donderdag 10 februari 2022

Kerstkaart week 6/52 WTC

 Donderdag, dus een nieuwe kerstkaart voor 52WTC! Ik werk me nog steeds door het pakket van iDEE&post uit nov/dec 2015 heen, dit keer een heel ander kaartje, want er zat ook fel rood dessinpapier in:
En de binnenkant kreeg ook nog wat tekst:
Ik heb er meteen nog eentje gemaakt, ietsje anders en hierbij gebruikte ik zelfs een stukje van het schutblad van het Pinkfreshpapier (ik ga echt tot het gaatje met mijn pakketje, jullie merken het😁):
De binnenkant:
En de envelop:
Ook voor deze kaartjes vond ik mijn inspiratie online.

wit, rood en groen papier, dessinpapier Pinkfresh: "Christmas wishes" uit iDEE&post nov/dec 2015: Pinkfresh: "Christmas wishes", labels zelf geknipt, bakerstwine, lint en pailletten uit voorraad, tekst binnenzijde kaart Carlijn Design, 

#useyourstuff







Fijne (donder)dag!

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige en wat een leuk de open letters en een mooie rode kleur mooie kaart en enveloppe!

Freubelmina zei

Ze zijn prachtig Jantine, ik houd van rood en dit papier is dan ook erg mooi xx

Annemarie en Merit zei

wat zijn ze leuk in dat vrolijke rood.
Knap hoor om alles op te maken.
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het rode papier en de rode en witte labeltjes
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kerstkaarten.
Mooie kleur rood.
Groetjes Elle-jeanne

Epie zei

Superleuke kerstkaart met labeltjes Jantine
Fijne dag Epie

!neke zei

Hele gave sets zo !!!
groeten Ineke

Chantal zei

Mooie stoere kaarten.
Groetjes, Chantal S

Eri zei

Wow, wat zijn ze leuk! Ze spatten van het scherm af!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaarten! Ze spatten inderdaad van het schermaf!
Groetjes Trudy

Rina zei

Knap van je om vol te houden om dat papier op te maken.
Het zijn ook allemaal mooie kaartjes geworden.
groetjes Rina

Colien zei

Ja, leuk papier is dit, mooi geworden!
grtz Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke vrolijke kerstkaarten Jantine.
Lieve groetjes Miranda

marijke zei

Mooie rode kaartjes! Ik hou wel van rood! Groetjes marijke

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Jantine! Vind de tekststempel ook prachtig!
Groetjes Suzan

Ans Gilbert zei

Mooie knallende kerstkaarten heb je gemaakt en gaaf met de bijpassende enveloppen,
Groetjes
Ansx

Angelique zei

Mooie kaarten, rood/wit doet het altijd goed. Slim om het pakket zoveel mogelijk op te gebruiken,
lieve groetjes Angelique

Antjes kaartcreaties zei

Het papier mag uit 2015 zijn, maar het zijn wel twee heel leuke kerstkaarten anno 2022/2023 geworden Jantine.
Leuk dat rood en wit, blijft altijd mooi.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Heel leuk kaartje met dat felle rood en de ontvanger wordt meteen blij als de envelop binnenkomt!
groetjes, Caroline

Gina zei

Twee mooie kaartjes en leuk met de versierde binnenkant en de bijhorende omslag ! Groetjes, Gina

GerJanne zei

Wat een leuk kaartje is het. Dat papier ligt hier ook nog ergens. Mooi de binnenkant.

martina's kaartjes zei

grappig en leuk kaartje heb je hier gemaakt
grtjs,martina

Nancy Soetaert zei

Superleuk papier, niet zo makkelijk om te verwerken denk ik, maar zo heb je 2 toffe kaartjes en enveloppes.
Groetjes
Nancy DT

ishikasingh zei

It's great to see this beautiful post of yours, such post is rarely seen, I am really very impressed with your post and I hope you keep writing more such posts in your life. housewife Gurgaon
premium health
Health Tips
Rice Cake
Gurugram girl number
India Rice Cake
independent Girls Sector 29
golden opportunity
college girls in gurugram