maandag 21 februari 2022

Nog meer "goed gelifte" labelkaarten

 Toen ik Nelleke's kaart ging liften sneed ik in mijn enthousiasme meteen van 6 dessins labelkaarten. 3 maakte ik die zelfde dag, de andere 3 bleven even liggen maar heb ik nu ook gemaakt.
Eigenlijk weer geïnspireerd door mijn eigen kaartje met de vlinder 😊 en met papier uit mijn restjesbak.
Handig om weer wat kaarten op voorraad te hebben, die komen vast weer van pas. En dit stapeltje dessinpapier is weer verwerkt! (hoe kan het toch dat mijn kast nog steeds zo vol ligt 😂)

dessinpapier Action, restjes papier in rood, roze, geel en blauw, stukjes lint en borduurgaren, rhinestones, vlinderstansen SU, randstans van ?

Fijne (maan)dag!
#useyourstuff

15 opmerkingen:

Diny zei

Kijk....dat schiet lekker op Jantine!
Je hebt de tags mooi gelift.
Groetjes Diny

Freubelmina zei

Massaproductie Hihi….het zijn mooie labelkaarten Jantine xx

Annemarie en Merit zei

prachtige labelkaarten en heerlijk een voorraadje, ja en het is niet te geloven je blijft altijd papier houden wat je er ook aan doet...
Liefs Annemarie en Merit.

Caroline zei

Zeker handig om wat in voorraad te hebben hoor. Mooie kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi labels leuk met de grote vlinder erop altijd handig hè die restjes heb ook een hele bak
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Leuke vlinder labels.
Altijd makkelijk om iets op voorraad te hebben.
Groetjes Elle-jeanne

Lenet zei

Heel mooi, en weet ik heb het zelfde probleem dat mijn vooraad niet slinkt..volgens mij is het stiekem gewoon aan het jongen.

Trijntje zei

Leuke label kaarten met vlinder. Altijd goed. Groeten Trijntje

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie serie labels Jantine !zo herkenbaar, hier lijkt de stapel papier alleen maar te groeien ipv minder te worden

Hobbygroet
Lisanne

Je@net zei

Wat een leuke serie labels heb je zo gemaakt, Jantine!

Angela zei

Prachtige serie Jantine!

Rina zei

Prachtige kaarten met die mooie vlinders.
Groetjes Rina

aussie aNNie zei

wow this is beautiful, great design and colours....♥

SylS creaties zei

Leuk je kaartjes, komen altijd wel van pas! Ik moet weer helemaal uitzoeken hoe dat bloggen ook al weer werkt...
Groetjes, Syl

Nancy zei

Hey Jantine,

Leuke vlinderlabels maakte je...

Liefs,
Nancy