleurtjes!!
Dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season blog.
grtz Colien

Linda zei

Hoi hoi,
ZO! Lekker fluo haha.
Wat een leuke paars groene KKT kaart!
Groetjes, Linda

Angelique zei

Wat een superleuke, vrolijke kaartjes, leuk gedaan met de bijtjes. Mooie liftkaart maakte je voor 2 sisters, is leuk om soms eens iets heel anders te maken.
lieve groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

wauw, je kaartjes gewen gewoon licht op mijn scherm ! het neongroen spat er gewoon af ! helemaal leuk is dit geworden
blij met je deelname deze maand,
grtjs, martina

Nelleke zei

WoW die kaarten knallen. Eerst dacht ik die eerste is leuk, maar zie ik de 2e die mag er ook wel zijn. Nou weet ik het niet meer. Ze zijn gewoon leuk. Groetjes Nelleke u

Creatiels zei

De bijtjes vliegen er uit, doet me een beetje denken aan vuurvliegjes. Ook mooi gespeeld met positief en negatief. Mooi gedaan.
Bedankt voor je reactie op mijn blog en nog een fijne avond.
Groetjes Els

Nancy zei

Hey Jantine,

Gisterenavond had ik plots een ziek kleinkindje in huis, dus moest ik mijn blogrondje stoppen... Dan maar vroeg aan begonnen vanmorgen...

Wat een toffe bijtjeskaartjes maakte je! Radio-actief... Geweldig gevonden!
En jij weet het gewoon nog dat ik ooit fluogeel koos... Wat heeft dat een indruk nagelaten... Ben in elk geval fan! Zowel van de kleurencombo als van jouw kaartjes!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Hihi radio- actief! Ze knallen echt op mijn scherm. Heel grappig. Wat zou er volgende maand komen bij het neongroen? X

GerJanne zei

Gisteren weer zo'n last van de robot gehad, dat ik hier nog niet gereageerd had. Het is zo'n gaaf kaartje in de gevraagde kleuren en dat neon is he heel goed gelukt.

Nelly zei

Superleuke kaart voor de BEE-Happy challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB).