donderdag 3 februari 2022

Kerstkaart week 5/52 WTC

 Vandaag is het tijd voor de reminder voor de challenge van 52WTC. Nancy koos het thema: kaars op je kaart en daar ging ik dus mee aan de slag. Deze week ben ik iets minder tevreden over mijn kaart, maar ja. Achteraf denk ik dat ik minder geel vellum had moeten gebruiken, maar ja. Het is toch best een aardig kaartje.
Ik combineerde dit keer de iDEE&post met een mal van Marianne Design en een knipvel van Marjoleine.
En de binnenkant:
wit en petrol papier, geel vellum, overig papier (dp en glitter) uit iDEE&post nov/dec 2015: Pinkfresh: "Christmas wishes", rood borduurgaren, MD LR0669, knipvel Marjoleine, tekststempels Crealies en Carlijn Design

Tot vanavond 23.55 uur kun je meedoen aan de challenge op 52WTC.
Maar natuurlijk kun je op 52WTC ook je wekelijkse kerstkaart plaatsen. Let even op welke kaart je waar plaatst! Op 52WTC vind je ook de inspiratiekaarten van het DT.

#useyourstuff







Fijne (donder)dag!

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi Jantine en een prachtige lantaren met kaarsen op je kaart, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en mooie lantaarn met kaarsen
groetjes ellen

Katrin zei

Tja, de ene keer lukt het wel, de andere keer wat minder. Maar toch is het nog steeds een leuke kaart.
Liefs, Katrin

Epie zei

Mooie voorbeeldkaart Jantine , met kaarsjes in de lantaarn
Gezellige donderdag groetjes Epie DT52WTC

Trijntje zei

Erg mooi de kaarsen in deze lantaarn. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Ik vind het een prachtige kerstkaart Jantine xx

Eri zei

Oh, wat een gave kleurrijke kaart! Hij spat van het scherm af!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wow wat super vrolijk, dit kaartje! Die sprankelende tekst past er goed bij!
Groetjes Trudy

GerJanne zei

Hoi Jantine,
het eerste dat in me opkwam was: wat leuk, een Mondriaan kerstkaart.
Vast door de vlakken geel en rood...Ik vind hem leuK!

Annemarie en Merit zei

Wat een vrolijk kerstkaartje is dit geworden, heel leuk gemaakt hoor!

Liefs, Merit en Annemarie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik dacht hetzelfde als GerJanne. Ik vind hem mooi hoor Jantine, heel vrolijk en fris.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Hij is zeker leuk Jantine.....heel vrolijk!
Groetjes Diny

Antjes kaartcreaties zei

Het is een vrolijke kerstkaart Jantine.
Groetjes Antje

marijke zei

Een vrolijk kaartje met al die vakken. Het lijkt wel een kunstwerk van mondriaan! Fijne dag en groetjes Marijke

Laurespage zei

Jantine, het is best een mooi kaartje geworden hoor. Een vrolijke kaart en fijn afgewerkt.
Groetjes, laurette

Suzan zei

Mooie kerstkaartheb je gemaakt Jantine!
Groetjes Suzan

Ans Gilbert zei

Vrolijke kerstkaart met het geel erbij, mooie lantaarn heb je gebruikt. En vandaag was het weer een miezerige dag,
Groetjes
Ansx

Rina zei

Heel mooi kaartje in deze vrolijke kleuren.
Groetjes Rina

!neke zei

Wat een kleurrijk geheel!!!
Top kaartje !
Groeten Ineke

Angelique zei

Lekker vrolijke kerstkaart, mooi de kaarsen in de lantaarn.
lieve groetjes Angelique

Marjolein zei

Dat is een vrolijke kerstkaart! Ik dacht net als GerJanne eerst aan Mondriaan, met die vlakken op de achtergrond. Hip. Het geel is in ieder geval erg warm op de kaart. Groetjes Marjolein